ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է Եվրոպայի և Եվրասիայի հատուկ օլիմպիադաների ավագ տնօրեն Քշիշտոֆ Կրուզովսկուն, պրոֆեսիոնալ բռնցքամարտիկ, WBA, WBC և IBF վարկածներով աշխարհի նախկին չեմպիոն, «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» հասարակական կազմակերպության պատվավոր նախագահ Վիկ Դարչինյանին և կազմակերպության գործադիր տնօրեն Արտակ Ստեփանյանին:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստանում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների՝ ֆիզիկական կուլտուրայով և սպորտով զբաղվելուն առնչվող հարցեր:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է՝ կարևոր է կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար մարզվելու համապատասխան միջավայր ստեղծելը. «Մեր քաղաքականությունը միտված է համընդհանուր ներառականությանը նաև սպորտում. այդ երեխաները մեր շահառուներն են, և մենք պետք է ապահովենք հավասար հնարավորություններ»:
Եվրոպայի և Եվրասիայի հատուկ օլիմպիադաների ավագ տնօրեն Քշիշտոֆ Կրուզովսկին 15 պետությունում, այդ թվում՝ Հայաստանում, հետևում է սպորտի ոլորտում ներառականության խնդիրներով զբաղվող պետական և հասարակական կառույցների աշխատանքին: Նա պաշտոնական այցով ժամանել է Հայաստան՝ ծանոթանալու «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» հասարակական կազմակերպության գործունեությանը:
«Ուրախ եմ, որ Հայաստանում սպորտային կրթության ներառականության խնդիրը գտնվում է պետության ուշադրության և հոգածության ներքո: Երեկ հանդիպել եմ «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» ՀԿ-ում ներգրավված երեխաների ծնողների հետ: Միայն մեկ հարց եմ տվել՝ ձեզ համար ի՞նչ նշանակություն ունի այն, որ ձեր երեխան սպորտով զբաղվելու հնարավորություն ունի: Նրանք պատմեցին, որ վերջապես իրենց երեխաների աչքերում ուրախություն են տեսնում, և որ ամենակարևորն է՝ մի քանի ամիս կամ թեկուզ 1 տարի անց մեծ փոփոխություններ են նկատում երեխաների վարքագծում: Երեխաներն ավելի բաց և շփվող են դառնում: Սպորտը, անկասկած, դրական ազդեցություն է ունենում»,- նշել է Քշիշտոֆ Կրուզովսկին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի փոխանցմամբ՝ ադապտիվ սպորտի զարգացումը պետության կարևոր խնդիրներից մեկն է, և այս համատեքստում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների հանդեպ ևս ուշադրությունը կմեծանա՝ հաջորդ տարի ֆինանսական ավելի մեծ աջակցություն ենթադրելով «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» հասարակական կազմակերպության համար:
«Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» ՀԿ-ն այս տարի երկու հանրապետական միջոցառում է իրականացրել՝ աթլետիկա և ֆուտբոլ մարզաձևերից. ևս մեկը նախատեսվում է նոյեմբերին: Մասնակից երեխաների ընտրությունը կատարում է հասարակական կազմակերպության խորհուրդը՝ համագործակցելով հանրակրթական դպրոցների հետ՝ հաշվի առնելով ՀՀ-ում իրականացվող համընդհանուր ներառական կրթության պետական քաղաքականության պահանջները:
«Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» ՀԿ-ում իրականացվում են լողի, աթլետիկայի, բասկետբոլի, ադապտիվ ֆիզիկական կուլտուրայի մարզումներ:
Կազմակերպության գերակա խնդիրը 2023 թվականի հունիսին Բեռլինում 14 տարեկանից բարձր պատանիների համար նախատեսված հատուկ օլիմպիադաների ամառային խաղերին մասնակցելն է, որին հայկական կողմը նախատեսում է ներկայանալ 6 մարզիկով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան