ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանը մասնակցել է «Աշխարհի հմտություններ» 46-րդ միջազգային մրցույթին

Նոյեմբերի 21, 2022
Միջազգային լուրեր

«Հայաստանի հմտություններ» (WorldSkills Armenia) ազգային մրցույթի հաղթողները մասնակցել են «Աշխարհի հմտություններ (WorldSkills International)» 46-րդ միջազգային մրցույթին՝ «Խոհարարություն», «Մեխատրոնիկա», «Վեբ տեխնոլոգիաներ» մասնագիտություններով:

Հայաստանը 2012 թվականից դարձել է «Աշխարհի հմտություններ» (WorldSkills) միջազգային կազմակերպության անդամ, որտեղ մեր երկիրը ներկայացնում է Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնը (ՄԿՈՒԶԱԿ):

Այս տարի լրանում է Հայաստանի անդամակցության 10-ամյակը: Հայաստանի ազգային թիմը 4-րդ անգամ է մասնակցել հմտությունների մրցութներին: Մասնակիցները նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության հաստատությունների ուսանողները կամ շրջանավարտներն են, որոնք իրենց հմտությունները ներկայացնում են 85 անդամ երկրների երիտասարդներին միավորող համաշխարհային հարթակում:

«Աշխարհի հմտություններ» միջազգային մրցույթի արդյունքների ամփոփման և «Ազգային թիմի լավագույն մասնակից» անվանակարգով մեդալով պարգևատրման արարողությանը մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:

Նախարարի տեղակալը, շնորհավորելով մրցույթի բոլոր մասնակիցներին, նշել է, որ այսօրինակ միջոցառումների կազմակերպումը լրացուցիչ առիթ է՝ ցույց տալու, թե ինչ կարևոր գործունեություն են ծավալում նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունները:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ միջազգային մրցույթը նաև կարևոր ստուգատես է ոլորտի հաջողությունները տեսանելի դարձնելու առումով, այդ թվում՝ միջազգային ասպարեզում՝ Հայաստանի արդյունքները համադրելի դարձնելով այլ երկրների հետ:

«Համոզված եմ, որ «Աշխարհի հմտություններ» միջազգային մրցույթից հետո մեր ուսանողներն ավելի մեծ ոգևորությամբ են շարունակելու սովորել և հմտանալ: Նմանօրինակ մրցույթները փաստում են, թե ինչքան կարևոր են աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցումը, ինչպես նաև կարճաժամկետ ծրագրերի ընթացքում ստացված արդյունքները: Ուզում եմ նաև ձեզ տեղեկացնել, որ ԱԺ լիագումար նիստում առաջին ընթերցմամբ քննարկվել և ընդունվել է «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացում կատարելու վերաբերյալ նախագիծը, որով նախատեսվում է ոլորտում ներդնել մի շարք նոր ընթացակարգեր, որոնք ուղղված կլինեն քոլեջների և ուսումնարանների աշխատակիցների մասնագիտական զարգացման ու վարձատրության փոխկապակցված մեխանիզմին»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով բոլոր ուսհաստատությունների մանկավարժներին և ուսանողներին կատարած մեծ աշխատանքի համար:

Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնի տնօրեն, «Աշխարհի հմտություններ» կազմակերպության՝ Հայաստանի պաշտոնական պատվիրակ Տաթևիկ Գասպարյանն իր հերթին նշել է, որ «Աշխարհի հմտություններ» միջազգային կազմակերպության հիմնական նպատակն ու առաքելությունն է բարելավել աշխարհը հմտությունների միջոցով. «Այս մրցույթի առաջնային խնդիրն է աջակցել և աշխարհին ներկայացնել հմուտ մասնագետներին՝ ցույց տալով, թե որքան կարևոր են հմտությունները տնտեսական աճի և անձնական հաջողությունների համար: Այս կազմակերպությունը լավագույն օրինակն է գործարար աշխարհի և պետական կառույցների՝ մասնավորապես կրթության ոլորտի, փոխշահավետ և շարունակական համագործակցության»:

Միջոցառման ընթացքում «WorldSkills Armenia»-ի կողմից պատվոգրերի և շնորհակալագրերի են արժանացել «Աշխարհի հմտություններ» միջազգային մրցույթների նախորդ տարիների փորձագետները, հովանավորները, իսկ «Աշխարհի հմտություններ» կազմակերպության կողմից մեդալ է շնորհվել «Ազգային թիմի լավագույն մասնակից» անվանակարգով ազգային թիմի «Մեխատրոնիկա» հմտության մասնակիցներ Գոռ Դիլանյանին և Հովհաննես Թևանյանին:

Մեդալը մասնակիցներին հանձնել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նախարարի տեղակալը ևս հատուկ շնորհակալագրի է արժանացել «WorldSkills Armenia»-ի կողմից՝ «Աշխարհի հմտություններ» շարժմանն աջակցելու գործում ունեցած արժեքավոր ներդրումների համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…