ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Բնապահպանական կրթական գործողություններ տարրական դպրոցների համար» մանկավարժական գրքույկը հանձնվել է ՀՀ մարզերի դպրոցներին

Սեպտեմբերի 9, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է Եվրոպայի խորհրդի լանդշաֆտի կոնվենցիայի ու Քաղաքաշինության կոմիտեի համատեղ մշակված «Բնապահպանական կրթական գործողություններ տարրական դպրոցների համար» մանկավարժական գրքույկի՝ ՀՀ մարզերի դպրոցներին տրամադրելու միջոցառմանը:

Միջոցառմանը ներկա են եղել Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի տեղակալ Նունե Պետրոսյանը, ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, կոմիտեի այլ անդամներ և ՀՀ մարզպետարանների ներկայացուցիչներ:

Ժաննա Անդրեասյանը, շնորհակալություն հայտնելով համագործակցության համար, նշել է, որ գրքույկը բովանդակային առումով համահունչ է հանրակրության նոր չափորոշչին. «Լանդշաֆտի եվրոպական կոնվենցիայի իրագործման աշխատանքների շրջանակում կրթական չափորոշչով արված այս հետազոտությունը շատ կարևոր է և օգտակար է մեր աշակերտների համար, քանի որ նրանք ձեռք են բերում նոր գիտելիքներ լանդշաֆտի վերաբերյալ։

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում մեծածավալ աշխատանք է իրականացվելու գալիք ուսումնական տարվանից նոր չափորոշիչների տեղայնացմանը նախապատրաստվելու համար: Այդ նպատակով նախատեսվում են վերապատրաստումներ, բովանդակային քննարկումներ, իսկ 2023 թվականի սեպտեմբերից նոր չափորոշիչը տեղայնացվելու է նաև տարրական դասարաններում։

Կարծում եմ՝ լանդշաֆտների ուսումնասիրության վերաբերյալ այս գրքույկը հատկապես օգտակար կլինի «Ես ու շրջակա աշխարհը» առարկայի ուսուցման համար` ուսուցիչների ծրագրային խնդիրները լուծելու տեսանկյունից: Գրքույկը նաև միջառարկայական և ներառարկայական կապերն է ամրապնդում, ինչը նոր չափորոշչի կարևորագույն խնդիրներից է»։

Նախարարի տեղակալը կարևորել է նաև «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի շրջանակում իրականացվող մարզառազմական ճամբարների կազմակերպումը, որոնց ընթացքում աշակերտներն ավելի լավ են ճանաչում հայրենիքը:

«Շեշտադրելով գործնական հմտությունների զարգացումը՝ մենք աշակերտներին հնարավորություն ենք ընձեռում արագ կողմնորոշվել տեղանքում և կիրառել ձեռք բերած հմտությունները։ Այս առումներով ևս գրքույկն օգտակար կլինի թե՛ աշակերտների, թե՛ ուսուցիչների համար»,- նշել է Ժ․ Անդրեասյանը։

Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի տեղակալ Նունե Պետրոսյանը նշել է, որ գրքույկում դիտարկված են լանդշաֆտի հիմնախնդիրները. «Մեր նպատակն է խթանել աշակերտների հետաքրքրությունը լանդշաֆտի նկատմամբ: Գործողությունները վերաբերել են մի շարք թեմաների, որոնք իրականացվել են դպրոցի տարածքում և դրանից դուրս»,- նշել է Նունե Պետրոսյանը:

Միջոցառման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն ու Քաղաքաշինության և ճարտարապետության վարչության խորհրդական Մարտուն Գրիգորյանը գրքույկները հանձնել են ՀՀ մարզպետարանների ներկայացուցիչներին:

Ամփոփվել են նաև ՀՀ-ում Լանդշաֆտի եվրոպական կոնվենցիայի իրագործման աշխատանքների շրջանակում կայացած «Լանդշաֆտի կոնվենցիա. կրթական բաղադրիչ» ազգային աշխատաժողովի արդյունքները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…