ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն Ուզբեկստանի մայրաքաղաք Տաշքենդում օրերս մասնակցել է ԱՊՀ երկրների ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի խորհրդի նիստին:
Երկօրյա համաժողովին մասնակցել են նաև ԿԳՄՍՆ սպորտի քաղաքականության վարչության պետի տեղակալ Դավիթ Բաղումյանը, ինչպես նաև Ռուսաստանի, Բելառուսի, Ղազախստանի, Ղրղզստանի, Տաջիկստանի, Ուզբեկստանի և Ադրբեջանի սպորտի փոխնախարարներն ու այլ ներկայացուցիչներ:
Հանդիպումների ընթացքում կողմերը քննարկել են տարբեր մարզաձևերում ԱՊՀ երկրների միջև առաջնությունների և գավաթի խաղարկությունների, հաշմանդամ երեխաների մասնակցությամբ ամառային և ձմեռային սպարտակիադաների, ԱՊՀ երկրորդ խաղերի անցկացմանը վերաբերող և այլ հարցեր:
Նիստի մասնակիցները համատեղ հայտարարություն են ստորագրել՝ մարզիկների նկատմամբ խտրականությունն անթույլատրելի համարելու վերաբերյալ:
Նիստի օրակարգային հարցերից մեկն ԱՊՀ երկրորդ խաղերի անցկացման ժամկետները հաստատելն էր. ըստ այդմ՝ դրանք կկայանան 2023 թվականի օգոստոսի 4-14-ը Բելառուսում: Խորհրդի հաջորդ նիստը ևս կկայանա Մինսկում:
Խորհրդի նիստի մասնակից երկրները նաև հաշվետվություն են ներկայացրել 2021-2022 թվականներին սպորտի ասպարեզում իրենց ծավալած գործունեության վերաբերյալ՝ շեշտը դնելով մասսայական սպորտի զարգացման վրա:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի փոխանցմամբ՝ հայկական կողմն առաջարկել է 2023 թվականին Հայաստանում անցկացնել մարզական ֆորում, որի ժամկետներն ու թեման լրացուցիչ կհստակեցվեն:
Նիստի մասնակիցները նաև շրջայց են կատարել Տաշքենդում գործող մարզական հաստատություններում, եղել են Ուզբեկստանի սպորտի նախարարությունում, օլիմպիական և պարալիմպիկ կոմիտեներում, ինչպես նաև մարմնամարզության հավաքականների կենտրոնում:
Հիշեցնենք՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը դեռևս 2021 թվականի դեկտեմբերին Տաշքենդ կատարած աշխատանքային այցի շրջանակում համագործակցության հուշագիր էր ստորագրել Ուզբեկստանի տուրիզմի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ավազժոն Կարիմովի հետ: Կարեն Գիլոյանի փոխանցմամբ՝ կողմերը վերահաստատել են համագործակցությունն ամրապնդելու և ավելի սերտ կապեր ձևավորելու անհրաժեշտությունը. «Ուզբեկստանը սպորտի զարգացման համար այսօր հսկայական ներդրումներ է կատարում: Անկասկած, համագործակցության մեծ հեռանկարներ կան, և մենք անպայման պետք է խորացնենք մեր գործընկերությունը»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան