ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ներկա է գտնվել Հենրիկ Հակոբյանի անվան ջրագնդակի ամենամյա հուշամրցաշարի եզրափակիչ հանդիպումներին: Հուշամրցաշարին 10 թիմ է մասնակցել:
Արցախյան 44-օրյա պատերազմում զոհված Հենրիկ Հակոբյանի հուշամրցաշարի հաղթող է ճանաչվել ORWP Գլենդել թիմը, որն, ի դեպ, Հայաստան էր ժամանել հենց այս հուշամրցաշարին մասնակցելու նպատակով: Երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները զբաղեցրել են համապատասխանաբար Արմադա և ORWP Երևան թիմերը։
Հաղթող թիմերին պարգևատրել է Հայաստանի ջրագնդակի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Հովհաննիսյանը և Հենրիկ Հակոբյանի հայրը՝ ավագ մարզիչ Գուրգեն Հակոբյանը (ընկեր Համիկ):
Հենրիկ Հակոբյանը ևս ջրագնդորդ էր, իր թիմի ավագն էր և շատ խոստումնալից՝ իր տարիքայինների խմբում: Նա նաև որպես մարզիչ էր աշխատում «Հիլլս» սպորտային համալիրում: Հենրիկի հայրը՝ մարզիչ Գուրգեն Հակոբյանը (ընկեր Համիկ), ասում է՝ որդու հերոսական մահից հետո որոշել է յուրաքանչյուր տարի՝ Հենրիկի ծննդյան օրը, նրան նվիրված հուշամրցաշար անցկացնել: Հուշամրցաշարն այս տարի անցկացվում էր երկրորդ անգամ. «1,5 ամսվա ծառայող էր Հենոն, երբ պատերազմը սկսվեց: Զոհվեց հենց առաջին օրը՝ սեպտեմբերի 27-ին, ԱԹՍ-ի հարվածից: Հավատս չէր գալիս, բայց դա էր իրականությունը: Այսօր իր հիշատակը վառ եմ պահում մեր սպորտի՝ ջրագնդակի միջոցով: Հենոն շատ սպորտային տղա էր, ու սպորտից դուրս էլ ամեն ինչով առանձնանում էր»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի խոսքով՝ 10 թիմով նմանօրինակ հուշամրցաշարի անցկացումը շատ կարևոր էր. «Այն, ինչ տեղի է ունենում այստեղ, շատ կարևոր է, հանդիսանում է ՀՀ կառավարության ռազմավարական ծրագրերից մեկը: Մենք այսօր ջրագնդակը տեսնում ենք զրոյական կետից շարժված և առաջ ընթացող: 10 թիմերի մասնակցությամբ այս մրցաշարը վկայությունն է այն բանի, որ մենք ճիշտ ճանապարհի վրա ենք՝ հաշվի առնելով այն, որ օրերս այս մարզաձևում լուրջ գործընթաց իրականացրինք՝ միավորելով ֆեդերացիան և դրա շառավիղները»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծում է՝ պետությունն ամեն ինչ անելու է թիմային այս մարզաձևը զարգացնելու ուղղությամբ. «Ջրագնդակը շատ հզոր մարզաձև է՝ լինելով աշխարհի ամենաբարդ մարզաձևերի եռյակում: Ֆիզիկապես շատ է կոփում: Ինչո՞ւ չզարգացնենք, երբ տեսնում ենք, թե ինչ խանդավառություն է տիրում այստեղ: Այսքան երեխա զբաղվում է սպորտով, առողջ ապրելակերպով, դրանով նաև պիտանի մարդ է դառնում այս երկրի համար»:
Կարեն Գիլոյանը նշում է՝ պետությունն ի վիճակի է մի փոքր ավելացնել ֆինանսները և մի օր, հնարավոր է, Հայաստանում նաև ջրագնդակի միջազգային մրցաշար անցկացնենք. «Գուցե դա տեղի ունենա 2 տարի հետո: Երբ տեսնենք, որ ունենք մրցունակ թիմ, Հայաստանում նաև միջազգային պատանեկան մրցաշար կանցկացնենք և զարկ կտանք մարզաձևի զարգացմանը: Ամեն ինչ անելու ենք, որ ջրագնդակը մի օր լինի մեր ուժեղ մարզաձևերից մեկը: Դրա համար քիչ ժամանակ չի պահանջվի, բայց մենք գնալու ենք այդ ճանապարհով»:
Նշենք, որ Հենրիկ Հակոբյանի անվան ջրագնդակի ամենամյա հուշամրցաշարին մասնակցել է նաև «Զինվորի տան» թիմը, որը ևս կազմավորվել է Հենրիկ Հակոբյանի հոր՝ Համիկ Հակոբյանի ջանքերով. «Իմ նպատակներից մեկը պարալիմպիկ թիմ ստեղծելն էր: Տղաների հետ մարզվեցինք, լողալ սովորեցրինք: Շատ լավ մասնակցեցին նաև այս հուշամրցաշարին»:
Ընկեր Համիկի ջանքերով ստեղծվել է նաև «Հենրի հիլլս» ակումբը՝ նվիրված որդու հիշատակին:
Ընդհանուր առմամբ, Հայաստանում ջրագնդակի 6 ակումբ է գործում, իսկ այս մարզաձևով զբաղվող երեխաների թիվը գերազանցում է 400-ը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ