ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարեն Գիլոյանն ընդունել է Եվրոպական համալսարանական խաղերում մեդալներ նվաճած մարզիկներին

Օգոստոսի 4, 2022
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը հյուրընկալել է Եվրոպական համալսարանական խաղերում մեդալներ նվաճած հայ մարզիկներին:

Հիշեցնենք՝ Լեհաստանի Լոձ քաղաքում անցկացված Եվրոպական համալսարանական 6-րդ խաղերում Հայաստանը 1 ոսկե և 1 բրոնզե մեդալ էր նվաճել:

Խաղերի չեմպիոնի կոչումը նվաճել էր Երևանի պետական բժշկական համալսարանի ուսանող Դավիթ Մակյանը՝ կարատե մարզաձևի կումիտե մրցակարգի մինչև 75 կգ քաշային կարգում դառնալով ոսկե մեդալակիր։ Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի ուսանող Գևորգ Բեգլարյանն էլ երրորդ տեղն էր զբաղեցրել և բրոնզե մեդալ էր նվաճել պարա սեղանի թենիս մարզաձևում:

Բացի մեդալակիր մարզիկներից՝ հանդիպմանը ներկա են եղել նաև նրանց անձնական մարզիչները՝ Արման Մակյանն ու Մեսրոպ Ղուկասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է մարզիկներին բարձր արդյունքների կապակցությամբ՝ նրանց մաղթելով հետագա հաջողություններ. «Շնորհակալ եմ լավ մասնակցության համար: Շնորհավորում եմ: Պետք է փորձենք հաջորդ խաղերի համար ավելի մեծ պատվիրակություն ուղարկել, և այս մրցումները ևս ներառել մեր օրացուցային պլանում: Գիտեմ, որ Հայաստանին է վստահվել 2025 թվականի Եվրոպայի շախմատի համալսարանական առաջնության անցկացումը: Ամեն ինչ կանենք՝ այն բարձր մակարդակով կազմակերպելու և անցկացնելու համար, իսկ մինչ այդ կապահովենք մեր թիմերի մասնակցությունը հաջորդ տարի կայանալիք Եվրոպական խաղերին»:

Եվրոպական համալսարանական խաղերի մասնակիցները փաստել են՝ մրցումներն անցկացվել են շատ բարձր մակարդակով:

«Իսկապես շատ մեծամասշտաբ և լուրջ մրցումներ էին: Մեզ համար էլ էր ինչ-որ առումով անսպասելի: Ամեն դեպքում, 6 մարզիկով 2 մեդալ նվաճեցինք, ինչը կարծում եմ՝ լավ արդյունք է»,- ասել է Դավիթ Մակյանի անձնական մարզիչ Արման Մակյանը:

Եվրոպական համալսարանական խաղերի ոսկե մեդալակիր Դավիթ Մակյանը 5 տարեկանից զբաղվում է սպորտով, Եվրոպայի երիտասարդների առաջնության բրոնզե մեդալակիր է, Հայաստանի մեծահասակների հավաքականի կազմում ևս մասնակցել է Եվրոպայի առաջնության և զբաղեցրել 7-րդ հորիզոնականը: Այդուհանդերձ, ուսանողական մակարդակում սա նրա առաջին մրցումն էր:

«Խաղերին մասնակցում էին տարբեր երկրների ազգային հավաքականների մարզիկներ, որոնց հետ մրցակցել էինք Եվրոպայի կամ աշխարհի առաջնությունների ժամանակ: Անցկացրել եմ 5 բավականին բարդ մենամարտեր: Ուրախ եմ, որ կարողացա հաղթող դառնալ և ցույց տալ այն ամբողջ աշխատանքի արդյունքը, որ մինչ այս կատարել էի»,- նշում է Դավիթ Մակյանը:

Մակյանը ԵՊԲՀ 5-րդ կուրսի ուսանող է, ասում է, որ մեծ ցանկության դեպքում միանգամայն իրատեսական է ուսումն ու սպորտը համատեղելը. «Ամեն ինչ հնարավոր է, պարզապես ցանկություն է պետք: Բժշկական կրթությունն էլ հնարավորություն է տալիս ավելի լավ ճանաչելու քո օրգանիզմը և գիտականորեն պարապելու»:

Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի ուսանող Գևորգ Բեգլարյանը ևս առաջին անգամ է համալսարանական նմանօրինակ մեծամասշտաբ մրցման մասնակցել:

«Շատ տպավորված եմ ինչպես իմ առաջին մասնակցության, այնպես էլ եվրոպական մրցասպարեզում առաջին մեդալը նվաճելու կապակցությամբ: Շատ ուրախ եմ: 5 խաղ անցկացրեցի, տարա 3 հաղթանակ ու կրեցի 2 պարտություն: Կարող էի նաև առաջին կամ երկրորդ տեղերին հավակնել, բայց մի փոքր լարված էի, ու դա ինձ խանգարեց»,- պատմում է Գևորգ Բեգլարյանը:

Գևորգ Բեգլարյանը Հայաստանի բազմակի չեմպիոն է, Հայաստանի պարա սեղանի թենիսի հավաքականի անդամ, 2018 թվականի Եվրոպայի առաջնությանն էլ զբաղեցրել է 8-րդ տեղը:

Հիշեցնենք՝ Եվրոպական համալսարանական խաղերին այս տարի 38 եվրոպական երկրների 450 համալսարանների 5000 պատվիրակներ են մասնակցել, իսկ մրցումներն անցկացվել են 20 մարզաձևերից:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան