Գիտության կոմիտեն կազմակերպում է գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության պայմանագրային (թեմատիկ) ֆինանսավորման նպատակով գիտական թեմաների հայտերի ընտրության «Հայաստանի Հանրապետության գիտական համայնքին արտերկրի գիտնականների ինտեգրմանն աջակցության ծրագիր» մրցույթը:
Գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բոլոր բնագավառների մասնագիտություններով գիտական հետազոտությունների իրականացման համար տրամադրվելու են 60 ամիս տևողությամբ դրամաշնորհներ՝ 2-5 անձից բաղկացած գիտական խմբերի՝ արտերկրի ղեկավարի նախաձեռնությամբ ներկայացված և մրցութային կարգով ընտրված գիտական թեմաներին:
Խմբի ղեկավարը պետք է արտերկրից տեղափոխվի և թեմայի իրականացման ողջ ընթացքում բնակվի Հայաստանի Հանրապետությունում: Խմբի ղեկավար կարող են լինել 1972 թ. հունվարի 1-ից հետո ծնված այն անձինք, որոնք չպետք է մրցույթի հրապարակմանը նախորդող 4 տարիների ընթացքում հանրագումարային առավելագույնը 12 ամիս ուսումնառած կամ աշխատած լինեն Հայաստանում, և որոնք գիտական աստիճանը ստացել են.
Շեմ 1՝ 2015 թվականի հունվարի 1-ից հետո,
Շեմ 2՝ 2002 թվականի հունվարի 1-ից հետո։
Թեմաների ընտրությունը կատարվում է մրցութային խորհրդի կողմից՝ հիմք ընդունելով գիտական փորձագետների հաշվետվությունները։ Կարևորագույն չափորոշիչներից են թեմայի արդիականությունը, արդյունքների ազդեցությունը Հայաստանի գիտության և տնտեսության զարգացման վրա, խմբի ղեկավարի գիտական գործունեության փորձն ու արժեքավոր ձեռքբերումները:
Մրցույթում հաղթած թեմաների գիտական աշխատանքները իրականացվելու են ընդունող կազմակերպություններում, որոնք կարող են լինել ՀՀ պետական բյուջեի գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բազային ֆինանսավորմամբ ծրագիր իրականացնող կազմակերպություններ։
Խմբում ընդգրկված կատարողները կարող են լինել ինչպես ՀՀ-ից, այնպես էլ արտերկրից, և թեմայի իրականացման ողջ ընթացքում խմբի բոլոր անդամները պետք է բնակվեն Հայաստանում։ Մրցույթում հատուկ ուշադրություն է դարձվել երիտասարդ գիտնականների ներգրավվածությանը։ Խմբի անդամներից առնվազն երկուսը պետք է ծնված լինեն 1987 թ. հունվարի 1-ից հետո և կարող են լինել բուհի առնվազն երրորդ կուրսի ուսանողներ։ Ավելին՝ թեման իրականացնելիս՝ 12 ամիս անց, խմբի ղեկավարը կարող է ընդլայնել թիմը մինչև 35 տարեկան 2 կատարողներով:
Խումբը պետք է ունենա արտերկրի գործընկեր, իսկ երիտասարդ խմբի ղեկավարի դեպքում՝ նաև խորհրդատու: Գործընկեր կարող են լինել համապատասխան մասնագիտությամբ արտերկրում աշխատող ակտիվ գիտնականներ, որոնք կպարտավորվեն թեմայի կատարման ընթացքում այցելել Հայաստան և ընդունել խմբի անդամներին համապատասխան արտասահմանյան գիտական հաստատություններում։ Թեմայի խորհրդատու կարող է լինել ինչպես ՀՀ ընդունող կազմակերպությունից, այնպես էլ արտերկրի կազմակերպությունից:
Թեմայի կատարումից ակնկալվող կարևորագույն արդյունքներից են առնվազն 10 գիտական հրապարակում ՄԳՇ ընդգրկված պարբերականներում, որոնցից առնվազն երկուսը՝ «Q1» և առնվազն երկուսը՝ «Q2» քառորդներում ընդգրկված ամսագրերում, իսկ հայագիտության և հումանիտար գիտությունների դեպքում՝ առնվազն 6 գիտական հրապարակում ՄԳՇ ընդգրկված պարբերականներում, որոնցից առնվազն մեկը՝ «Q1» և առնվազն մեկը՝ «Q2» քառորդներում ընդգրկված ամսագրերում, կամ մեկ մենագրություն:
Հայտը լրացնում և ներկայացնում է խմբի ղեկավարը՝ irf-armenia.scs.am առցանց համակարգի միջոցով մինչև 2022 թ. օգոստոսի 5-ը ներառյալ (ուղարկման հնարավորությունն արգելափակվում է Երևանի ժամանակով ժամը 18:00-ին):
Մրցույթի վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն և խորհրդատվություն կարելի է ստանալ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության գիտության պետական կոմիտեից՝ հեռ.` 010-21-01-40 (*115,*116,*102), իսկ տեխնիկական հարցերով՝ հեռ.՝ 010- 210-140 (*108):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան