ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կամավորական աշխատանքն իրականությունը փոխակերպելու ճանապարհներից մեկն է». Արթուր Մարտիրոսյան

Նոյեմբերի 11, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային աջակցությամբ «Բի Էս Սի» բիզնեսի աջակցման կենտրոնն իրականացրել է «Երիտասարդ կամավորներ» դասընթացների և խորհրդատվության անցկացման ծրագիրը՝ խթանելու երիտասարդական աշխատանքն ու կամավորությունը:

Այսօր տեղի է ունեցել ծրագրի ամփոփիչ միջոցառումը, որին ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ա. Մարտիրոսյանը ողջունել է երիտասարդներին և անդրադարձել երիտասարդության քաղաքականության ոլորտում գերատեսչության իրականացրած ծրագրերին՝ մատնանշելով դրանց կարևորությունը ոլորտի կայացման գործում:

«Պետության, համայնքի, միջավայրի իրականությունը փոխակերպելու համար շատ ջանքեր են պահանջվում, իսկ կամավորությունը, վստա՛հ եղեք, ճանապարհներից մեկն է: Ցանկացած ոլորտում կամավորական գործունեություն ծավալելով, պատասխանատու և սրտացավ քաղաքացի լինելով՝ կարող ենք մեր ներդրումն ունենալ՝ ի նպաստ մեր համայնքի, մարզի, պետության վաղվա օրվա»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

«Երիտասարդ կամավորներ» ծրագիրը նախատեսված է Երևանի և մարզերի 16-35 տարեկան այն երիտասարդների համար, որոնք ցանկանում են զբաղվել երիտասարդական աշխատանքով, կամավորությամբ:

Ծրագրին մասնակցելու հայտ են ներկայացրել 127 երիտասարդ, որոնցից մոտիվացիոն նամակների և հարցազրույցների հիման վրա ընտրվել են 34-ը՝ թե՛ Երևանից, թե՛ մարզերից, թե՛ Արցախից: Դասընթացներն իրականացվել են օգոստոս-սեպտեմբեր ամիսներին՝ 30 ժամ տևողությամբ։ Դրանց 40 %-ն ուղղված էր կամավորությանը, իսկ 60-ը՝ փափուկ հմտությունների զարգացմանը։

Երիտասարդներն ընձեռած հնարավորության համար շնորհակալություն են հայտնել ԿԳՄՍ նախարարությանը և ծրագիրն իրականացրած կազմակերպությանը: Նրանք նշել են, որ կշարունակեն զբաղվել կամավորությամբ և կիրառել ձեռք բերած հմտությունները:

Դասընթացները բաղկացած են եղել և՛ տեսական, և՛ գործնական հանդիպումներից։ Մասնակիցները, բացի տեսական գիտելիքից, ձեռք են բերել պրակտիկ հմտություններ, սովորել են տիրապետել այնպիսի գործիքների և հմտությունների, որոնք կարևոր են իրավագիտակից քաղաքացի լինելու և աշխատանքային շուկա մուտք գործելու համար։

Մասնակիցներն այցելել են մի շարք կազմակերպություններ, ծանոթացել առկա կամավորական աշխատանքների հնարավորություններին, իրականացրել փորձի փոխանակում երկարամյա փորձառություն ունեցող կամավորականների հետ։ Նրանք ձեռք բերած գիտելիքների և հմտությունների հիման վրա ներգրավվել են տարբեր ընկերություններում առկա կամավորական աշխատանքներում:

Ամփոփիչ միջոցառումն ուղեկցվել է կամավորական գործունությանը նվիրված պանելային քննարկմամբ: Երիտասարդներին հանձնվել են հավաստագրեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: