ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտ Էրիկ Ղազարյանի մարզական հաջողություններն սկսվել են դեռ մանկապարտեզից: Առաջին հաղթական ձեռքբերումը Էրիկն ունեցավ Հրազդան քաղաքում՝ 24 կգ քաշային կարգում: Դիտարժան և միևնույն ժամանակ դժվար էր Մարտունի քաղաքում երկօրյա՝ 30 կգ քաշայինների մրցաշարը, որտեղ Էրիկն արժանացավ երկու ոսկե մեդալի: Հայաստանում անցկացված տարբեր մրցաշարերում մեր չեմպիոնն ունեցել է բազում հաջողություններ:
2016 թ. ամռանը Էրիկը մասնակցել է ապրիլյան պատերազմում նահատակվածների հիշատակին նվիրված մրցաշարին և գրավել առաջին պատվավոր հորիզոնականը:
2021-2022 թթ. Երևանի «Դինամո» մարզադահլիճում մասնակցել է բռնցքամարտի Հայաստանի առաջնությանը՝ մրցելով Կամո Իսկանդարյանի, Արամ Փիլոյանի հետ և արժանացել արծաթե մեդալի:
2021-2022 թթ. Վրաստանի մայրաքաղաք Թբիլիսիում Էրիկը մրցեց վրացի մարզիկի հետ, ունեցավ մեծ հաղթական հաջողություն և պատվով վերադարձավ հայրենի գյուղ:
2022թ. հունիս-հուլիս ամիսներին Էրիկը դուրս եկավ կիսաեզրափակիչ և եզրափակիչ փուլեր գրավելով առաջին հորիզոնականը:
Էրիկն իր մարզումները շարունակեց Օլիմպավանում, որտեղ նրա առաջ բացվեցին մեծ դռներ: Այսօրվանից մեր շնորհաշատ աշակերտը պատրաստվում է մասնակցել 2022թ. հոկտեմբերի 15-16-ը Մարտունի քաղաքում կայանալիք բռնցքամարտի միջազգային մրցումներին, որտեղ մրցելու է վրացի և պարսիկ մարզիկների հետ:
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը և մանկավարժական անձնակազմը հպարտանում են իրենց սիրելի արի ու ուժեղ սանի նվաճումներով և մշտապես ոգեշնչում նրան հերթական հաղթանակների:
Էրիկի բազում հաղթանակների գաղտնիքը, կախարդական ուժը նրա անսահման աշխատասիրությունն է ու քրտնաջան աշխատանքը,Էրիկի մարզչի, մեր դպրոցի սիրված շրջանավարտ Հրաչիկ Մելիքյանի ավանդը, հարազատ դպրոցի, հայրենի գյուղի, Գեղարքունիքի մարզի և իր երկրի պատիվն ամենուր բարձր պահելը:
Կեցցե'ս, մեր սիրելի Էրիկ:
Ուսուցչի օգնականներ՝ Տաթևիկ Ջոմարդյան, Շուշաննա Գրիգորյան
Սովորողների հետ ԴԱԿ՝ Ծովինար Կարապետյան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ