ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ոլորտի պատասխանատուներն ընդունել են Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի պատվիրակությանը

Հոկտեմբերի 12, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Ժաննա Անդրեասյանը և Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել են Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի Հարավային Կովկասի գենդերային և տնտեսական ներառման քաղաքականության ղեկավար Մարիամ Կոբալիային և գենդերային և տնտեսական ներառման վերլուծաբան Քեթի Տիկանաշվիլիին:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի հնարավոր աջակցությունը Հայաստանի կրթության և, մասնավորապես, մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտի բարեփոխումների ընթացքին:

Նախարարի տեղակալները մատնանշել են հնարավոր համագործակցության այն ուղիները, որոնք առաջնահերթ են երկու կողմերի համար: Նրանք ընդգծել են, որ ԱԺ-ում առաջին ընթերցմամբ ընդունվել է «Կրթության՝ մինչև 2030 թվականը զարգացման ծրագիրը», որտեղ սահմանվել են ոլորտի թիրախները և կարիքները:

Որպես մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտը համակարգող նախարարի տեղակալ՝ Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է կրթություն-մասնավոր հատված համագործակցությունը և դրա շրջանակում իրականացվող ծրագրերը: Փոխնախարարն ընդգծել է մասնավոր հատվածի համար ՄԿՈՒ ոլորտի որակյալ աշխատուժի խնդիրը՝ այդ համատեքստում կարևորելով համապատասխան հմտությունների զարգացումը կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ծրագրերի միջոցով: Ժաննա Անդրեասյանը նաև նշել է, որ բարեփոխումներն իրականացվում են պետության համար գերակա համարվող ոլորտներում մասնագետներ պատրաստելու ուղղությամբ: Այդ համատեքստում նա տեղեկացրել է, որ վերջերս Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջը վերակազմակերպվել է հիմնադրամի՝ գործնական ուսուցման կենտրոնի ֆրանսիական մոդելի կիրառմամբ, որը կնպաստի գյուղատնտեսական մասնագիտությունների զարգացմանը: Նրա խոսքով՝ այս մոդելը կարող է հաջողված օրինակ հանդիսանալ ոլորտի մյուս հաստատությունների համար:

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտի կարիքների քարտեզագրման հնարավորությանը՝ համապատասխան փորձագետների ներգրավմամբ: Կարևորվել են նաև աշխատաշուկայում գենդերային հավասարության խթանման, կրթության ներառականության և հասանելիության հետ կապված այլ հարցեր: Ձեռք է բերվել պայմանավորվածություն կազմակերպել ևս մեկ հանդիպում՝ առավել մանրամասն քննարկելու Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի կողմից առաջարկվող աջակցության ձևաչափը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…