ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գյուղատնտեսական մասնագիտությունների զարգացման նոր հնարավորություններ Սյունիքի մարզում

Փետրվարի 28, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և «Ռազմավարական զարգացման գործակալություն» հասարակական կազմակերպության միջև ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր` «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացում Սյունիքի մարզում» ծրագրի շրջանակներում համագործակցության մասին: Հուշագիրը ստորագրել են ՀՀ  կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը և  «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացում Սյունիքի մարզում» ծրագրի ղեկավար Լիլիթ Հովհաննիսյանը: Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին` ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանն իր գոհունակությունն է հայտնել հուշագրի ստորագրման կապակցությամբ: «ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության ձեռագրերից մեկն է՝ հասարակական կազմակերպություններին և մասնավոր հատվածին ակտիվ մասնակից դարձնել կրթության ոլորտի խնդիրների լուծմանը: Հուշագրի ստորագրումն ուրախալի փաստ է այն առումով, որ վերաբերում է մասնագետների պատրաստմանը հատկապես ՀՀ Սյունիքի մարզում: Ծրագրում ընդգրկված են Գորիսի պետական գյուղատնտեսական քոլեջը և Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Սիսիանի մասնաճյուղը: Սրանով Սյունիքի մարզի համար լուծում ենք մի շարք հարցեր, այդ թվում՝ կադրերի պատրաստման և դասախոսների որակավորման բարձրացման, որը կնպաստի մարզում ուսուցման որակի բարձրացմանը: Միաժամանակ ցանկանում եմ նշել, որ գյուղատնտեսական մասնագիտությունների զարգացումը, նոր ծրագրերի ներդրումը, ինչպես նաև գործող մասնագիտական չափորոշիչների արդիականացումը ՀՀ կառավարության գործունեության գերակայությունների շրջանակում է»,-նշել է նախարարի տեղակալը՝ ընդգծելով, որ հուշագրով կարևորվում է  նաև պետական և մասնավոր հատվածների համագործակցությունը: 
«Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացում Սյունիքի մարզում» ծրագրի ղեկավար Լիլիթ Հովհաննիսյանն իր հերթին շնորհակալություն է հայտնել ԿԳ նախարարությանը՝ համագործակցության համար: «Մենք կարևորում ենք նախարարության աջակցությունը ծրագրի ողջ գործընթացին: Ծրագրի հիմնական նպատակն է` նպաստել գյուղատնտեսական ոլորտում մասնագիտական կրթության և խորհրդատվական ծառայությունների զարգացմանը և հասանելի դարձնել շուկային միտված գործնական կրթությունը՝ հիմնականում անասնաբուժության և կաթի վերամշակման ոլորտներում: Նախարարության աջակցությունը կարևոր է նաև երկու մասնագիտությունների չափորոշիչների և կրթական ծրագրերի վերանայման գործընթացում»-նշել է բանախոսը՝ ընդգծելով, որ այս պահին կազմակերպությունն  աշխատում է Սյունիքի մարզում, սակայն ծրագիրը վերաբերելու է ողջ կրթական համակարգին և տարածվելու բոլոր մարզերի ագրարային քոլեջներում: 
Նշենք, որ համաձայն հուշագրի` կողմերը կարևորում են ծրագրի կողմից իրականացվող մասնագիտական կրթության և ուսուցման (ՄԿՈՒ) ոլորտի զարգացմանն ուղղված աշխատանքները ՀՀ Սյունիքի մարզում: Մասնավորապես, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը պարտավորվում է ապահովել ՄԿՈՒ համակարգի կառույցների մասնակցությունը ծրագրի իրականացմանը` համակարգելով ծրագրով նախատեսված մասնագիտությունների ուսումնական ծրագրերի լրամշակման, ինչպես նաև նոր ուսումնական ծրագրերի մշակման և հաստատման գործընթացը, խրախուսել և ապահովել Սյունիքի մարզի ընտրված ՄԿՈՒ հաստատությունների մասնակցությունը ծրագրի իրականացվող գործողություններին, աջակցել ՄԿՈՒ ոլորտում գործող դոնոր կազմակերպություններին և ՄԿՈՒ համակարգի բարեփոխումներին և զարգացմանը աջակցող շահագրգիռ կառույցների միջև երկխոսության/քննարկումների հարթակի ստեղծման և համակարգման աշխատանքներին և այլն:
Հուշագրով ՌԶԳ ՀԿ-ն պարտավորվում է ապահովել ծրագրով նախատեսված արդյունքները` համագործակցելով ԿԳ նախարարության, Սյունիքի մարզի ընտրված ՄԿՈՒ հաստատությունների, գործատուների, ՄԿՈՒ համակարգի բարեփոխումներին և զարգացմանը աջակցող այլ կառույցների հետ, աջակցել համապատասխան ՄԿՈՒ համակարգի կառույցներին` ծրագրով նախատեսված մասնագիտությունների համար ուսումնական ծրագրերի մշակման ընթացքում` իրականացնելով ծրագրով նախատեսված գործողությունները: ՌԶԳ ՀԿ-ն պարտավորվում է նաև աջակցել թիրախային ՄԿՈՒ հաստատությունների և մասնավոր հատվածի միջև երկխոսության և կապերի հաստատմանը` ծրագրով նախատեսված մասնագիտությունների համար ուսումնական ծրագրերի վերանայման, մշակման և իրականացման ընթացքում, այդ գործընթացին ներգրավելով Շվեյցարիայի գործընկեր Կիրառական գիտությունների Բեռնի համալսարանի գյուղատնտեսության, անտառային և պարենային գիտությունների դպրոց (HAFL) կազմակերպության փորձառու մասնագետներին, ինչպես նաև տրամադրել տեխնիկական աջակցություն թիրախային ՄԿՈՒ հաստատություններին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…