Երևանի Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր 1573 շրջանավարտ ավարտական վկայական է ստացել: Հանդիսավոր միջոցառմանը մասնակցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ, ՀՊՄՀ հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Ժաննա Անդրեասյանը:
Ողջունելով 100-ամյա բուհի հոբելյանական 2021-2022 ուստարվա շրջանավարտներին՝ փոխնախարարը նշել է, որ մանկավարժն այն կարևորագույն անձն է, որից կախված են մեր վաղվա օրը և երեխաների՝ որպես ՀՀ քաղաքացիների որակական հատկանիշները:
«Պահը, հիրավի, պատմական է, քանի որ 100-ամյա բուհի շրջանավարտներն առավել պատասխանատվությամբ պետք է իրագործեն իրենց առաքելությունը, այն է՝ կրթել սերունդներ՝ կիրառելով ուսումնառության ընթացքում ձեռք բերած բոլոր գիտելիքներն ու հմտությունները: Կարծում եմ՝ սրանից առավել վեհ ու կարևորագույն առաքելություն չի կարող լինել: Եվ մեր խնդիրը պետք է լինի հնարավորինս աջակցել ձեզ: Պետության ամենօրյա հոգածությունը ձեզ պետք է վստահություն ներշնչի, որ ճիշտ ընտրություն եք կատարել: Շնորհակալ ենք այն մանկավարժներին, որոնք ջանք ու եռանդ չեն խնայել երիտասարդ կադրերի պատրաստման գործում: Հարկ է նշել, որ այսօրվա կադրերին գրկաբաց սպասում են նաև դպրոցները, որտեղ մանկավարժի ու լավ մասնագետի կարիք կա»:
ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանն իր ելույթում փաստել է, որ Մանկավարժական համալսարանը բազում սերուդներ է ճանապարհել, սակայն այս տարի իրապես խորհրդանշական է. «Արդեն 100 տարի է սովորեցնում ենք սովորել: Շնորհակալ ենք այն բոլոր մանկավարժներին և կրթության նվիրյալներին, որոնք երկար ու ձիգ տարիներ ծառայել են այս համալսարանում՝ բարձր պահելով մանկավարժի կոչումը: Նրանք դրել են այն գիտական և գործնական ուղղությունների հիմքերը, որոնցով պայմանավորվել է ՀՀ մանկավարժական մտքի որակը: Սերունդներ կրթող ու դաստիարակող բոլոր մանկավարժներին փառք ու պատիվ»:
ԿԳՄՍ փոխնախարարն ու հոգաբարձուների խորհրդի մյուս անդամները հանդիսավոր արարողությամբ դիպլոմներ են շնորհել գերազանց արդյունք ունեցող բոլոր շրջանավարտներին:
Միջոցառման ավարտին ՀՊՄՀ կուլտուրայի ֆակուլտետի սաները հանդես են եկել համերգային մի շարք կատարումներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ