ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համագործակցության հուշագրեր են կնքվել մասնավոր հատվածի և տարածաշրջանային պետական քոլեջների միջև

Հունիսի 28, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

«Օզոնային շերտի պահպանություն» ծրագիրը Սառեցման, օդորակման և ջեռուցման հայկական ասոցիացիայի (ՍՕՋԻ) հետ համատեղ կազմակերպել էր Սառնամատակարարման համաշխարհային օրվան նվիրված աշխատաժողով, որը կրում էր «Պաղեցումը թարմ սննդամթերքի պահպանության երաշխիք» խորագիրը:

Հանդիպմանը մասնակցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետի պաշտոնակատար Արմենուհի Պողոսյանը, միջին մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների, մասնավոր ընկերությունների ներկայացուցիչներ:

Միջոցառմանը ՍՕՋԻ հայկական ասոցիացիայի անդամները ներկայացրել են նորաստեղծ ասոցիացիայի նպատակներն ու հավակնությունները, որից հետո «Սառնամատակարարում և մասնագիտական կրթություն» վերտառությամբ պանելային քննարկման ընթացքում Արմենուհի Պողոսյանը հանդես է եկել զեկուցմամբ՝ կարևորելով ինժեներական կրթությունը ՄԿՈՒ ոլորտում և աշխատաշուկայի պահանջներին միտված մրցունակ կադրերի թողարկումը:

Անդրադարձ է կատարվել սառնամատակարարման ոլորտում միջին մասնագիտական և բարձրագույն ակադեմիական կրթության նշանակությանը, վերջինիս ազդեցությանը պետության տնտեսության զարգացման վրա, բարձրաձայնվել են նաև մասնագիտական կրթության ապահովման գործընթացում առկա մի շարք խնդիրներ:

Զեկուցումներից ու քննարկումներից հետո ՍՕՋԻ հայկական ասոցիացիայի և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության տարածաշրջանային պետական 3 քոլեջների (Երևանի Ն․ Աճեմյանի անվան տարածաշրջանային թիվ 2 պետական քոլեջ, Արարատի տարածաշրջանային պետական քոլեջ, Արմավիրի տարածաշրջանային պետական քոլեջ) միջև համագործակցության հուշագրեր են ստորագրվել:

Հանդիպման երկրորդ մասը նվիրված էր ոլորտում ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառման հնարավորություններին և միտումներին, որի ընթացքում «GEA» գերմանական ինժեներական ընկերությունը ներկայացրել է սառեցման և օդորակման խնդիրների բնական սառնագենտներով լուծումները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…