ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է ԱՊՀ մասնակից պետությունների երիտասարդության հարցերով հերթական նիստին:
Հիբրիդային ձևաչափով նիստին մասնակցել են նաև ներկայացուցիչներ Ռուսաստանից, Բելառուսից, Ղրղզստանից, Ուզբեկստանից, Ղազախստանից, Տաջիկստանից, Ադրբեջանից և Մոլդովայից:
Արթուր Մարտիրոսյանն իր ելույթում խոսել է 2021-2022 թվականներին Հայաստանում իրականացված երիտասարդական միջոցառումների մասին՝ շեշտադրելով, որ դրանք համահունչ են ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի ծրագրերին: Նա նաև անդրադարձել է երիտասարդների կարողությունների զարգացմանը, նորարարության խթանմանը, կամավորության զարգացմանն ուղղված ծրագրերին։
Նախարարի տեղակալը ներկայացրել է ԱՊՀ անդամ պետությունների «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» միջազգային երիտասարդական նախագծի միջազգային փուլի միջոցառումներին Հայաստանի մասնակցության նախապատրաստական աշխատանքները՝ նշելով նաև նախագծի ազգային փուլի ընթացակարգի մանրամասները:
«2021 թվականին «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթին ներկայացվել էր ավելի քան 135 հայտ՝ 20 անվանակարգերում, որոնցից 5-ը հաղթող է ճանաչվել։ Այս տարի 5 անվանակարգերում ներկայացվել է 53 հայտ, արդեն ընտրվել են 5 լավագույն գաղափարները։ Մրցանակաբաշխության եզրափակիչ փուլը տեղի կունենա 2022 թվականի նոյեմբերի 28-ին»,- ասել է նախարարի տեղակալը` ավելացնելով, որ 2021 և 2022 թվականների լավագույն հայտերը Հայաստանի կողմից կուղարկվեն «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» եզրափակիչ փուլին։
Նիստի օրակարգային հարցերի թվում քննարկվել են 2024, 2025, 2026 թթ. «ԱՊՀ երիտասարդական մայրաքաղաքի» կարգավիճակ ստանալու քաղաքների տարբերակները: 2026 թվականի «ԱՊՀ երիտասարդական մայրաքաղաքի» կարգավիճակի համար Արթուր Մարտիրոսյանի առաջարկով ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի նիստում որոշվել է Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքը ներկայացնել ԱՊՀ գործադիր կոմիտեին՝ համապատասխանաբար ներկայացնելու ԱՊՀ կառավարությունների ղեկավարների խորհրդի որոշմանը։
Հարուստ պատմամշակութային ժառանգության, համապատասխան ենթակառուցվածքների առկայության կողքին ներկայացվող հիմնավորումների շարքում շեշտադրվել է, որ Կապանում՝ որպես Հայաստանի երիտասարդական մայրաքաղաք, 2021 թվականի հոկտեմբերին անցկացվել է ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի հերթական նիստը: Սյունիքի մարզկենտրոնում է անցկացվել նաև նույն թվականի «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» երիտասարդական նախագծի միջազգային փուլը, որի մասնակիցները տպավորված էին մեկնել Կապանից։
Ինչ վերաբերում է 2023-2024 թվականների գործողությունների ծրագրին, ապա ըստ փոխնախարարի` ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից իրականացվող աշխատանքներին նախատեսվում է ԱՊՀ գործընկեր երկրների երիտասարդության մասնակցությունը հիբրիդային ձևաչափով:
Նա նաև նշել է, որ Դուշանբեում կայացած ԱՊՀ երկրների երիտասարդական 16-րդ Դելփյան խաղերում Հայաստանն ունեցել է 1 ոսկե և 3 արծաթե մեդալ։
Նիստի ընթացքում ներկայացվել են ընթացիկ տարիներին ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի գործունեության ու երիտասարդական քաղաքականության շրջանակում ամենամյա համագործակցության ծրագրերը: Անդրադարձ է եղել համատեղ նախատեսվող միջոցառումներին, որոնք ուղղված կլինեն երիտասարդական կամավորության զարգացմանը, նորարարական գաղափարների իրականացմանը, մարզային երիտասարդության ակտիվությունը բարձրացնելու աշխատանքներին և մի շարք այլ հարցերի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան