ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սոցիալական ձեռնարկատիրության դասընթաց` երիտասարդների շրջանում գործարարության խթանման նպատակով

Սեպտեմբերի 29, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ տեղի է ունեցել սոցիալական ձեռներեցների դպրոցի կողմից իրականացվող «Սոցիալական ձեռնարկատիրությունը որպես ՀՀ, ԱՀ մարզերի երիտասարդների շրջանում գործարարության խթանման նոր բիզնես մոդել» կրթական ծրագրի պաշտոնական բացումը՝ առցանց ձևաչափով:

Մասնակիցներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Ծրագրի նպատակն է Հայաստանում և Արցախում բնակվող 18-ից 30 տարեկան երիտասարդներին փոխանցել գիտելիք սոցիալական ձեռներեցության վերաբերյալ, վեր հանել սոցիալական հիմնախնդիրները, ձևավորել երիտասարդներ-ՏԻՄ–ՍՁ համագործակցային մոդել, համայնքային խնդիրների լուծման նպատակով հիմնել ՍՁ-ներ, տրամադրել դրամաշնորհներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ծրագրի մասնակիցներին՝ ընդգծելով, որ պետությունը կարևորում է երիտասարդների կարողությունների զարգացումը տարբեր ոլորտներում, որտեղ իր ուրույն տեղն ունի նաև ձեռներեցությունը: Նա հույս է հայտնել, որ կրթական ծրագիրը հնարավորություն կտա սոցիալական ձեռներեցության ոլորտում ունենալ գիտելիք, հասկանալ սեփական ուժեղ և թույլ կողմերը և նախաձեռնել որևէ բիզնեսի գաղափար:

«Հայաստանում և Արցախում երիտասարդների կարողությունների և ինքնիրացման հնարավորությունների բացահայտմանն ուղղված ծրագրերն ունեն առանցքային մեկ նպատակ, այն է՝ անկախ բնակության վայրից, երիտասարդները սոցիալական ծառայությունների և կարողությունների զարգացման տեսանկյունից ունենան հավասար հնարավորություններ: Պետք է շեշտեմ, որ այս ուղղությամբ առաջանցիկ տեմպերով փորձելու ենք մինչև 2026 թ.-ը Հայաստանում առնվազն 25 երիտասարդական կենտրոն ստեղծել»,- փաստել է նախարարի տեղակալը:

Նշենք, որ «Սոցիալական ձեռնարկատիրությունը որպես ՀՀ, ԱՀ մարզերի երիտասարդների շրջանում գործարարության խթանման նոր բիզնես մոդել» ծրագրին դիմել են շուրջ 350 երիտասարդներ, որոնք անցել են ընտրության 3 փուլ: Դիմողներից ընտրվել են առավելագույն միավոր հավաքած 50 երիտասարդներ (40 հոգի՝ ՀՀ-ից, 10 հոգի՝ ԱՀ-ից): Ընտրված մասնակիցները համայնքի ակտիվ, սոցիալական ձեռներեցությամբ հետաքրքրված կամ գաղափարներ ունեցող երիտասարդներ են, ինչպես նաև սոցիալական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ, այդ թվում՝ անապահով ընտանիքների երիտասարդ անդամներ, 44-օրյա պատերազմի մասնակից և հաշմանդամություն ունեցող երիտասարդներ, զոհվածների ընտանիքների անդամներ:

ՍՁ բիզնես կրթական ծրագրի հիմնական բաժիններն են.

  • ՍՁ գաղափարների գեներացում,
  • բիզնես գաղափարի մոդելավորում, թեստավորում,
  • սոցիալական նորարարություն և ստեղծարարություն,
  • ՍՁ բիզնես կտավ մոդելի կազմում,
  • ՍՁ ֆինանսական պլանավորում և կառավարում,
  • ՍՁ մարքեթինգ և ռազմավարության մշակում,
  • սոցիալական ազդեցության մոդելների ուսուցում,
  • համայնքի կարիքի վերհանում և գնահատում,
  • դրամաշնորհային ծրագիր կազմելու հնարավորություն,
  • հարկային, իրավաբանական, հաշվապահական խորհրդատվություն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…