Այսօր տեղի է ունեցել Վալերի Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման հանդիսավոր արարողությունը:
Միջոցառմանը մասնակցել և շրջանավարտներին ողջունել են ՀՀ փոխվարչապետ, ԲՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Համբարձում Մաթևոսյանը և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը:
Արդեն 87 տարի է, ինչ Բրյուսովի անվան պետական համալսարանը ճանապարհում է շրջանավարտներին, այս տարի՝ շուրջ 550 հոգու։
Համբարձում Մաթևոսյանը շնորհավորել է ուսանողներին և ընդգծել. «ՀՀ կառավարության համար գերակա խնդիր է կրթության և գիտության զարգացումը: Հայաստանն այսօր աշխարհին պետք է ներկայանա իր երիտասարդ սերնդով՝ գիտակ, պատասխանատու, նորարար, ստեղծագործական մեծ ավյունով լի, որոնք պատրաստ կլինեն կառուցելու իրենց ընդհանուր տունը՝ ապավինելով գիտելիքի ուժին»:
Շրջանավարտներին ողջույնի խոսք է հղել նաև ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը՝ անդրադառնալով նրանց բաժին հասած ուսումնական վերջին մարտահրավերներով լի տարիներին: Նախարարը խոնարհումով հիշատակել է նաև 44-օրյա պատերազմում մարտնչած և նահատակված ուսանողներին:
«Այս մթնոլորտում առավել ևս պետք է գիտակցենք, որ ամենահզոր զենքը կրթությունն է՝ սկսած նախադպրոցական շրջանից մինչև բուհ։ Լավ կրթությունը սովորեցնում է ճիշտ մտածել և, ըստ այդմ, ճիշտ որոշումներ կայացնել, քանի որ կրթությունը նաև անվտանգության երաշխիք է,- ասել է նախարարը և հավելել,- ձեզնից շատերը վաղը մեր երկրի գիտական, քաղաքական, մշակութային առաջատարներն են լինելու։ Ամեն օր արե՛ք այն հնարավորը, ինչ կարող եք, և մի օր կտեսնեք, որ արեցիք անհնարինը»։
Նախարար Վահրամ Դումանյանը փաստել է, որ ՀՀ կառավարության ծրագրի մեծ մասը նվիրված է կրթության ու գիտության զարգացմանը՝ որպես պետության առաջնային գերակայություն։ Նա հույս է հայտնել, որ մոտ ապագայում ՀՀ բուհերն իրենց վարկանիշն էապես կբարձրացնեն աշխարհի բուհերի ցանկում:
Շրջանավարտներին շնորհավորել և բարեմաղթել է նաև Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի ռեկտոր Կարինե Հարությունյանը. «Դուք այսօրվանից ստանձնում եք մեր երկրի, ժողովրդի բարօրության մեջ անձնական ներդրում ունենալու պարտավորությունը։ Հայրենիքին ծառայելը մեծագույն երջանկություն է. հաստատակամորեն գնացե՛ք առաջ՝ հաղթահարելով խոչընդոտները»:
Ավարտական երեկոն ուղեկցվել է ուսանողների երաժշտական կատարումներով ու ելույթներով, նախկին շրջանավարտների շնորհավորանքներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան