ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն ընդունել է քիք-բոքսինգի միջազգային ֆեդերացիայի նախագահ Ռիշատ Սայապովին: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև Հայաստանի քիք-բոքսինգի ազգային ֆեդերացիայի ներկայացուցիչները՝ ի դեմս նախագահ Գառնիկ Հայրապետյանի:
Հանդիպմանը քննարկվել է 2024 թվականին քիք-բոքսինգի աշխարհի առաջնությունը Հայաստանում ընդունելու հարցը:
Հայաստանի քիք-բոքսինգի ֆեդերացիան հայտ է ներկայացրել 2024 թվականի աշխարհի առաջնությունը Հայաստանում անցկացնելու վերաբերյալ: Գառնիկ Հայրապետյանի փոխանցմամբ՝ վերջնական որոշումը կկայացվի նոյեմբերին Մոսկվայում կայանալիք համաշխարհային ֆեդերացիայի կոնգրեսի ժամանակ: Մինչ այդ՝ Ռիշատ Սայապովը հայկական կողմի հրավերով ժամանել է Հայաստան՝ ծանոթանալու մեր երկրի ենթակառուցվածքներին: Քիք-բոքսինգի աշխարհի առաջնությունը Հայաստանում անցկացնելու դեպքում նախատեսվում է շուրջ 160 երկրի մասնակցություն:
«Ուրախ եմ տեսնել, որ Հայաստանում քիք-բոքսինգը մեծ զարգացում է ապրել: Կատարվում են մեծ աշխատանքներ՝ մարզիկների որակների բարձրացման, մարզադպրոցների կառուցման և երեխաների մարզումների բարելավման ուղղությամբ: Վստահ եմ, որ մեծ հաղթանակներն առջևում են, կարևորը՝ քայլ առ քայլ գնում եք դեպի այդ նպատակը»,- նշել է Ռիշատ Սայապովը:
Կարեն Գիլոյանը հույս է հայտնել, որ քիք-բոքսինգը շուտով կընդգրկվի օլիմպիական մարզաձևերի շարքում, և դրանից հետո քննարկումներն ավելի առարկայական կլինեն: Քիք-բոքսինգի միջազգային ֆեդերացիան ևս քայլեր է կատարում այդ ուղղությամբ։
Միջազգային օլիմպիական կոմիտեն (ՄՕԿ) քիք-բոքսինգի կազմակերպությունների համաշխարհային ասոցիացիային (WAKO) ներառել է որպես մարզաձևի միակ ներկայացուցիչը ՄՕԿ-ում, որն էլ իր հերթին այդ կառույցի շուրջ է միավորում տեղական ազգային ֆեդերացիաներին, ինչպես, օրինակ, Հայաստանի քիք-բոքսինգի ազգային ֆեդերացիային։
Նախատեսվում է WAKO-ի ու ՄՕԿ-ի համագործակցության խորացում, որը վերջնարդյունքում կենթադրի քիք-բոքսինգի ներառում օլիմպիական մարզաձևերի շարքում։
Նշենք, որ 2023 թվականին Հայաստանի քիք-բոքսինգի ազգային ֆեդերացիան կընդգրկվի պետական ֆինանսավորման ծրագրում:
«Այս տարիների ընթացքում մեր ֆեդերացիան բացել է բավական մեծ թվով դպրոցներ, մասնակցել է միջազգային բազմաթիվ առաջնությունների և ունեցել բազում հաջողություններ: Ուրախ եմ, որ այս ամենն արժանանում է պետության գնահատականին»,- հանդիպման ընթացքում ասել է Գառնիկ Հայրապետյանը` կարևորելով պետական աջակցությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ