ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Armenia Fund»-ի ջանքերով Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին պրոֆեսիոնալ հեծանիվ է տրամադրվել

Օգոստոսի 8, 2022
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցի տնօրեն Արմեն Գյոզալյանին, ինչպես նաև «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի ներկայացուցիչներին՝ ի դեմս հիմնադրամի ԱՄՆ տեղական մարմնի՝ «Armenia Fund»-ի գործադիր տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանի:

Վերջերս «Armenia Fund»-ի ջանքերով ԱՄՆ-ում բարեգործական միջոցառում է կազմակերպվել, որի ընթացքում իրականացված դրամահավաքի արդյունքում ձեռք է բերվել երկու նոր պրոֆեսիոնալ հեծանիվ և ԿԳՄՍՆ միջնորդությամբ փոխանցվել Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին: Հենց այդ հեծանիվներով են պատանի մարզիկները վերջերս մասնակցել Սլովակիայում անցկացված օլիմպիական մանկապատանեկան փառատոնին:

Այժմ արդեն Հեծանվային սպորտի օլիմպիական մանկապատանեկան մարզադպրոցին է նվիրաբերվել ևս մեկ պրոֆեսիոնալ հեծանիվ՝ արտադրված 2022 թվականին ֆրանսիական հեղինակավոր «Look» ընկերության կողմից: Այն նախատեսված է արդեն մեծահասակների և երիտասարդների՝ բացառապես անհատական մրցապայքարի համար:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհակալություն է հայտնել «Armenia Fund»-ին՝ ի դեմս գործադիր տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանի, ընդգծելով՝ առանց գույքի հեծանվային սպորտում անհնար է նույնիսկ մտածել ինչ-որ հաջողության մասին. «Սա իսկապես շատ թանկարժեք մարզաձև է, բայց վստահ եմ՝ ունենալով այսպիսի հեծանիվ, մեր տղաներն ու աղջիկները շատ ավելի ոգևորված և նպատակամղված կմարզվեն, իսկ մրցումներին էլ շատ ավելի խանդավառ կմասնակցեն՝ ապացուցելով, որ մենք ևս կարող ենք հաջողություններ ունենալ հեծանվային սպորտում»:

Ազատուհի Կարաօղլանյանի խոսքով՝ ինքը շատ է սիրում սպորտը և շատ է ցանկացել օգնել հայ մարզիկներին. «Երբ լսեցի, որ հեծանիվների կարիք կա, որպեսզի պատանի մարզիկները կարողանան մասնակցել օլիմպիական փառատոնին, մեծ սիրով ցանկացա մասնակցել և օգնել՝ ինչով կարող ենք: Սիրում եմ աջակցել հատկապես մեր նոր սերնդի երեխաներին: Կարծում եմ՝ սպորտը շատ կարևոր է ինչպես առողջության, այնպես էլ դաստիարակության, կյանքի որակի և կարգապահության համար»:

Հեծանվային սպորտի ՕՄՊՄԴ տնօրեն, ՀՀ հավաքականի գլխավոր մարզիչ Արմեն Գյոզալյանը ևս շնորհակալություն է հայտնել մարզադպրոցին անհրաժեշտ մարզագույքով ապահովելու համար. «Սա լիովին էլեկտրական, բավականին թանկարժեք և պրոֆեսիոնալ հեծանիվ է, որը նախատեսված է հենց անհատական մրցավազքի համար: Երեկվա մարզումից հետո բոլոր երեխաները հավաքվել ու ուսումնասիրում էին նոր հեծանիվը: Երեխաների աչքերը փայլում էին ուրախությունից»:

Արմեն Գյոզալյանը նշել է՝ նոր հեծանվով երիտասարդ ու մեծահասակ հեծանվորդները կմասնակցեն ինչպես Հայաստանի, այնպես էլ հաջորդ տարի կայանալիք աշխարհի և Եվրոպայի առաջնություններին. «Վստահ եմ՝ սա կնպաստի ավելի լավ արդյունքներ գրանցելուն: Մեկ տարի առաջ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ սկսեցինք բանակցել մեր ամերիկահայ ընկերների հետ՝ նոր հեծանիվների ձեռքբերման վերաբերյալ, ու շատ ուրախ եմ, որ հիմա ունենք այս արդյունքը: Երկու տարի առաջ էլ «Armenia Fund»-ի ջանքերով շուրջ 400 հեծանիվներ տրամադրվեցին Արցախի և Գյումրիի մարզադպրոցներին: Սա մեծ թիմի աշխատանք էր, ինչը, անկասկած, կնպաստի հեծանվային սպորտի զարգացմանը մեր երկրում»:

«Armenia Fund»-ի տնօրեն Ազատուհի Կարաօղլանյանն ընդգծել է՝ իրենք կշարունակեն աշխատանքներն ու պատրաստ են քննարկել հետագա համագործակցության հեռանկարները նաև այլ մարզաձևերում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: