ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել հանրային քննարկում, որին մասնակցել են Երևանի քաղաքապետարանի և մարզպետարանների կրթության վարչությունների, մանկավարժական կրթություն իրականացնող բուհերի, հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև դպրոցների տնօրեններ:
Հանդիպմանը ներկայացվել են հանրային քննարկման դրված «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչի տարակարգի շնորհման հանրապետական հանձնաժողովի ձևավորման և գործունեության, տարակարգ ստացած ուսուցիչներին հավելավճար տրամադրելու կարգը սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման և «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչի մասնագիտական չափանիշները սահմանելու մասին» ԿԳՄՍ նախարարի հրամանի նախագծերը:
Ուսուցիչներին շնորհվող տարակարգի նոր մեխանիզմի ներդրման հիմնական սկզբունքներն ու դրույթները ներկայացրել են ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը և Կրթության զարգացման և նորարությունների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը: Նրանք փաստել են՝ նախագիծը հնարավորություն կտա բարեփոխելու տարակարգի ներկայիս համակարգը՝ նպաստելով մասնագիտական ցարգացմանը և հավելավճարի տեսքով աշխատավարձի բարելավմանը՝ մասնագիտական զարգացման և վարձատրության փոխկապակցված մեխանիզմի հիմք հանդիսանալով:
Բանախոսները կարևորել են, որ նախագծերը մանրամասն քննարկվեն և ընկալելի լինեն նաև մասնագիտական հանրույթի ու քաղաքացիական հասարակության համար: «Այդ տեսանկյունից պատրաստակամ ենք լսել բոլոր կարծիքներն ու առաջարկությունները և դրանք հաշվի առնելով՝ ըստ անհրաժեշտության լրամշակել նախագծերը»,- ասել է հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը:
Հանրակրթության վարչության պետը և ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենը հանգամանալից պատասխանել են հանդիպման մասնակիցների բոլոր հարցերին: Մասնավորապես՝ Արմավիրի մարզի դպրոցներից մեկի տնօրենին հետաքրքրել են փաստաթղթերի ներկայացման և ուսուցիչների համապատասխան հմտությունները փաստող վերապատրաստման վկայականների վերաբերյալ հարցերը: Ի պատասխան՝ Արսեն Բաղդասարյանը տեղեկացրել է, որ առաջիկայում վերանայվելու են նաև վերապատրաստման ծրագրերը, որոնք կբխեն ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կոնկրետ կարիքներից: Նա առաջարկել է նախատեսվող բոլոր փոփոխությունները դիտարկել որպես մեկ ամբողջություն և փոխկապակցված գործընթաց:
Մասնակիցներին հետաքրքրել է նաև տարակարգին դիմելու համար անհրաժեշտ կամավոր ատեստավորման արդյունքների վերաբերյալ հարցը, որին ի պատասխան՝ Արտաշես Թորոսյանը տեղեկացրել է, որ վերապատրաստող ուսուցչի տարակարգի համար անհրաժեշտ է դասավանդվող առարկայից վերջին հինգ տարվա ընթացքում կամավոր ատեստավորման արդյունքում առնվազն 70 տոկոս արդյունքի հավաստում, իսկ հետազոտող ուսուցչի տարակարգի համար՝ կամավոր ատեստավորման արդյունքում առնվազն 80 տոկոս արդյունքի հավաստում։ Նա նաև հավելել է, որ նախագծով տարակարգի այլ աստիճանի բնութագրիչներին համապատասխանող ուսուցչին հնարավորություն է ընձեռվում դիմելու միանգամից այդ տարակարգի համար: Արտաշես Թորոսյանը ներկայացրել է նաև տարակարգի շնորհման հիմնական չափանիշները:
Մասնակիիցներին հետաքրքել է նաև, թե արդյոք սահմանամերձ և գյուղական համայնքների ուսուցիչները կարող են ապահովել նախագծերով սահմանված պահանջները՝ դասապրոցեսի ընթացքում ՏՀՏ հմտությունների կիրառման առումով: Ի պատասխան՝ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը փաստել է, որ ՀՀ կառավարության գերակայությունն է հանրապետության բոլոր աշակերտների համար ապահովել հասանելի և որակյալ կրթություն՝ անկախ բնակավայրից: Այդ համատեքստում նա տեղեկացրել է, որ հաջորդ տարվանից հավելյալ վարձատրություն կստանան ԲՏՃՄ առարկաները դասավանդող ուսուցիչները՝ հաշվի առնելով բնագիտական և տեխնոլոգիական ուղղություններով ուսուցիչների ներգրավման կարևորությունը: Նրա խոսքով՝ հավելյալ վարձատրություն կստանան նաև գյուղական մինչև հարյուր աշակերտ ունեցող դպրոցների ուսուցիչները։
ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը և ԿԶՆԱԿ-ի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը շնորհակալություն են հայտնել հանդիպման մասնակիցներին շահագրգիռ և արդյունավետ քննարկման համար՝ կրկին ընդգծելով, որ հնչած բոլոր դիտողությունները և առաջարկությունները, ըստ անհրաժեշտության, հաշվի կառնվեն:
Հիշեցնենք, որ նախագծերին կարելի է ծանոթանալ և ներկայացնել առաջարկություններ Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում հետևյալ հղումներով՝ https://www.e-draft.am/projects/4503, https://www.e-draft.am/projects/4505
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան