Համաշխարհային հակադոպինգային կոմիտեն (WADA) գոհ է ՀՀ կառավարության հետ համագործակցությունից: Այս մասին նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը` տեղեկացնելով, որ Լոզանում տեղի ունեցած համաժողովի ժամանակ WADA-ի նախագահ Վիթոլդ Բանկան պաշտոնապես հայտարարել է` հակադոպինգային պայքարում կարելի է օրինակ վերցնել ՀՀ կառավարությունից:
«Մենք համագործակցում ենք WADA-ի հետ և ամեն ինչ անում ենք, որ խնդիր չունենանք և ապահովենք մարզիկների սպորտով զբաղվելը՝ առանց դոպինգի գործածության: Մենք մաքուր սպորտի կողմնակիցն ենք և ուզում ենք հաղթանակների հասնել ազնիվ ճանապարհով»,- շեշտել է Կարեն Գիլոյանը:
Ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի` Վիթոլդ Բանկան մոտ ժամանակներս կժամանի Հայաստան. «WADA-ի պահանջների շուրջ 97 տոկոսը կատարել ենք: Միակ խնդիրը մարզաձևերի բազմազանությունն է: Կան մարզաձևեր, որոնք Հայաստանում զարգացած չեն, և կարիք չկա այդ մարզաձևերում դոպինգ ստուգումներ իրականացնել: WADA-ի պահանջը բազմազանություն ու քանակ ապահովելն է. կփորձենք գտնել համարժեք լուծում»:
2023 թվականին էականորեն բարձրացել է Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության բյուջեն: Կարեն Գիլոյանի խոսքով` Հայաստանի դոպինգ ստուգում իրականացնող մասնագետները բարձրակարգ են և վստահություն ներշնչող:
«Շատ հաճախ տարածաշրջանների այլ երկրներից ևս նրանց հրավիրում են՝ դոպինգ ստուգումներ անցկացնելու: Շատ ուրախ եմ, որ մեզ վստահում են»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:
Ինչ վերաբերում է վիտամինիզացիային և սպորտային սննդով ապահովմանը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծում է՝ այդ նպատակով այս տարի 40 մլն դրամ է հատկացվել մարզական ֆեդերացիաներին, որով նախատեսվում է ձեռք բերել վիտամիններ և չարգելված սպորտային սնունդ:
«Առայժմ ցանկալի որակ չի ապահովվում, քանի որ ոչ բոլոր հավաքականներն ունեն բժիշկներ, որոնք կարող են վստահաբար ասել, թե ինչ է պետք տվյալ մարզաձևի մարզիկների համար: Փնտրում ենք ճանապարհներ այդ խնդիրները լուծելու համար: Վստահ եմ՝ շուտով որևէ խնդիր չենք ունենա, և մարզիկները կստանան անհրաժեշտ վիտամինները»,- խոսքն ամփոփել է Կարեն Գիլոյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ