ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ «Դիվիզի» արվեստների սինթեզ մշակութային կազմակերպությունը և ինքնազբաղ կոլեկտիվ Հայաստանի «Դիվիզի» երգչախումբն իրականացրել են «Երիտասարդ կոմպոզիտորների մրցույթ-փառատոն» ծրագիրը:
Մրցույթ-փառատոնն անցկացվել է «Խմբերգային ստեղծագործություն» անվանակարգում՝ նվիրված կոմպոզիտոր, ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, «Մովսես Խորենացու» մեդալակիր, պրոֆեսոր Լևոն Չաուշյանի հիշատակին:
Ծրագրի շրջանակում իրականացվել է երիտասարդ կոմպոզիտորների խմբերգային ստեղծագործությունների մրցույթ: Մասնագիտական հանձնաժողովը հաղթող է ճանաչել երկու ստեղծագործություն՝ «Kyrie eleison» (Արմեն Գևորգյան) և «Հովեր» (Էլեն Յոլչյան):
Նոյեմբերի սկզբին տրվել է փառատոնի մեկնարկը, որի ընթացքում Հայաստանի «Դիվիզի» երգչախումբը (գեղարվեստական ղեկավար և խմբավար՝ Մարինե Ալավերդյան) Ք. Քուշնարյանի անվան արվեստի դպրոցում և Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի Գյումրու մասնաճյուղում հանդես է եկել համերգներով: Կատարվել են հայ կոմպոզիտորների խմբերգային ստեղծագործություններ: Ղ. Աղայանի թիվ 63 հիմնական դպրոցի աշակերտների համար անցկացվել է ուսուցողական համերգ-դասախոսություն: «Երաժշտական կրթության դերը ստեղծարարության զարգացման մեջ» թեմայով համերգ-դասախոսություն է անցկացվել նաև ՀՀ մշակույթի վաստակավոր արտիստ, կոմպոզիտոր Էդգար Գյանջումյանի մասնակցությամբ:
Նոյեմբերի 28-ին «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում փառատոնը եզրափակվել է գալա-համերգով և մրցանակների հանձման հանդիսավոր արարողությամբ: «Դիվիզի» արվեստների սինեզ մշակութային ՀԿ-ն մրցանակներ է հանձնել մրցույթի մասնակիցներին: Տրվել են նաև հատուկ մրցանակներ «Երիտասարդ կոմպոզիտորների մրցույթ-փառատոն» ծրագրի գործընկերների կողմից:
Գալա համերգի ընթացում հնչել են Արմեն Գևորգյանի «Kyrie eleison» և հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ՝ Ա. Սպենդիարյանի անվան մասնագիտական երաժշտական դպրոցի սաների, Հայաստանի «Դիվիզի» երգչախմբի և «Լիլլա» վոկալ կվարտետի կատարմամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ