ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ա. Մարտիրոսյանը հանդիպել է Ղրղզստանի ՄՏՍԵ քաղաքականության նախարար Ա. Ժամանկուլովի հետ

Օգոստոսի 29, 2022
Միջազգային լուրեր

Ղրղզստանի Չոլպոն-Ատա քաղաքում Եվրասիական միջկառավարական խորհրդի հերթական նիստին զուգահեռ կայացած ԱՊՀ և ԵԱՏՄ առաջին երիտասարդական ֆորումի շրջանակում տեղի է ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի և Ղրղզական Հանրապետության մշակույթի, տեղեկատվության, սպորտի և երիտասարդական քաղաքականության նախարար Ազամատ Ժամանկուլովի հանդիպումը։

Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող, ԱՊՀ և ԵԱՏՄ առաջին երիտասարդական ֆորումի կազմկոմիտեի անդամ Վերոնիկա Խորասանյանը։

Ողջունելով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի և նրա գլխավորությամբ հայկական պատվիրակության այցը Ղրղզստան և կարևորելով երկու երկրների միջև երիտասարդության ոլորտում հնարավոր համագործակցության ուղիների ձևավորումը և զարգացումը՝ Ա․ Ժամանկուլովը նշել է, որ երիտասարդությունը յուրաքանչյուր երկրի ապագան է, և ում այսօր անվանում ենք երիտասարդներ, առաջիկայում հենց նրանք են որոշելու երկրի ճակատագիրը։

«Պետության դերակատարումը երիտասարդներին օգնելն է՝ դառնալու ստեղծարար և բարձրակարգ մասնագետներ։ Եվ այս ֆորումն իր տեսակով յուրահատուկ երկխոսության հարթակ է, ուր մասնակից երկրների բարձրաստիճան պաշտոնյաները, երիտասարդները և պետական աշխատողները հանդիպել են՝ քննարկելու և մշակելու այնպիսի նախագծեր, որոնք կհամախմբեն ԱՊՀ և ԵԱՏՄ անդամ պետությունների երիտասարդներին՝ նպաստելու երկրների առավել սերտ ինտեգրացմանը և զարգացմանը»,- ասել է Ղրղզստանի նախարարը։

Արթուր Մարտիրոսյանը, կիսելով Ղրղզստանի նախարարի տեսակետը, նշել է, որ Հայաստանը և Ղրղզստանը համագործակցում են ինչպես երկկողմ, այնպես էլ բազմակողմ ձևաչափերով՝ ի դեմս մի շարք կառույցների՝ ԱՊՀ, ԵԱՏՄ, ՀԱՊԿ շրջանակներում համագործակցության։ Նա ընդգծել է, որ ԱՊՀ-ԵԱՏՄ նոր ձևաչափով ֆորումի կազմակերպման ղրղզական նախաձեռնությունը կարող է դառնալ հետաքրքիր հարթակ ԱՊՀ և ԵԱՏՄ երկրների երիտասարդական կառուցների միջև համագործակցության զարգացման, ինչպես նաև երիտասարդական քաղաքականության ընդհանրական հարցերի շուրջ երկխոսության զարգացման համար։

«Ես վստահ եմ, որ ԱՊՀ և ԵԱՏՄ երկրներից այստեղ են հավաքվել ներկա և ապագա երիտասարդ առաջնորդները, ովքեր ասելիք և անելիք ունեն իրենց երկրների բարգավաճման, զարգացման և միջազգային հարթակներում լավագույն համագործակցության կառուցման գործում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:

Արթուր Մարտիրոսյանը համոզմունք է հայտնել, որ անհրաժեշտ է ոչ միայն խոսել համագործակցությունից, այլև անհրաժեշտ է համագործակցել, և դրա համար պետք է օգտագործել հնարավոր բոլոր ռեսուրսները, կապերը, միջոցները, ձևաչափերը, հարթակները, ինչպիսին և այս երիտասարդական ֆորումն է։

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նաև շնորհակալություն է հայտնել նմանօրինակ ֆորումի կազմակերպման նախաձեռնության և այն սեղմ ժամկետներում բարձր մակարդակով իրականացնելու համար։

Հանդիպման ավարտին կողմերը փոխանակվել են հուշանվերներով, որին հետևել է կարճատև շրջայցը «Ռուխ Օրդո» մշակութային կենտրոնում տեղակայված ղրղզ հայտնի արձակագիր Չինգիզ Այթմատովի տուն-թանգարանում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: