ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը հանդիպել է «Erasmus+» ծրագրերի բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետներին. քննարկման առանցքում բարձրագույն կրթության ոլորտի խնդիրներն էին:
«Կրթական համակարգը, մասնավորապես՝ բարձրագույն կրթության ոլորտը լուրջ բարեփոխումների փուլում է: Ուստի, փորձագիտական խմբերի համակարգված աշխատանքը շատ է կարևորվում: Մեր նպատակը հետազոտությունների վրա նորարարական գաղափարների ներդրումն ու պիլոտային ծրագրերի իրականացումն է: Մինչ այդ՝ ոլորտի պատասխանատուներն ու փորձագետները վերլուծությունների և ուսումնասիրությունների միջոցով պետք է կարողանան հայտնաբերել դաշտում առկա խնդիրները, առաջարկել համակարգային լուծումներ՝ հիմնվելով նաև միջազգային փորձի վրա: Այդ գործընթացի կարևոր բաղադրիչներ են փորձագիտական խմբերի փոխգործակցությունը և փորձագիտական վերլուծությունները մասնագիտական բոլոր հարթակներում ներկայացնելը՝ ակադեմիական հանրության շրջանակում բարձրացնելով իրազեկման մակարդակը»,- հանդիպման ընթացքում ասել է Կարեն Թռչունյանը և հավելել, որ հարկ է կազմել առնվազն երկու տարվա գործողությունների պլան՝ սերտ համագործակցելով Բոլոնիայի փորձագիտական խմբի, ինչպես նաև պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչների հետ:
Փորձագիտական խմբի անդամ, «Erasmus+» գրասենյակի հայաստանյան գրասենյակի համակարգող Լանա Կառլովան տեսապատկերների միջոցով ներկայացրել է «Erasmus+» ծրագրերի միջազգային հարթակը, փորձագետների կողմից առաջարկվող գործողությունների պլանը, առաքելության նպատակները, թիրախային խմբերի հետ աշխատանքի տեսլականը, ինչպես նաև «Erasmus+» գրասենյակի պատասխանատվության ներքո գտնվող գործառույթներն ու կրթական գերատեսչությունից ակնկալվող աջակցությունը:
«ԿԳՄՍ նախարարությունից ակնկալում ենք աջակցություն որդեգրած քաղաքականության գաղափարի իրականացման գործընթացին՝ խորհրդակցությունների, թեմատիկ սեմինարների, քննարկումների, մեդիայի հետ աշխատանքի, արդյունքների հանրայնացման և ակադեմիական հանրության իրազեկվածության մակարդակի բարձրացման միջոցով: Նախարարությունը տալիս է ռազմավարական այն ուղիները, որոնցով նախանշվում են մեր գործողությունները»,- ընդգծել է Լանա Կառլովան:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նույնպես կարևորել է գործող և արդեն իսկ ավարտված ծրագրերի վերաբերյալ իրազեկման աշխատանքների արդյունավետության բարձրացումը. «Բուհերը պետք է համագործակցեն և տեղյակ լինեն, թե ինչպիսի ծրագրեր են գործում, ինչ հնարավորություններ կան և ինչպես կարող են օգտվել դրանցից: Փորձագետները նույնպես պետք է ակտիվորեն ներգրավվեն այդ գործընթացում՝ բոլոր հնարավոր հարթակներում ներկայացնելով ոլորտի հնարավորությունները, իրականացված և սպասվող ծրագրերը: Պետք է դուրս գալ սեփական բուհի շրջանակից և փորձի փոխանակում իրականացնել` ընդգրկելով ավելի շատ թվով բուհեր»:
Հանդիպման ընթացքում փորձագիտական խմբի անդամները նախարարի տեղակալի հետ քննարկել են նաև մի շարք աշխատանքային հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: