ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

YouTube-ի գիտական լավագույն ալիքներ ուսուցիչների համար

Հոկտեմբերի 24, 2022
ՏՀՏ նորություններ

Գիտական տեսանյութերը, հետազոտական փորձերը մեզ շրջապատող աշխարհի հրաշալիքների ուսումնասիրությունը դարձնում են ավելի ուշագրավ ու հետաքրքիր։

YouTube-ի գիտական ալիքներն այն ուսուցիչների և գիտնականների նախընտրելի հարթակն է, ովքեր սիրում են կիսվել իրենց զարմանալի պատկերացումներով և փորձերով, ովքեր մեծահոգաբար աշխատում են գիտելիքները բոլորին հասանելի դարձնել՝ առաջարկելով որակյալ գիտական գանձարան:

«Որպես մանկավարժ ես չեմ կարող չկենտրոնանալ այն ուղիների վրա, որոնք, իմ կարծիքով, կարող են լրացուցիչ արժեքավոր նյութ առաջարկել դասարանում և դրանից դուրս գիտության դասավանդման և ուսուցման համար:

Այդ նպատակով ես ուսուցիչների և ուսանողների համար (և բոլոր գիտասերների համար) կազմեցի YouTube-ի գիտական լավագույն ալիքների ցանկ» նշում է Մեդ Խարբախը:

Ահա դրանցից մի քանիսը.

  • Crash Course
  • SciShow
  • Periodic Videos
  • AsapScience
  • Minute Physics
  • Veritasium
  • Kurzgesagt – In a Nutshell
  • Smarter Everyday
  • BBC Earth Lab
  • Home Science
  • World Science Festival
  • Minute Earth
  • TED-Ed
  • Be Smart
  • Vsauce
  • Life Noggin
  • Lab 360
  • Sick Science
  • Science max
  • Brusspup 
  • Mark Rober
  • Amoeba Sisters
  • Steve Mould
  • Socratica

Crash Course

CrashCourse-ը կրթական ալիք է, որը ստեղծվել է Գրին եղբայրների՝ Ջոն Գրինի և Հենք Գրինի կողմից: Հայտնի են իրենց հեշտ ըմբռնելի և թեթև բացատրություններով, Crash Course թիմը պատրաստել է ավելի քան 30 դասընթացներ, որոնք ընդգրկում են օրգանական քիմիայի, համաշխարհային պատմության, կենսաբանության, էկոլոգիայի, փիլիսոփայության, գրականության և այլ թեմաներ:

SciShow

SciShow-ում Հենք Գրինը և թիմը ձեզ առաջնորդում են ճանապարհորդության՝ ուսումնասիրելու և ճանաչելու գիտության աշխարհը:

Periodic Videos

Periodic Videos ալիքը ընդգրկում է Բրեդի Հարանի քիմիայի տեսահոլովակների լայն տեսականի: Բացի շաբաթական կտրվածքով թողարկվող նոր տեսանյութերով թարմացումից, ալիքն ունի պարբերական աղյուսակի յուրաքանչյուր տարրի մասին տեսանյութ:

AsapScience

AsapScience-ը YouTube-ի գիտական ​​ալիք է, որը ստեղծվել է Միտչել Մոֆիթի և Գրեգորի Բրաունի կողմից: Այն տրամադրում է տեսանյութեր՝ զվարճալի բացատրություններով և ձևերով: Նրա ամենահայտնի տեսաբովանդակության նմուշը ներառում է «Ինչպես քնել 2 րոպեում», «Ո՞րն է առաջինը եղել՝ հավը թե՞ ձուն, «9 լավագույն գիտական ​​խորհուրդները», «Մարդը 1000 տարում», «Տղաներն ավելի խելացի են, քան աղջիկները» եւ շատ ավելին։

Minute Physics

Հենրի Ռեյխի ստեղծած Minute Physics ալիքը տրամադրում է խորաթափանց տեսահոլովակներ, որոնք ընդգրկում են գիտական ​​երևույթների լայն տեսականի: Կան տեսահոլովակներ քվանտային մեխանիկայի, հարաբերականության տեսության, Հիգսի բոզոնի (Հիգսի մասնիկի), ստանդարտ մոդելի, տիեզերքի և շատ ուրիշ երևույթների մասին:

Veritasium

Veritasium-ը ներկայացնում է գիտության և կրթության մասին տեսանյութեր: Ամենահայտնի տեսահոլովակներից են՝ «Հակագրավիտացիոն անիվը», «Կարո՞ղ եք լողալ ստվերում գտնվող գնդակների մեջ», «Աշխարհի ամենածանր քաշը», «Ինչպե՞ս են հայտնագործվել երևակայական թվերը», «Կրթության ամենամեծ առասպելը» և այլն։

Kurzgesagt – In a Nutshell

Փնտրու՞մ եք գիտության վերաբերյալ զվարճալի և զվարճալի տեսանյութեր՝ Kurzgesagt-ն է պատասխանը։ Ալիքի տեսաբովանդակությունը բացատրում է  «Իմունային համակարգը», «Ինչու՞ սև խոռոչները կարող են ջնջել տիեզերքը», «Տիեզերքի ամենամեծ աստղը», «Ձուն․ կարճ պատմություն», «Ի՞նչ է տեղի ունեցել պատմությունից առաջ», «Գիտակցության ծագումը», «Ի՞նչ ես Դու», «Ամեն ինչի սկիզբը» և շատ ավելի հետաքրքիր երևույթներ:

Smarter Everyday

Smarter Everyday-ը կրթական YouTube ալիք է, որը ստեղծել է ինժեներ Դեսթինը: Դեսթինն իր ալիքում ուսումնասիրում է գիտության աշխարհը և տալիս է առօրյա գիտական ​​երևույթների լուսավոր բացատրություններ: Եթե ​​ցանկանում եք իմանալ կատուների պտտման ֆիզիկայի մասին, ի՞նչ են զգում կենգուրուի տոպրակի մեջ, ինչպե՞ս են պատրաստվում հրթիռները կամ սպագետտի կոտրելու գաղտնիքը, ապա Դեսթինն այս և շատ այլ գիտական ​​հասկացությունների վերաբերյալ տալիս է գիտահեն պատասխաններ:

BBC Earth Lab

BBC Earth Lab-ը ալիք է, որը պատկանում է BBC Studios-ին: Դրանում դուք կգտնեք ուսուցողական տեսահոլովակների լայն տեսականի, որոնք պատասխանում են մեզ շրջապատող աշխարհի մասին հարցերին: Նրա ամենահայտնի տեսաբովանդակության նմուշներից են «Ի՞նչ է անում LSD-ն ձեր ուղեղի հետ», «Ինչպե՞ս են տզրուկներն օգտագործում ժամանակակից վիրաբուժության մեջ», «Կարո՞ղ է երաժշտությունը ձեզ ավելի խելացի դարձնել», «Ո՞րն է բենզինի և դիզելի տարբերությունը», «Հնարավո՞ր է անտեսանելիությունը» և այլն:

Home Science

Home Science-ը մեկ այլ գիտական ​​YouTube ալիք է, որտեղ կարող եք մուտք գործել տեսադասեր, գիտական ​​փորձեր, օպտիկական պատրանքներ, քիմիական ռեակցիաներ և շատ ավելին դիտելու համար: Դրա ամենահայտնի տեսանյութերից մի քանիսը ներառում են զարմանալի գիտական ​​փորձեր՝ «Կոկա կոլա և կաթ», «Ինչպես պատրաստել գեղեցիկ կապույտ բյուրեղ», «Զարմանալի աուդիո պատրանք», «Կրակի սև օձ» և այլն:

World Science Festival

World Science Festival-ը, ինչպես նկարագրում են դրա հիմնադիրները, տրամադրում է «երկար և կարճ տեսահոլովակներ գիտության հետ կապված գրեթե բոլոր թեմաների վերաբերյալ, ներառյալ ֆիզիկան, կենսաբանությունը, ուղեղը, ռոբոտաշինությունը, բժշկությունը, տիեզերքը, ճարտարագիտությունը և Երկիրը: Գիտությունն ու արվեստը արտադրում են թվային և կենդանի բովանդակություն, որը լայն լսարանին թույլ է տալիս ներգրավվել գիտական ​​հայտնագործությունների մեջ: Քննարկումների, բանավեճերի, օրիգինալ ֆիլմերի, դասախոսությունների և հարմարավետ սրահների միջոցով Գիտության համաշխարհային փառատոնը գիտությունը դուրս է բերում լաբորատորիայից՝ լույս աշխարհ»:

Minute Earth

MinuteEarth-ը, որը արտադրվել է Neptune Studios LLC-ի կողմից, ներկայացնում է տեսանյութեր, որոնք ընդգրկում են ամենօրյա գիտական տարբեր ասպեկտներ: Ալիքի հայտնի տեսանյութերից մի քանիսը ներառում են «Ինչու՞ ջորիները չեն կարող երեխաներ ունենալ», «Որտեղի՞ց է եկել Երկրի ջուրը», «Ինչու՞ է գետնի տակ տաք», «Թռչուններ, որոնք ձմեռում են լճերում», «Ինչքա՞ն տարբեր են շների տարբեր տեսակները», «Սալերի տեկտոնիկայի բացատրությունը» և շատ ավելին:

TED-Ed 

TED-Ed-ը կրթական YouTube ալիք է՝ համաշխարհային TED-ի (Technology, Entertainment and Design) մի մասը, որի առաքելությունն է տարածել մեծ գաղափարներ։ Այն անիմացիաների և կրթական տեսանյութերի հսկայական գրադարան է, որը ստեղծվել է մանկավարժների և անիմատորների համագործակցության արդյունքում: Դրա հայտնի տեսաբովանդակությունից մի քանիսը ներառում են. «Հարցեր, որոնց պատասխանը ոչ ոք չգիտի», «Հյուրանոցի անսահման պարադոքսը», «Ի՞նչ է դեպրեսիան», «Ինչպե՞ս է նվագելը օգուտ տալիս ձեր ուղեղին»: «Աշխատանք» և շատ ավելին:

Be Smart

Միացե՛ք գիտությունների թեկնածու Ջո Հանսոնին «Be Smart» ալիքին, մինչ նա ուսումնասիրում է գիտության աշխարհը՝ պատասխանելով տարբեր հարցերի և բացատրելով գիտական բարդ հասկացությունները: Նրա ամենահայտնի տեսահոլովակներից են «Ինչպե՞ս է Իգլուն ձեզ տաքացնում», «Ի՞նչ է կրակը», «Ինչու՞ է փետրվարը ընդամենը 28 օր», «Ինչո՞ւ է քոր գալիս», «Հասակը գենետի՞կ է», «Մարաթոնյան վազքի գիտությունը», «Արդյո՞ք իմ Շունն իսկապես գիտի, թե ի՞նչ եմ մտածում», «Ինչու՞ է բնությունը սիրում վեցանկյուններ» և այլն:

Vsauce

Vsauce-ը, որը ստեղծվել է Մայքլ Սթիվենսի կողմից և գործարկվել է 2010 թվականի ամռանը, կրթական YouTube ալիք է, որտեղ Սթիվենսը կիսվում է տարբեր գիտական ​​հասկացություններ և փորձեր լուսաբանող տեսանյութերով: Նրա ամենաշատ դիտված տեսաբովանդակության նմուշը ներառում է՝ «Երկիրը իրականում հա՞րթ է», «Որքա՞ն բարձր կարող ենք կառուցել», «Ինչպե՞ս է Երկիրը շարժվում», «Զենքերը տիեզերքում» և այլն:

Life Noggin

Life Noggin-ն օգնում է ձեզ հասկանալ ձեր շրջապատող գիտությունը պարզ, բայց հզոր բացատրությունների և նկարազարդումների միջոցով: Նրա ամենադիտվող տեսաբովանդակության մեջ ընդգրկված որոշ թեմաներ ներառում են՝ «Ի՞նչ կլիներ, եթե Երկիրը երկու անգամ մեծ լիներ», «Ի՞նչ է տեղի ունենում ձեր մարմնի ներսում», «Ի՞նչ տեղի կունենա, եթե երբեք չլքեք ձեր մահճակալը», «Ի՞նչն է առաջացնում արյունահոսություն քթից», «Մարմնի մասեր, առանց որոնց դուք կարող եք ապրել» և շատ ավելին:

Lab 360

Lab360-ն առաջարկում է գիտական ​​փորձերի լայն շրջանակ բոլոր տարիքի մարդկանց համար: Այս փորձերից մի քանիսը ներառում են ձվի փորձարկումներ, մոմի փորձեր, ցնցող ջրի փորձեր, կիտրոնի «հրաբխի» փորձեր, ստատիկ էներգիայի փորձեր և այլն:

Sick Science

Sick Science-ը գիտական ​​YouTube ալիք է, որը ստեղծել է STEM ուսուցիչ Սթիվ Սփանգլերը: Հեղինակը կիսվում է տարբեր գիտափորձերով և բացատրական տեսանյութերով: Սթիվը ստեղծեց SICK Science շարքը՝ ի պատասխան իր ուսանողների՝ «Հիվա՞նդ է» դիտարկմանը, երբ դասի ժամանակ ինչ-որ հետաքրքիր ու զարմանահրաշ երևույթ էր տեղի ունենում: Google-ը ճանաչեց SICK Science ալիքը որպես «ձեռքեր և թավաներ» տեսաոճերի հեղինակներից մեկի, որն այժմ հայտնի է խոհարարության մեջ:

Science Max

Science Max-ը գիտական փորձերի մասին է: Դրանք ներառում են քիմիական ռեակցիաների փորձեր, ջրային փորձեր, փուչիկների փորձեր, լարվածության և ձգողականության փորձեր, շղթայական փորձեր, «ինքներդ կառուցեք» և շատ ավելին:

Brusspup

Brusspup-ը ներառում է գիտափորձերի լայն տեսականի, որոնք ընդգրկում են տարբեր գիտական ​​հարցեր: Դրանք ներառում են. «Ինչպե՞ս է աշխատում Շլիերենի էֆեկտը», «Ինչպե՞ս ստիպել կպչուն ժապավենին շողալ», «Ինչպե՞ս «շարժվող քառակուսու» պատրանք ստեղծել», «Ինչպե՞ս անել, որ ամպն անհետանա», «Ինչպե՞ս ստեղծել ծաղկող թղթե ծաղիկ»,  ձայնային և ջրային և շատ այլ փորձեր:

Mark Rober

Մարկ Ռոբերը NASA-ի և Apple-ի նախկին ինժեներ է: 2019 թվականից Մարկը կիսվում է իր գիտական ​​փորձերով և դասընթացներով YouTube համայնքի հետ՝ սովորեցնելով նրանց ստեղծել հետաքրքիր տեսանյութեր՝ օգտագործելով գիտությունը: Նրա տեսացանկերը ներառում են՝ «Ճշտեք ֆիզիկական աշխարհի ձեր մտավոր մոդելը», «Սովորեք որոշ գիտություններ», «Հետաքրքիր շինություններ և իրեր», գյուտեր և նոր գաղափարներ, հիանալի հնարքներ և շատ այլ հետաքրքիր հոլովակներ:

Amoeba Sisters 

Amoeba Sisters-ը գիտական ​​YouTube ալիք է, որը վարում են երկու քույրեր և տրամադրում գրավիչ վիդեո բովանդակություն՝ օգտագործելով հումոր և կոմիքսների ու շարժանկարների համադրություն: Ամեոբայի բովանդակությունը կենտրոնացած է ավագ դպրոցի կենսաբանության վրա: Այս ալիքի ամենաշատ դիտված տեսանյութերի ցանկում են կենսամոլեկուլների, բջիջների ներածության, ԴՆԹ-ի վերարտադրության, մարդու մարմնի օրգան-համակարգերի գործառույթների, ֆերմենտների, ջրի հատկությունների, վերարտադրության, ծագման, բնական ընտրության, իմունային համակարգի, կյանքի բնութագրերի, էկոլոգիական հարաբերությունների և այլնի մասին տեսանյութերը:

Steve Mould

Միացե՛ք Սթիվին, երբ նա գիտափորձեր է անում և բացատրում գիտության աշխատանքը մեր առօրյա կյանքում: Նրա տեսանյութերում ընդգրկված որոշ թեմաներ ներառում են. Ինչպե՞ս է աշխատում կվարցային ժամացույցը, Շղթայական շատրվան, Էնտրոպիայի ավելի լավ նկարագրությունը, Ինչպե՞ս ինքնուրույն շարժել մեկ աչքը և շատ ավելին:

Socratica

Socratica տեսաալիքը տրամադրում է նաև գիտությանը, մաթեմատիկային, համակարգչային ծրագրավորմանը վերաբերող տեսանյութեր: Socratica-ի գիտական ​​ցանկը ներառում է քիմիայի դասեր, կենսաբանություն, աստղագիտություն, քիմիայի բառարան, քիմիական տարրեր և շատ այլ հոլովակներ:

Best Science YouTube Channels (Med Kharbach, PhD)

Հոդվածի հայերեն տարբերակը կազմեց Մ․Ավետիսյանը։

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

    ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամը մշակում է հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման աշխատակարգ և ուղեցույց: Գյումրու թիվ 38 հիմնական դպրոցը հանդիսանում է ԿԳՄՍ նախարարության կողմից հաստատված վերապատրաստող կազմակերպություն։ Վերապատրաստումների անցկացման ընթացքում ձեռք բերված փորձը հուշեց գրել այս ծրագիրը, որը հիմք կհանդիսանա ուսուցիչների ինքնագնահատման գործիքների ստեղծման համար։ Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատումը նախատեսվում է իրականացնել ուսուցչի  ինքնագնահատման, ինչպես նաև ուսումնական հաստատության տնօրենի, տնօրենի տեղակալի, առարկայական մեթոդական միավորման նախագահի դիտարկումների և դասալսումների միջոցով: Գնահատումն իրականացվելու է ամեն տարի՝ սեպտեմբեր-հունվար ամիսներին: Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման ենթակա են տվյալ հանրակրթական ուսումնական հաստատության ընթացիկ ուստարում հերթական ատեստավորման ենթակա բոլոր ուսուցիչները: Դպրոցի տնօրինությունը չունի գործընթացը լիարժեք  վերահսկելու  և կարիքների վերհանման  գործուն մեխանիզմներ, իսկ ուսուցիչը՝  ինքնագնահատման գործիքներ,  որը կառաջացնի որոշակի խուճապ ուսուցիչների մոտ։ Ելնելով վերոհիշյալից ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի կողմից առաջարկվող ինքնագնահատման հարցաթերթիկը լրացնելու համար անհրաժեշտ է ապահովել ուսուցիչների մասնագիտական կարիքների վերհանման անկողմնակալ, միջանկյալ  մեխանիզմ։ Ստեղծել ՈԻԿՀ (Ուսումնական կառավարման համակարգ) հարթակներից որևէ մեկի ՝ MS Teams, Google Classroom, Moodle  միջոցով հարցերի բանկ, որն իր մեջ կընդգրկի  շարունակական լրացվող հարցեր այն բոլոր բաղադրիչներից, որոնք ուսումնասիրվում են պարտադիր ատեստավորման ենթական ուսուցիչների վերապատրաստման ընթացքում։ Հարցաշարերը կկազմվեն Google Forms կամ MS Forms գործիքներով: Միջանկյալ գործիքները հնարավորություն կընձեռեն ուսուցիչներին  մինչև տնօրինության կողմից հարցաթերթիկի լրացումը բացահայտել իրենց կարիքները և լինել ավելի ինքնավստահ և ինքնուրույն շարունակաբար աշխատել իր մասնագիտական զարգացման վրա։ Գործիքի ստեղծումից հետո  կառաջարկենք վերապատրաստող կազմակերպություններին, որպեսզի նրանք ևս օգտագործեն այս միջանկայլ մեխանիզմը և վերապատրաստումների որակն ավելի բարձրացնեն, դարձնեն նպատակային, և´ ուսուցիչները, և´ վերապատրաստող կազմակերպությունները հնարավորություն կունենան իրենց աշխատանքի որակը բարձրացնելու, կաջակցենք ԿԳՄՍ նախարարությանը այս գործընթացը արդյունավետ անցկացնելու գործում։   Նմուշ օրինակ, որը սակայն մշտապես փոփոխվելու է և վերամշվելու պայմանավորված կրթական բարեփոխումներով։ Նախատեսում ենք նաև աջակցել մեթոդմիավորումներին դասալսումների վերլուծությունների համար։ Հարթակից օգտվելու հնարավորություն կստեղծվի նաև հանրակրթական դպրոցների  տնօրինությանը։   Հաստատված պետական և առարկայական նոր չափորոշիչներում կարևոր դեր է հատկացված սովորողների քննադատական մտածողության զարգացմանը, նախագծեր իրականացնելուն, որը սակայն  կարող է միայն իրականացնել այն ուսուցիչը որն ինքը ունի հետազոտական հմտություններ և կարողունակություններ:  Չափորոշչային պահանջները իրականացնելու համար անհրաժեշտ է առաջին հերթին զարգացնել ուսուցիչների մասնագիտական և հետազոտական հմտությունները: Շատ ուսուցիչներ ի վիճակի չեն խնդիրները բացահայտելու ինքնուրույն լուծումներ առաջարկելու առավել ևս դրանք լուծելու: Ուսուցիչները պարտադիր ատեստացիոն վերապատրաստումների ժամանակ լուրջ դժվարությունների են հանդիպում հետազոտական աշխատանքեր գրելու ընթացքում, մասսայական արտագրություններ, կոռուպցիոն ռիսկեր: Վերապատրաստումները ավարտվելուց հետո ուսուցիչները մեծամասամբ ի վիճակի չեն լինում ինքնուրույն լուծումներ գտնելու, դպրոցը կենդանի օրգանիզմ է, անընդհատ նոր փոփոխությունների կարիք կզգացվի: Հետևաբար այս պահին առաջնահերթություն է ուսուցիչների հետազոտական հմտությունների զարգացումը: Նախնական փուլում մեր կողմից կիրականցվի հարցում ուսուցիչների հետ, վերապատրաստում անցած  Շիրակի մարզի տարբեր շրջանների ուսուցիչների մոտ, բացահայտելու համար նրանց կրթական կարիքները, մասնավորապես հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելիս, դասպլաններ կազմելիս:   Երկրոդ փուլում ընտրված ուսուցիչների հետ  ըստ իրենց կարիքների կանցկացվեն անհատական վերապատրաստումներ և հետազոտական հմտությունների զարգացման աշխատանքներ:   Գործնական մասում նրանց հետ կզարգացնեք հետազոտական աշխատանքներ գրելու  հմտություններ:  Արդյունքում կստեղծվի հետազոտական աշխատանքների բանկ, որը հասանելի կլինի մյուս ուսուցիչներին ևս, որոնք կարող են այդ հետազոտությունների արդյունքներն  օգտագործել  խմբակների և նախագծային ուսուցման աշխատանքները պլանավորելիս:   Բացահայտված կարիքները և առաջադրված խնդիրների լուծումները կփոխանցվեն ԿԳՄՍ նախարարություն  կրթական քաղաքականության ռազմավարություններ  մշակելու համար:

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 7-րդ դասարան

    Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի   ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում  եմ  բոլորիս  արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաների խմբակ Ախլաթյանի միջն. դպրոցում

    ՏՀՏ խմբակ

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաներ

    ՏՀՏ խմբակ

  • Ինտերակտիվ ընթերցանություն 4 ՙՙՕզի կախարդը՚՚