ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն ու Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանն օգոստոսի 22-ին պարգևատրել են մայիսին Երևանում անցկացված Եվրոպայի բռնցքամարտի առաջնության կամավորներին:
Հանդիպման ընթացքում պարգևատրվել են տասնապետերը, որոնք ԵԱ-ի ժամանակ կատարել են ինչպես կամավորական աշխատանքներ, այնպես էլ ղեկավարել են կամավորների՝ 10 հոգուց բաղկացած խմբեր: Նրանք պարգևատրվել են հավաստագրերով և հուշանվերներով:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է՝ առանց կամավորների աջակցության Եվրոպայի առաջնությունը կազմակերպչական առումով այդքան հաջող ընթացք չէր ունենա: Կարեն Գիլոյանը շնորհակալություն է հայտնել կամավորներին՝ կատարած հսկայածավալ աշխատանքի համար. «Իմացե՛ք՝ դուք շատ հանրօգուտ աշխատանք եք կատարել: Ամբողջ աշխարհում կամավորական շարժումը շատ է կարևորվում: Պատահական չէ, որ օլիմպիական խաղերի ժամանակ, երբ ՄՕԿ-ի նախագահը սկսում է ողջույնի խոսքը, մարզիկների, մարզիչների և մարզական պատվիրակությունների շարքում անպայման նշում է կամավորներին, քանի որ առանց նրանց այդ խաղերն ուղղակի չեն կայանա: Առանց ձեր օգնության մեր առաջնությունը չէր լինի այդքան փայլուն և գեղեցիկ»:
Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանը ևս շնորհակալություն է հայտնել կամավորներին՝ ընդգծելով, որ ԵԱ-ի հյուրերը բարձր են գնահատել նրանց աշխատանքը. «Որպես ֆեդերացիայի նախագահ՝ ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել ձեզ այն տիտանական աշխատանքի համար, որ կատարեցիք այդ օրերին: Ձեր աշխատանքը բարձր են գնահատել նաև մեր հյուրերն ու միջազգային պատվիրակները»:
Համահայկական կամավորական միության հիմնադիր-նախագահ Սևակ Կարապետյանի խոսքով՝ Եվրոպայի առաջնության ժամանակ ավելի քան 180 կամավոր է աշխատել: Կարապետյանն ասում է՝ իրենք աշխատել են մեկ տան սկզբունքով. առաջնային նպատակը եղել է հյուրերին գեղեցիկ ընդունելն ու ճանապարհելը, իսկ մնացած խնդիրները թողել են տան ներսում. «Նախապես հայտարարություն էինք տարածել, որին շուրջ 700 կամավոր էր դիմել: Մեր սահմանած որոշակի պահանջները հաշվի առնելուց հետո մնացին 186-ը, իսկ վերջնական փուլում՝ 136-ը: Առաջնության ընթացքում միջազգային պատվիրակությունների բարձրացրած յուրաքանչյուր հարց ժամանակին ստացել է իր լուծումը՝ առաջին հերթին հենց կամավորների արդյունավետ աշխատանքի շնորհիվ»:
Սևակ Կարապետյանը նշում է՝ կամավորների աշխատանքը սկսվել է արդեն կազմակերպչական շրջանում՝ առաջնության մեկնարկից դեռ 10 օր առաջ. «Կամավորները մասնակցել են համալիրում տարվող աշխատանքներին, նվերների փաթեթավորմանը, տարածքի կահավորմանը: Առաջնության մեկնարկին ընդառաջ կամավորները 24/7 ռեժիմով գտնվում էին «Զվարթնոց» օդանավակայանում, որտեղ դիմավորում էին առաջնության միջազգային պատվիրակություններին: Մի խոսքով՝ ներգրավված են եղել կազմակերպչական բոլոր գործերում ու կատարել տարաբնույթ աշխատանքներ»:
Հիշեցնենք՝ Հայաստանի բռնցքամարտի հավաքականը 4 մեդալ է նվաճել Երևանում կայացած Եվրոպայի առաջնությունում: Կարիերայում երրորդ անգամ Եվրոպայի չեմպիոնի տիտղոսը նվաճել է Հովհաննես Բաչկովը (63,5 կգ), Եվրոպայի փոխչեմպիոն են հռչակվել Արթուր Բազեյանը (57 կգ) և Ռաֆայել Հովհաննիսյանը (81 կգ), իսկ Նարեկ Մանասյանը (92 կգ) դարձել է բրոնզե մեդալակիր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ