ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է Եվրոպայի և Եվրասիայի հատուկ օլիմպիադաների ավագ տնօրեն Քշիշտոֆ Կրուզովսկուն, պրոֆեսիոնալ բռնցքամարտիկ, WBA, WBC և IBF վարկածներով աշխարհի նախկին չեմպիոն, «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» հասարակական կազմակերպության պատվավոր նախագահ Վիկ Դարչինյանին և կազմակերպության գործադիր տնօրեն Արտակ Ստեփանյանին:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստանում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների՝ ֆիզիկական կուլտուրայով և սպորտով զբաղվելուն առնչվող հարցեր:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է՝ կարևոր է կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար մարզվելու համապատասխան միջավայր ստեղծելը. «Մեր քաղաքականությունը միտված է համընդհանուր ներառականությանը նաև սպորտում. այդ երեխաները մեր շահառուներն են, և մենք պետք է ապահովենք հավասար հնարավորություններ»:
Եվրոպայի և Եվրասիայի հատուկ օլիմպիադաների ավագ տնօրեն Քշիշտոֆ Կրուզովսկին 15 պետությունում, այդ թվում՝ Հայաստանում, հետևում է սպորտի ոլորտում ներառականության խնդիրներով զբաղվող պետական և հասարակական կառույցների աշխատանքին: Նա պաշտոնական այցով ժամանել է Հայաստան՝ ծանոթանալու «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» հասարակական կազմակերպության գործունեությանը:
«Ուրախ եմ, որ Հայաստանում սպորտային կրթության ներառականության խնդիրը գտնվում է պետության ուշադրության և հոգածության ներքո: Երեկ հանդիպել եմ «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» ՀԿ-ում ներգրավված երեխաների ծնողների հետ: Միայն մեկ հարց եմ տվել՝ ձեզ համար ի՞նչ նշանակություն ունի այն, որ ձեր երեխան սպորտով զբաղվելու հնարավորություն ունի: Նրանք պատմեցին, որ վերջապես իրենց երեխաների աչքերում ուրախություն են տեսնում, և որ ամենակարևորն է՝ մի քանի ամիս կամ թեկուզ 1 տարի անց մեծ փոփոխություններ են նկատում երեխաների վարքագծում: Երեխաներն ավելի բաց և շփվող են դառնում: Սպորտը, անկասկած, դրական ազդեցություն է ունենում»,- նշել է Քշիշտոֆ Կրուզովսկին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի փոխանցմամբ՝ ադապտիվ սպորտի զարգացումը պետության կարևոր խնդիրներից մեկն է, և այս համատեքստում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների հանդեպ ևս ուշադրությունը կմեծանա՝ հաջորդ տարի ֆինանսական ավելի մեծ աջակցություն ենթադրելով «Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» հասարակական կազմակերպության համար:
«Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» ՀԿ-ն այս տարի երկու հանրապետական միջոցառում է իրականացրել՝ աթլետիկա և ֆուտբոլ մարզաձևերից. ևս մեկը նախատեսվում է նոյեմբերին: Մասնակից երեխաների ընտրությունը կատարում է հասարակական կազմակերպության խորհուրդը՝ համագործակցելով հանրակրթական դպրոցների հետ՝ հաշվի առնելով ՀՀ-ում իրականացվող համընդհանուր ներառական կրթության պետական քաղաքականության պահանջները:
«Հայկական հատուկ օլիմպիադաներ» ՀԿ-ում իրականացվում են լողի, աթլետիկայի, բասկետբոլի, ադապտիվ ֆիզիկական կուլտուրայի մարզումներ:
Կազմակերպության գերակա խնդիրը 2023 թվականի հունիսին Բեռլինում 14 տարեկանից բարձր պատանիների համար նախատեսված հատուկ օլիմպիադաների ամառային խաղերին մասնակցելն է, որին հայկական կողմը նախատեսում է ներկայանալ 6 մարզիկով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան