Երիտասարդության միջազգային օրը նշվել է ՀՀ ամբողջ տարածքում․ կիզակետում «Երիտասարդական մայրաքաղաք» Հրազդանն էր։
ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայի որոշմամբ 2000 թվականից օգոստոսի 12-ը նշվում է որպես Երիտասարդության միջազգային օր: Այս տարի այն կրում է «Սերունդների համերաշխություն. ստեղծելով աշխարհ՝ բոլոր տարիքի մարդկանց համար» խորագիրը:
Հայաստանի Հանրապետությունը նույնպես նշում է Երիտասարդության միջազգային օրը՝ կարևորելով երիտասարդության դերն ու նշանակությունը հանրության և պետության զարգացման ու առաջընթացի գործում:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Հրազդանի համայնքապետարանի, ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի, ՄԱԿ-ի փախստականների հարցերով գերագույն հանձնակատարի և ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի, «The Body Shop»-ի, ինչպես նաև «Երեխայի և ընտանիքի զարգացման կենտրոն» ՀԿ-ի համատեղ ջանքերով օրվա շրջանակում բազմաբնույթ միջոցառումներ են անցկացվել «Երիտասարդական մայրաքաղաք» ճանաչված Հրազդան քաղաքում:
Միջոցառումներին մասնակցել և ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողի ժամանակավոր պաշտոնակատար Լիլա Փիթրս Յահիան, Հրազդան համայնքի ղեկավար Սևակ Միքայելյանը։
Նախարար Վահրամ Դումանյանը շնորհավորել է երիտասարդներին այս լուսավոր տոնի կապակցությամբ՝ առանձնակի նշելով հրազդանցի երիտասարդներին․ «Քանի որ ՀՀ 2022 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք է հռչակվել Հրազդանը, ուստի առանձնահատուկ շնորհավորում եմ հրազդանցի երիտասարդներին․ դուք համայնքի ղեկավարության հետ սերտ համագործակցությամբ կարողացաք ապացուցել, որ արժանի եք «Երիտասարդական մայրաքաղաք» տիտղոսին։ Մաղթում եմ, որ հետայսու ևս լինեք այդպես համախմբված, նախանձախնդիր և ապահովեք այս տարվա ընթացքում իրականացվող երիտասարդական միջոցառումների շարունակականությունը»։
Նախարարը կոչ է արել բոլոր երիտասարդներին լինել նորարար ցանկություններում և նպատակներում, համարձակ՝ որոշումներում և հետևողական՝ գործողություններում։ Նա վստահություն է հայտնել, որ պետությունը երիտասարդների հուսալի աջակիցն է․ «Երիտասարդության ոլորտում կատարված ցանկացած ներդրում համարվում է ներդրում վաղվա օրվա, լավ ապագա ունենալու գործում։ Ըստ այդմ՝ վստա՛հ եղեք, որ ՀՀ կառավարությունը շարունակելու է իրականացնել բազմաթիվ երիտասարդական ծրագրեր՝ միտված երիտասարդների ներուժի բացահայտմանը, հնարավորությունների ու կարողունակությունների զարգացմանը, ինքնադրսևորման համար նպաստավոր միջավայրի ձևավորմանը և հատկապես մարզային երիտասարդության ինքնիրացման համար համապատասխան պայմանների ստեղծմանը»։
ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողի ժամանակավոր պաշտոնակատար Լիլա Փիթրս Յահիան ևս շնորհավորել է Երիտասարդների միջազգային օրվա կապակցությամբ։ Նա հատկապես կարևորել է ավագ սերնդի և երիտասարդների համատեղ մասնակցությունը միջոցառումներին, ինչին ականատես է եղել Հրազդանում, և ինչն էլ հենց համահունչ է այս տարվա խորագրին՝ «Սերունդների համերաշխություն. ստեղծելով աշխարհ՝ բոլոր տարիքի մարդկանց համար»։ Ըստ ՄԱԿ-ի ներկայացուցչի՝ համերաշխությունը և համագործակցությունը շատ կարևոր են՝ դիմակայելու ապագայի մարտահրավերներին և համատեղ ջանքերով հասնելու ՄԱԿ-ի կայուն զարգացման նպատակներին։
Միջոցառման ընթացքում ներկաներին համառոտ ներկայացվել է տեսանյութ-հաշվետվություն՝ պետական աջակցությամբ երիտասարդական ոլորտում իրականացված ծրագրերի վերաբերյալ։
Ի լրումն՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ևս ներկայացրել է երիտասարդական պետական քաղաքականության գերակա ուղղությունները, պետական աջակցության առանցքային ծրագրերը։ Նա հատկապես ընդգծել է դրամաշնորհային հատկացումները, որոնք ուղղված են երիտասարդների կարողությունների բացահայտմանն ու զարգացմանը, արտերկրում երիտասարդական միջոցառումներին մասնակցության ծախսերի փոխհատուցմանը, որի նպատակն է խրախուսել երիտասարդների մասնակցությունը միջազգային ծրագրերին՝ փորձի փոխանակման, նոր հմտությունների ձեռքբերման տեսանկյունից։
Նախարարի տեղակալը կարևորել է նաև միջազգային կառույցների հետ համագործակցությունը՝ ի դեմս ՄԱԿ-ի և վերջինիս հայաստանյան ներկայացուցիչների։
Արթուր Մարտիրոսյանը երիտասարդներին կոչ է արել նաև ակտիվորեն մասնակցել առաջիկայում Հայաստանում անցկացվելիք «STARMUS» գիտության, արվեստի ու երաժշտության 6-րդ միջազգային փառատոնին, որն աննախադեպ իրադարձություն է բոլորիս համար։
Հրազդան համայնքի ղեկավար Սևակ Միքայելյանը որպես հյուրընկալող կողմ ևս ողջունել է երիտասարդներին և վստահեցրել, որ համայնքը մշտապես պատրաստակամ է լսելու և աջակցելու նրանց նախաձեռնություններին։ Ըստ համայնքապետի՝ իրենք շարունակելու են իրենց գործունեությունը՝ ի նպաստ համայնքի զարգացման և երիտասարդական կյանքի ակտիվացման։
Միջոցառման շրջանակում երիտասարդական տարբեր կազմակերպություններ առանձին տաղավարներով հյուրերին ներկայացրել են իրենց գործունեությունն ու անցած ճանապարհը, նպատակներն ու անելիքները աշխատաշուկա, կրթություն, նոր հմտությունների ձեռքբերում, կամավորություն և այլ ոլորտներում։
Ոգևորված հրազդանցի երիտասարդները վստահեցրել են, որ իրենց ակտիվությամբ և նախաձեռնողականությամբ հարազատ քաղաքի կյանքի աշխուժացմանը կնպաստեն ոչ միայն «Երիտասարդական մայրաքաղաքի» ժամանակաշրջանում, այլև հետագա տարիներին։
Օրվա շրջանակում կանցկացվեն քննարկումներ, ինտերակտիվ խաղեր, վարպետության դասեր, շրջայցեր Հրազդանի տեսարժան վայրերով, իսկ երեկոն կամփոփվի «Nemra» խմբի համերգով։
Հավելենք, որ Երիտասարդների միջազգային օրը տարաբնույթ միջոցառումներով նշվել է նաև ՀՀ մյուս մարզերի համայնքներում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: