ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտությունն ավելի մոտ և հասանելի. Ազատության հրապարակում բացվել է «STARMUS VI»-ի գիտության ճամբարը

Սեպտեմբերի 9, 2022
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

«STARMUS VI» միջազգային փառատոնի շրջանակում սեպտեմբերի 8-ից Ազատության հրապարակում մեկնարկել է Science Camp ծրագիրը (գիտության ճամբար), որին մասնակցությունն անվճար է:

Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի հարակից տարածքը վերածվել է գիտության ու տեխնոլոգիաների մասշտաբային կենտրոնի, որտեղ ամենահասանելի ձևաչափերով թեմատիկ տաղավարներում թե՛ փոքրերի, թե՛ մեծերի համար ներկայացված են գիտության նորագույն նվաճումներն ու ձեռքբերումները՝ «Աստղաֆիզիկա», «Լազերային ֆիզիկա», «Դրոններ», «Ռոբոտաշինություն», «Արհեստական բանականություն», «ԱգրոՏեխ», «Միջուկային էներգիա», «Համաճարակաբանություն», «Երկրաշարժի ուսումնասիրություններ», «Կապույտ-կանաչ մոլորակ», «Աստղադիտակներ», «Կենդանաբանություն և բուսաբանություն», «Աջակցող տեխնոլոգիաներ», «Տիեզերական և արհեստական արբանյակներ» թեմաների շուրջ։ Ազատության հրապարակում երեկոյան տեղի է ունեցել նաև համերգ` գիտության ճամբարի այցելուների համար:

«STARMUS VI» փառատոնի «Գիտության ճամբար» ծրագրի շրջանակում Երևանի անգլիական այգում տեղակայված «Պլանետարումը» ևս սեպտեմբերի 8-11-ը՝ ժամը 20:00-23:00, ցուցադրումները կազմակերպում է անվճար։

Սեպտեմբերի 8-ին շարունակվել է «Բացահայտիր տիեզերքը և փոխիր աշխարհը» կոնֆերանսը, որի ընթացքում խոսնակները ներկայացրել են տիեզերական հայտագործություններից մինչև փիլիսոփայական հարցեր, արվեստի միջոցով տիեզերքի բացահայտում և գիտության հանրայնացում։

Օրն ամփոփվել է «Անդրեյ Սախարով-100» պանելային քննարկումով, որի ընթացքում բանախոսները բարձրացրել են տիեզերքի ուսումնասիրության և տեխնոլոգիաների զարգացման էթիկական հարցերը՝ առաջարկելով դրանց լուծումները։

Գիտնականները դասախոսություններով հանդես են եկել նաև ՀՀ բուհերում, այդ թվում՝ Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական (Կուրտ Վյուտրիխ), Ռուս-հայկական (Քրիս Ռափլի), Հայաստանի ամերիկյան (Էմանուել Շարպենտիե), Երևանի Հայբուսակ (Խավիեր Բարկոնս) համալսարաններում, ինչպես նաև «Շիրակացի» ճեմարանում (Գարեթ Ռայզման), Գյումրու տեխնոլոգիական կենտրոնում (Լիզա Կալտենեգեր, Չարլի Դյուկ, Ալֆրեդ ՄքԻվեն, Թոնի Ֆադել), «Այբ» դպրոցում (Դեյվիդ Այքեր, Սքոթ Հաբբարդ), Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում (Մոնտսերատ Մարտի, Լուկաս Սանտանա):

Նշենք, որ «STARMUS VI» միջազգային փառատոնի շրջանակում գիտության ճամբարի ծրագիրն անցկացվում է սեպտեմբերի 8-11-ը՝ ժամը 17:00-23:00-ն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…