ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» ՄՊՍԿ ՊՈԱԿ-ի սաները 2022 թվականի փետրվարի 11-ին մասնակցել են ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի համագործակցությամբ կազմակերպած Չեխիայի Հանրապետության Լիդիցեի կերպարվեստի 50-րդ միջազգային մանկապատանեկան ստեղծագործական` «Թանգարան» խորագրով մրցույթին:
Կենտրոնի` կավագործության, կարպետագործության, կվիլինգի, բատիկայի, գեղանկարչության, հագուստի մոդելավորման, արծաթագործության, թաղիքագործության խմբակները ներկայացրել են խմբային և անհատական` 35 աշխատանք: Սաներն արժանացել են շնորհակալագրերի:
ՀՀ-ում Չեխիայի Հանրապետության փոխդեսպան՝ Սաբինա Նովակովան, դեսպանության ներկայացուցիչ՝ Մարիա Զալյանն այսօր այցելեցին «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոն: Փոխդեսպան` Սաբինա Նովակովան անձամբ մրցույթի մասնակից սաներին հանձնեց նվերներն ու շնորհակալագրերը: Հյուրերն այնուհետև շրջեցին կենտրոնում, ծանոթացան հաստատության մշակութային կյանքին, սաների ձեռքի աշխատանքներին, որոնք ներկայացված են ցուցասրահներում: Վերջիններս իրենց տպավորություններով կիսվեցին, հիացմունք հայտնելով շնորհալի սաների տաղանդի և կենտրոնի բազմաբովանդակ ծրագրերի մասին: Փոխդեսպանը կենտրոնի սաներին հորդորեց նաև հաջորդ տարի ևս մասնակցել Լիդիցեի կերպարվեստի հայտարարվող միջազգային մրցույթին:
«Շատ ուրախ ենք և հաճելի է, որ «Ընտանիք»-ն ամեն տարի մասնակցում է այս մրցույթին, շատ լավ արդյունքներ եք տալիս, միշտ հաղթողներ ունեք, այս տարի երկու անհատական հաղթողներ ունեցանք՝ Անահիտ Գևորգյանի և Լիլյա Հովսեփյանի հետաքրքիր աշխատանքներն են, սրտանց շնորհավորում ենք աղջիկներին իրենց գեղեցիկ գործերի համար, երեք խմբային աշխատանք ևս լավագույնն են եղել, որտեղ սաները մեծ ջանքեր են գործադրել, ստանալու չկրկնվող աշխատանքներ: Նշեմ, որ Լիդիցեում ցուցահանդեսը բացված է, ու ձեր աշխատանքներն այնտեղ ցուցադրվում են: Հորդորում ենք ձեզ, որ հաջորդ տարիներին ևս մասնակցեք, վստահ եմ դարձյալ հաղթողներ կունենաք ու մեր համագործակցությունը կշարունակվի»,-ասել է ՀՀ-ում Չեխիայի Հանրապետության փոխդեսպան` Սաբինա Նովակովան:
«Քայլ- քայլ մեր համագործակցությունն ավելի է խորանալու, և մենք հակված ենք ցանկացած ծրագրեր իրականացնել, որպեսզի զարգացնենք մեր համագործակցությունը:Առաջարկում եմ Ձեզ, որ Չեխիայի նմանատիպ հաստատություններից, եթե կլինեն մանկավարժներ, սաներ, սիրով հրավիրվում ենք Գյումրի և՛ փորձի փոխանակման, և՛ ծանոթացման, դա կլինի ուղիղ կապ, միջմշակութային երկխոսություն: Մեր դռները բաց են բոլորի առաջ»,-ասել է «Ընտանիք» ՄՊՍ կենտրոնի տնօրեն՝ Արթուր Մինասյանը:
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան