Համաշխարհային հակադոպինգային կոմիտեն (WADA) գոհ է ՀՀ կառավարության հետ համագործակցությունից: Այս մասին նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը` տեղեկացնելով, որ Լոզանում տեղի ունեցած համաժողովի ժամանակ WADA-ի նախագահ Վիթոլդ Բանկան պաշտոնապես հայտարարել է` հակադոպինգային պայքարում կարելի է օրինակ վերցնել ՀՀ կառավարությունից:
«Մենք համագործակցում ենք WADA-ի հետ և ամեն ինչ անում ենք, որ խնդիր չունենանք և ապահովենք մարզիկների սպորտով զբաղվելը՝ առանց դոպինգի գործածության: Մենք մաքուր սպորտի կողմնակիցն ենք և ուզում ենք հաղթանակների հասնել ազնիվ ճանապարհով»,- շեշտել է Կարեն Գիլոյանը:
Ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի` Վիթոլդ Բանկան մոտ ժամանակներս կժամանի Հայաստան. «WADA-ի պահանջների շուրջ 97 տոկոսը կատարել ենք: Միակ խնդիրը մարզաձևերի բազմազանությունն է: Կան մարզաձևեր, որոնք Հայաստանում զարգացած չեն, և կարիք չկա այդ մարզաձևերում դոպինգ ստուգումներ իրականացնել: WADA-ի պահանջը բազմազանություն ու քանակ ապահովելն է. կփորձենք գտնել համարժեք լուծում»:
2023 թվականին էականորեն բարձրացել է Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության բյուջեն: Կարեն Գիլոյանի խոսքով` Հայաստանի դոպինգ ստուգում իրականացնող մասնագետները բարձրակարգ են և վստահություն ներշնչող:
«Շատ հաճախ տարածաշրջանների այլ երկրներից ևս նրանց հրավիրում են՝ դոպինգ ստուգումներ անցկացնելու: Շատ ուրախ եմ, որ մեզ վստահում են»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:
Ինչ վերաբերում է վիտամինիզացիային և սպորտային սննդով ապահովմանը՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծում է՝ այդ նպատակով այս տարի 40 մլն դրամ է հատկացվել մարզական ֆեդերացիաներին, որով նախատեսվում է ձեռք բերել վիտամիններ և չարգելված սպորտային սնունդ:
«Առայժմ ցանկալի որակ չի ապահովվում, քանի որ ոչ բոլոր հավաքականներն ունեն բժիշկներ, որոնք կարող են վստահաբար ասել, թե ինչ է պետք տվյալ մարզաձևի մարզիկների համար: Փնտրում ենք ճանապարհներ այդ խնդիրները լուծելու համար: Վստահ եմ՝ շուտով որևէ խնդիր չենք ունենա, և մարզիկները կստանան անհրաժեշտ վիտամինները»,- խոսքն ամփոփել է Կարեն Գիլոյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան