ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ և աշխատանքային խմբերի անդամների հետ՝ քննարկելու Բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի ինքնահավաստագրման գործընթացի մեկնարկի գործողությունները:
Հանդիպմանը մասնակցել են Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետ Լուսինե Գրիգորյանը, Ծրագրերի իրականացման և գնահատման բաժնի պետ Սյուզաննա Ղազարյանը, Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի անդամ Էլինա Ասրիյանը, Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակի ապահովման չափանիշների և ուղենիշների համապատասխան որակի ապահովման աշխատանքային խմբի անդամ Վարդուհի Գյուլազյանն ու Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակին համադրելի եռաստիճան համակարգի խմբի անդամ Անի Մկրտչյանը:
ՀՀ-ն անդամակցելով Բոլոնիայի գործընթացին՝ պարտավորություն է հանձն առել իրականացնել բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի ինքնահավաստագրում Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակի նկատմամբ։ Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ աշխատանքային խմբի ՀՀ ներկայացուցիչներն իրականացրել են ինքնահավաստագրման գործընթացի պլանավորում, քննարկել են գործընթացի չափանիշներն ու ընթացակարգերը և համաձայնության եկել աշխատանքային և հավաստող խմբեր ձևավորելու հարցում: Աշխատանքային հանդիպման ընթացքում հստակեցվել է նաև գործողությունների իրականացման և հաշվետվողականության ժամանակացույցը։
Ինքնահավաստագրման գործընթացը նպատակաուղղված է ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների փոխճանաչմանը, որակավորումների արժանահավատ շնորհմանը և Եվրոպական բարձրագույն կրթության որակավորումների համադրելիության ապահովմանը։
«Արդեն իսկ մշակված է հստակ գործիքակազմ՝ բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումները խթանելու և Հայաստանում եվրոպական փորձը ներդնելու նպատակով։ Այս ամենի պատշաճ իրականացումը մեծ պատասխանատվություն և բարեփոխումների գործընթացում ներգրավված անդամների համատեղ աշխատանք է պահանջում: Բոլորիս համատեղ աշխատանքով միայն մենք կարող ենք միջազգային գործընթացներում Հայաստանը հավուր պատշաճի ներկայացնել»,- աշխատանքային հանդիպման ընթացքում նշել է նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:
Նշենք նաև, որ հոկտեմբերի 20-21-ը Լատվիայի մայրաքաղաք Ռիգայում տեղի է ունեցել Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի որակավորումների շրջանակին համադրելի եռաստիճան համակարգ աշխատանքային խմբի հանդիպումը՝ «Միկրոորակավորումների դերը որակավորումների ազգային շրջանակներում» թեմայով, որի արդյունքում ՀՀ ներկայացուցիչ Անի Մկրտչյանն ընտրվել է «Միկրոորակավորումներ աշխատանքային խմբի» («Working group on Microcredentials») համանախագահող
Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել ՀՀ-ում միկրոորակավորումներին առնչվող օրենսդրական հենքի ապահովմանը, ինչպես նաև վերջինիս սահմանման, ճանաչման, շնորհման և որակի ապահովման հիմնահարցերին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան