ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է «Թատերական պաստառներ» միջազգային փառատոն-մրցույթի արդյունքները

Հոկտեմբերի 3, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Գ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի և «ԱԿՏ» մշակութային ՀԿ-ի նախաձեռնությամբ Մայր թատրոնի 100-ամյակի միջոցառումների շրջանակում Հայաստանում անցկացվել է «Թատերական պաստառների» միջազգային փառատոն-մրցույթ։ Սեպտեմբերի 30-ին ամփոփվել են փառատոն-մրցույթի արդյունքները:

Հիշեցնենք, որ մրցութային փուլ էին անցել 21 երկրի՝ 70 հեղինակի 95 աշխատանք։ Փառատոնի ժյուրիի անդամներն էին Միշալ Բատորին (Ֆրանսիա), Սերգեյ Սերովը (Ռուսաստան), Էբրահիմ Հաղիղին (Իրան)։

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Հատուկ մրցանակին» է արժանացել Դարյուշ Ալլահյարին (Իրան) «Միմ ընտանիքի հիվանդությունը» պաստառի համար։

Գ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի «Հատուկ մրցանակին» է արժանացել Շիմոն Շիմանկևիչը (Լեհաստան) «Ելք» ներկայացման պաստառի համար։

Խրախուսական դիպլոմների են արժանացել Քրիստինա Պոլենդերը (Սերբիա) «Կաֆկա մեքենա» ներկայացման պաստառի համար և Միրոսլավ Զդրոդովսկին (Լեհաստան) «Բալադինա» ներկայացման պաստառի համար։

ԱԿՏ մշակութային ՀԿ-ի «Հատուկ մրցանակը» տրվել է Քշիշտով Մոտիկային (Լեհաստան) «Վրեժ» պաստառի համար։

«Լավագույն պաստառ» անվանակարգում «Արվարձանում» պաստառի համար հաղթող է ճանաչվել Էրիխ Բրեխբյուլը (Շվեյցարիա), «Էլեգիա Հուլիոս Հեսարի և Սիմորղի մի քանի թռչունների սպանության համար» պաստառի համար՝ Ռասուլ Հաղջուն (Իրան), և «Ժամանակը գետ է, ուր գնում եմ մեղք գործելու» պաստառի համար՝ Բենժամին Ֆերնանդեսը (Ֆրանսիա)։

«Գրան պրի» մրցանակի է արժանացել Յուրի Տորեևը (Բելառուս) «Ռոմեո և Ջուլիետ» ներկայացման պաստառի համար։

Փառատոնի մրցութային պաստառները մինչև հոկտեմբերի 31-ը՝ ժամը 11։00-17։00-ը, կցուցադրվեն Գ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի ճեմասրահում: Մուտքն ազատ է:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…