ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արվեստը փոփոխությունների ճանապարհ է. տեղի է ունեցել «Միասին» ներառական թատերախմբի առաջնախաղը

Նոյեմբերի 9, 2022
Մշակութային լուրեր

Սովորեցնել հաղորդակցվել և ընդունել միմյանց` անկախ իրենց առանձնահատկություններից, ներկայացումների միջոցով իրազեկել հասարակությանը` այդպիսով փոխելով վերաբերմունքը առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների նկատմամբ։

Այս գաղափարը շեշտված է «Միասին» ներառական թատերախմբի առաջնախաղում, որը տեղի է ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Գեղագիտության ազգային կենտրոնի «Փոքր թատրոնում»:

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի նորաստեղծ «Միասին» ներառական թատերախմբի գործունեությունը մեկնարկել է «Ավելի ուժեղ, քան թվում է» բեմադրությամբ (ըստ Ալան Ալեքսանդր Միլնի «Վինի Փու արջուկը» վիպակի)։ Թատերախմբի 12 մասնակիցները 7-16 տարեկան երեխաներ են։

Ներկաներին ողջունել և մասնակից երեխաներին պատվոգրեր է հանձնել Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի տնօրեն Արաքսիա Սվաճյանը. «Մենք կարևորում ենք արվեստի միջոցով փոփոխություններ իրականացնելու ճանապարհը: Հատկապես կարևոր է այն ընթացքը, որով անցնում են երեխաները: Դա ոչ միայն վերջնարդյունք է, որը փոփոխություն է բերում և կարծրատիպեր կոտրում, այլև գործընթաց, որի շնորհիվ երեխան ուժեղանում է և ավելի կայացած անձ է դառնում»:

Արաքսիա Սվաճյանի խոսքով՝ արվեստի, մասնավորապես թատրոնի միջոցով երեխաների հոգեբանական խնդիրների հաղթահարումն ու ինքնարտահայտումը թույլ են տալիս մանկավարժներին ու լայն հասարակությանն առհասարակ, առավել ճկուն լինել երեխաների հնարավորությունների գնահատման և յուրաքանչյուր երեխայի բնածին ստեղծագործական ունակությունների բացահայտման հարցերում:

2023 թ. նախատեսվում է բեմադրել նոր ներկայացում, որին ներգրավվելու են ավելի մեծ թվով երեխաներ՝ խաղացանկում պահելով նաև «Ավելի ուժեղ, քան թվում է» ներկայացումը՝ ներառելով նաև մարզային այցերի ծրագիր :

«Միասին» ներառական թատերախումբը ստեղծվել է 2022 թ. Հանրապետական մանկավարժահոգեբա­նական կենտրոնի նախաձեռնությամբ: Խմբի ստեղծման նպատակը թատերական արվեստի միջոցով կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ստեղծագործական ներուժի բացահայտմանն ու լիարժեք ներգրավվածությանը նպաստելն է:

Թատերախմբի ղեկավարը բեմադրիչ-ռեժիսոր Մարինե Ասատրյանն է, որը 1988 թ. աշխատում է մանկապատանեկան թատերական արվեստի ոլորտում։

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: