ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հեռավար առարկայական դասընթացներ

Փետրվարի 23, 2017
ՏՀՏ նորություններ

2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի «Հեռավար ուսուցում» համակարգում ուսուցիչների կողմից ստեղծվել և իրականցվել են 10 առարկայական վերապատրաստման դասընթացներ, որոնց մասնակցել են Հայաստանի տարբեր մարզերի դպրոցների 291 ուսուցիչներ:

 

 

 

Համեստ Մինասյան

Ք. Երևանի  Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակը (ՈՒԿԵ) և նրա կիրառությունը մաթեմատիկայի դասերին»

27 մասնակից

 

Լորետա Դումիկյան

Լոռու մարզի, ք. Տաշիրի Արտակ Խաչատրյանի անվան ավագ դպրոց մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Գծային հավասարումների համակարգերի լուծումը՝ հանրահաշիվ և ինֆորմատիկա առարկաների ինտեգրմամբ»

28 մասնակից

 

Անուշ Դալլաքյան

Շիրակի մարզի Կառնուտ համայնքի միջնակարգ դպրոց ֆիզիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Երկրաչափական և ալիքային օպտիկա»

22 մասնակից

 

Հասմիկ Այվազյան

Երևանի Մ․ Ջանբազյանի անվան թիվ79 հիմնական դպրոց, ինֆորմատիկայի ուսուցիչ

Թեման՝  «Ռոբոտաշինություն»

28 մասնակից

 

Քնարիկ Գյուլումյան

Ք. Երևանի  Ֆ. Նանսենի անվան թիվ 150 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ

Թեման՝  «Վերլուծիչներ/Զգայարաններ»

28 մասնակից

 

Մկրտիչ Սահակյան

Արագածոտնի մարզի, Արագածավանի միջնակարգ դպրոցի պատմության ուսուցիչ

Թեման՝  «Արտաշեսյաններ»

29 մասնակից

 

Շուշաննա Այվազյան

Վանաձորի թիվ 8 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ

 Թեման՝  «Ոսկե հատում»

43 մասնակից

 

Աննա Գևորգյան

Արմավիր քաղաքի  թիվ 8 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի և ինֆորմատիկայի   ուսուցիչ

Թեման՝  «Excel էլեկտրոնային աղյուսակ»

22 մասնակից

 

Արմինե Դունամալյան

Լոռու մարզի, Վանաձորի թիվ 25 հիմնական դպրոց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ

Թեման՝  «Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի  և գրականության դասաժամերին»

31 մասնակից

 

Ստելլա Սահակյան

Երևանի հ.174 հիմն դպրոցի դասվար 

Թեման՝  «Քննադատական մտածողության զարգացումը մայրենիի ուսուցման գործընթացում»

33 մասնակից

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…