Համաշխարհային հակադոպինգային կոմիտեն (WADA) գոհ է ՀՀ կառավարության հետ համագործակցությունից: Այս մասին նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը` տեղեկացնելով, որ Լոզանում տեղի ունեցած համաժողովի ժամանակ WADA-ի նախագահ Վիթոլդ Բանկան պաշտոնապես հայտարարել է` հակադոպինգային պայքարում կարելի է օրինակ վերցնել ՀՀ կառավարությունից:
«Մենք համագործակցում ենք WADA-ի հետ և ամեն ինչ անում ենք, որ խնդիր չունենանք և ապահովենք մարզիկների սպորտով զբաղվելը՝ առանց դոպինգի գործածության: Մենք մաքուր սպորտի կողմնակիցն ենք և ուզում ենք հաղթանակների հասնել ազնիվ ճանապարհով»,- շեշտել է Կարեն Գիլոյանը:
Ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի` Վիթոլդ Բանկան մոտ ժամանակներս կժամանի Հայաստան. «WADA-ի պահանջների շուրջ 97 տոկոսը կատարել ենք: Միակ խնդիրը մարզաձևերի բազմազանությունն է: Կան մարզաձևեր, որոնք Հայաստանում զարգացած չեն, և կարիք չկա այդ մարզաձևերում դոպինգ ստուգումներ իրականացնել: WADA-ի պահանջը բազմազանություն ու քանակ ապահովելն է. կփորձենք գտնել համարժեք լուծում»:
2023 թվականին էականորեն բարձրացել է Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության բյուջեն: Կարեն Գիլոյանի խոսքով` Հայաստանի դոպինգ ստուգում իրականացնող մասնագետները բարձրակարգ են և վստահություն ներշնչող:
«Շատ հաճախ տարածաշրջանների այլ երկրներից ևս նրանց հրավիրում են՝ դոպինգ ստուգումներ անցկացնելու: Շատ ուրախ եմ, որ մեզ վստահում են»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:
Ինչ վերաբերում է վիտամինիզացիային և սպորտային սննդով ապահովմանը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծում է՝ այդ նպատակով այս տարի 40 մլն դրամ է հատկացվել մարզական ֆեդերացիաներին, որով նախատեսվում է ձեռք բերել վիտամիններ և չարգելված սպորտային սնունդ:
«Առայժմ ցանկալի որակ չի ապահովվում, քանի որ ոչ բոլոր հավաքականներն ունեն բժիշկներ, որոնք կարող են վստահաբար ասել, թե ինչ է պետք տվյալ մարզաձևի մարզիկների համար: Փնտրում ենք ճանապարհներ այդ խնդիրները լուծելու համար: Վստահ եմ՝ շուտով որևէ խնդիր չենք ունենա, և մարզիկները կստանան անհրաժեշտ վիտամինները»,- խոսքն ամփոփել է Կարեն Գիլոյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան