ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քո արվեստը դպրոցում. մասնագիտության որոնումներում» ծրագրում ներառվել են նաև կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները

Օգոստոսի 5, 2022

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնն» այս տարի իրականացնում է «Քո արվեստը դպրոցում. մասնագիտության որոնումներում» հանրապետական կրթամշակութային ծրագիրը:

Ծրագիրը միտված է երեխաների մասնագիտական կողմնորոշմանը, հոգևոր զարգացմանը, արվեստի ճյուղերի ճանաչմանն ու հայ արվեստագետների հանրային ճանաչելիության բարձրացմանը: Առաջին կիսամյակում 127 դպրոցներից ծրագրին մասնակցել են 985 աշակերտ՝ Երևանից և Վանաձորից։

Հանդիպումների ընթացքում ծրագրի մասնակիցներն անմիջական շփում են ունեցել արվեստագետների հետ, շոշափել են տարբեր թեմաներ և հարցադրումների շնորհիվ բազմակողմանի պատկերացում կազմել հայ մշակույթի պատմության և արդի գործընթացների մասին:

Դասախոսություններն ուղեկցվել են կենդանի համերգներով և վարպետության դասերով: Աշակերտները հնարավորություն են ունեցել և՛ տեսականորեն, և՛ գործնականում ծանոթանալու տվյալ բանախոսի արվեստին ու գործունեությանը:

Ծրագրի ընթացքում գրանցվել է նաև հաջողված պատմությունների շարք. երեխաների հետ արվեստագետները ստեղծել են երաժշտություն, հնարավորություն են ունեցել նվագելու հնագույն երաժշտական գործիքի վրա, հրավեր են ստացել արվեստագետի կողմից՝ մասնակցելու մշակութային միջոցառումների և որպես մրցանակ ստացել են երաժշտական գործիք ու այլ խրախուսող հրավերներ:

Նշենք, որ ծրագրում ներառվել են նաև «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնի» Վանաձորի մասնաճյուղի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները։

«Քո արվեստը դպրոցում. մասնագիտության որոնումներում» ծրագրի ՀՀ մարզերում նախատեսված հետագա հանդիպումների ընթացքում կներգրավվեն նաև ԵՀՍԿ ՊՈԱԿ–ի՝ տվյալ համայնքներում գործող մասնաճյուղերի սաները։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…