ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Լեհաստանի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Պավել Չեպլակի գլխավորած պատվիրակությանը:
Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նախարար Վահրամ Դումանյանը ողջունել է դեսպան Չեպլակին և համոզմունք հայտնել, որ նա իր դիվանագիտական գործունեությամբ կնպաստի հայ-լեհական հարաբերությունների շարունակական զարգացմանն ու փոխշահավետ համագործակցության ընդլայնմանը:
«Լեհաստանի հետ բարեկամական լավ հարաբերություններ ունենք և շատ ենք կարևորում մեր համագործակցությունը տարբեր ուղղություններով»,- ասել է Վահրամ Դումանյանը՝ մասնավորապես շեշտելով «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Լեհաստանի Հանրապետության կառավարության միջև մշակույթի, գիտության, կրթության և սպորտի բնագավառներում 2022-2026 թվականների» համագործակցության ծրագրի մշակումը, որի նախագիծն ամփոփիչ փուլում է:
Ծրագիրը ներառում է նաև համալսարանական կրթաթոշակային ծրագիր իրականացնելու հնարավորությունը, ինչը կողմերը հատուկ կարևորել են՝ ընդգծելով, որ ուսանողների փոխանակումը կրթական համագործակցության և միջմշակութային երկխոսության լավագույն դրսևորումներից է:
Դեսպան Պավել Չեպլակը շնորհակալություն է հայտնել հյուրընկալության համար՝ նշելով, որ լեհական կողմը ևս հետաքրքրված է երկու երկրների միջև մշակույթի, գիտության, կրթության և սպորտի բնագավառներում 2022-2026 թվականների գործնական ծրագրի իրագործմամբ՝ հույս հայտնելով, որ համագործակցության պայմանագիրը կստորագրվի ամենասեղմ ժամկետում:
Հանդիպման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի առաջարկով քննարկվել է ՀՀ Գիտության կոմիտեի և Լեհաստանի գիտության և բարձրագույն կրթության նախարարության համակարգում գործող Գիտության ազգային կենտրոնի հետ համագործակցային կապերի հաստատման, Լեհաստանի և Հայաստանի բարձրագույն կրթության կառավարման ոլորտի մասնագետների փորձի փոխանակման հնարավորությունները: Քննարկվել է նաև Վարշավայի համալսարանում հայագիտական կենտրոն ստեղծելու առաջարկը, որը միջբուհական համագործակցության զարգացման նոր խթան կհանդիսանա:
Վահրամ Դումանյանն ընդգծել է, որ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ այսօր օտարերկրյա 9 պետությունների 11 համալսարաններում հայոց լեզվի, հայ մշակույթի և հայագիտական առարկաների դասավանդման ծրագիր է իրականացվում, և այդ ցանկի ընդլայնումը ՀՀ պետական քաղաքականության առաջնահերթություններից է:
Անդրադառնալով մշակութային համագործակցության հեռանկարներին՝ կողմերը քննարկել են 2023 թվականին Լեհաստանում հայ մշակույթի օրերի անցկացման հնարավորությունը և դրա շրջանակում ժամանակակից արվեստի ցուցահանդես և տարազների ցուցահանդես կազմակերպելու հարցը: Հաշվի առնելով, որ 2023 թվականին լրանում է հայ կինոյի 100-ամյակը՝ նախարար Վահրամ Դումանյանը լեհ գործընկերոջն առաջարկել է Լեհաստանի մշակույթի նախարարությանը ներկայացնել Վարշավայում և Կրակովում հայկական կինոյի շաբաթ կազմակերպելու առաջարկը:
Դեսպան Պավել Չեպլակը բարձր է գնահատել հայկական կողմի առաջարկությունները՝ պատրաստակամություն հայտնելով հետամուտ լինել դրանց իրականացմանը:
Դեսպանը նաև հայտնել է, որ Լեհաստանի Հանրապետության անկախության օրվան նվիրված տոնակատարությունների շրջանակում Հայաստանում Լեհաստանի դեսպանությունը նախատեսում է 2022 թվականի նոյեմբերին կազմակերպել «Ընդդեմ ավազների. Մեծամորի հայ-լեհական արշավախումբը» խորագիրը կրող ցուցահանդեսը, որի նպատակն է ինչպես հայ, այնպես էլ օտարերկրյա այցելուներին ներկայացնել Մեծամորի հնավայրում հայ-լեհական արշավախմբի 11 տարվա հնագիտական աշխատանքների արդյունքները:
ԿԳՄՍ նախարարը դեսպանի ուշադրությունը հրավիրել է նաև 44-օրյա պատերազմի հետևանքով Ադրբեջանի վերահսկողության ներքո անցած տարածքներում հայկական մշակութային ժառանգության պահպանության խնդրին՝ նշելով, որ հայկական կողմն այս առումով ակնկալում է միջազգային հանրության, այդ թվում՝ և Լեհաստանի աջակցությունը, որպեսզի Ադրբեջանը զերծ մնա հայկական մշակութային ժառանգությունը ոչնչացնելուց և աղավաղելուց:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան