ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ իրականացվող Երևանի և ՀՀ մարզերի երաժշտական ու արվեստի դպրոցների փոխգործակցության «Քույր-դպրոցներ» ծրագրի շրջանակում հոկտեմբերի 24-ին Երևանի Ալ. Սպենդիարյանի անվան երաժշտական մասնագիտական դպրոցի սաներն ու մանկավարժները հյուրընկալվել են ՀՀ Արագածոտնի մարզի Աշտարակ համայնքի Ա. Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոցում:
Միջոցառմանը ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանի խոսքով՝ ՀՀ մարզերի երաժշտական և արվեստի դպրոցների փոխգործակցության «Քույր-դպրոցներ» ծրագիրը միտված է փոխադարձ այցելությունների, կադրային փոխանակումների միջոցով հաղթահարելու միջհամայնքային մեկուսացումը: Ծրագրի նպատակներն են ՀՀ-ում գեղարվեստական կրթության նախագծեր իրականացնող հաստատությունների միջև համագործակցության խթանումը, փորձի փոխանակումն ու մայրաքաղաք-մարզեր կապի ամրապնդումը:
«Ինչպես երաժշտական և արվեստի դպրոցների սաները փոխայցելությունների միջոցով կճանաչեն միմյանց, մոտիկից կծանոթանան մյուսների գործունեությանը, ձեռքբերումներին, այնպես էլ մանկավարժական փոխշփումները կլինեն առավել ինտենսիվ: Վերջին տարիներին աննախադեպ ծավալների ենք հասցրել կրթամշակութային ծրագրերը` կողմնորոշվելով այն պարզ ճշմարտությամբ, որ եթե հենց այս տարիքում հաջողվում է ներազդել պատանիների գիտակցության վրա, ձևավորել որոշակի ճաշակ և գեղարվեստական չափանիշ, ուրեմն կարող ենք ունենալ մասնագիտական և քաղաքացիական հեռանկար: Ծրագիրը հստակ կրթական բաղադրիչ ունի: Մեր հետապնդած նպատակներն այս տարիքի երեխաների դեպքում շատ ավելի լայն նշանակություն ունեն, քան զուտ մասնագիտական կողմնորոշումը: Այդ իմաստով «Քույր-դպրոցներ»-ը հաջողված ծրագրերից մեկն է: Ուրախ եմ, որ ոչ միայն սաների միջհամայնքային շփումներն են ապահովվում, այլև ցույց ենք տալիս այն սաներին, որոնք ունեն միջազգային հաջողություններ»,- նշել է Արա Խզմալյանը:
Նա նաև հավելել է, որ ծրագրում ներառված են «Դելփյան» խաղերի մեդալակիրները, «Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրի սաները: Փոխնախարարի տեղեկացմամբ` «Քույր-դպրոց» ծրագրի ֆինանսավորումն ընդգրկված է 2023 թվականի պետական բյուջեի նախագծում, ըստ որի՝ ծրագիրը կունենա նաև զարգացում և կհամալրվի նոր գաղափարներով:
Միջոցառման շրջանակում Երևանի Ալ. Սպենդիարյանի անվան երաժշտական մասնագիտական դպրոցի սաներն ու մանկավարժները քույր-դպրոց՝ Աշտարակի Ա. Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոցում հանդես են եկել հագեցած ծրագրով. ելույթ են ունեցել համերգային կատարումներով, իսկ մանկավարժներն աշտարակցի փոքրիկների համար անցկացրել են վարպետության դասեր: Համերգային ծրագրում ընդգրկված էին Ալ. Սպենդիարյանի անվան երաժշտական մասնագիտական դպրոցի 25 աշակերտներ: Վարպետության դասերը վարել են Երևանի Ալ. Սպենդիարյանի անվան երաժշտական մասնագիտական դպրոցի ուսուցիչներ՝ ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Հարությունյանը (դաշնամուր), ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ, պրոֆեսոր Ծովինար Հովհաննիսյանը (քանոն), դոցենտ Ջուլիետա Նազարյանը (դասական երգեցողություն), Անահիտ Սարգսյանը (ջութակ):
Նշենք, որ ՀՀ մարզերի երաժշտական և արվեստի դպրոցների փոխգործակցության «Քույր-դպրոցներ» ծրագիրն իրականացվում է 2019 թվականից Երևանի Ալ. Հեքիմյանի անվան երաժշտական դպրոցի նախաձեռնությամբ և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ:
2019 թվականից գործող ծրագիրը ներկայում իր շուրջն է համախմբել Երևանում և ՀՀ մարզերում գործող երաժշտական, արվեստի և գեղարվեստի դպրոցները, իսկ 2022 թվականին ծրագիրն ընդլայնել է աշխարհագրությունը. հանրապետության շուրջ 60 դպրոցների մանկավարժներ և սովորողներ հնարավորություն են ստացել ձևավորված միասնական հարթակի շրջանակում իրականացնելու համատեղ ծրագրեր, կազմակերպելու փոխայցելություններ:
Հատկանշական է, որ փոխայցելությունների շրջանակում իրականացվում են համերգային միջոցառումներ, ցուցահանդեսներ, վարպետության դասընթացներ, իսկ մասնակից երեխաների համար կազմակերպվում են նաև հայրենաճանաչության բաղադրիչ ունեցող այցելություններ: Այս տարիների ընթացքում հազարավոր երեխաներ այցելել են Երևանի և ՀՀ մարզերի պատմամշակութային և տեսարժան վայրեր, թանգարաններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: