ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փաշիկ Ալավերդյանն ամփոփել է Եվրոպայի ծանրամարտի առաջնությունում Հայաստանի հավաքականի ելույթները

Հունիսի 7, 2022
Հարցազրույցներ, ելույթներ Սպորտային լուրեր

Հայաստանի ծանրամարտի հավաքականն Ալբանիայի մայրաքաղաք Տիրանայում ավարտված Եվրոպայի առաջնությունում երկամարտի 7 մեդալ է նվաճել՝ 2 ոսկե, 3 արծաթե և 2 բրոնզե:

Հայաստանի ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականի գլխավոր մարզիչ Փաշիկ Ալավերդյանը լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ամփոփել է արդյունքներն ու խոսել առաջիկա անելիքների մասին. «Բոլորի պարագայում էլ միշտ ավելին եմ սպասում: Եթե գոհ եղա արդյունքներից, ուրեմն այլևս անելիք չունեմ: Դեռ շատ անելիքներ ունենք: Այս առաջնության արդյունքներից բավարարված եմ»:

Ալավերդյանն անդրադարձել է նաև այն տղաներին, ովքեր տարբեր պատճառներով չեն մասնակցել Եվրոպայի առաջնությանը. «Սիմոն Մարտիրոսյանը վնասվածքներ ուներ: Ճիշտ է՝ բավականաչափ բուժումներ ենք արել, բայց այս առաջնությանը չէր հասցնի պայքարել մեդալների համար: Նա մեր առաջատար ծանրորդներից է ու մեր գլխավոր հույսերից մեկը:

Հակոբ Մկրտչյանը Հայաստանի առաջնության ժամանակ, առանց ինձ տեղյակ պահելու, քաշն իջեցրել էր 89 կգ, այն դեպքում, երբ մարզումների ժամանակ մինչև 99-100 կգ էր հասնում: Ես հույս ունեի, որ 96 կգ քաշային կարգում նա ամեն ինչ կարող է անել: Ամեն դեպքում, ես ընդունում եմ, որ Հակոբի պես տղային չէր կարելի տանը թողնել ու Եվրոպայի առաջնության տանել անփորձ տղայի, որը զրո ստացավ: Դա մեր մարզչական սխալն էր: Ընդունում եմ:

Եթե Հակոբն ուզում է ծանրաձող բարձրացնել, պետք է փոխի քաշն ու 96 կգ քաշում հանդես գա: 89 կգ քաշային կարգում այնպիսի իտալացի ծանրորդ կա, որ 4 քաշային կարգի հաղթեց իր արդյունքով: Նրա հետ մրցակցելն իրատեսական չէ»:

Փաշիկ Ալավերդյանն անդրադարձել է նաև Հռիփսիմե Խուրշուդյանի ելույթներին, ով, 6 տարվա դադարից հետո վերադառնալով մրցահարթակ, 5-րդ տեղն է զբաղեցրել Եվրոպայի առաջնությունում. «Մեծ սպորտը թողնելուց հետո վերադառնալը շատ դժվար է: Դեռ չեմ տեսել այնպիսի մարզիկի, որը վերադառնալուց հետո մեծ արդյունքների է հասել: Տա Աստված, Հռիփսիմեն մեզ հակառակն ապացուցի: Նրա մարզական կարիերան մեր աչքի առաջ է անցել, ու մենք միշտ նրա կողքին ենք եղել»:

Գլխավոր մարզչի խոսքով՝ Հայաստանի ծանրամարտի հավաքականը հուլիսից կսկսի նախապատրաստվել տարեվերջին Կոլումբիայի մայրաքաղաք Բոգոտայում կայանալիք աշխարհի առաջնությանը. «Աշխարհի առաջնությանը, կարծում եմ, կարող ենք մասնակցել 6-7 ծանրորդով: Կարևորը լավ որակ և արդյունք ապահովելն է: Ինչ վերաբերում է նախապատրաստական փուլին, ապա չեմ ցանկանում երկար դադարներ ունենալ: Մեկ ամիս հանգիստ կտանք տղաներին, իսկ նախապատրաստական հավաքները կսկսենք հուլիսի կեսերից»:

Փաշիկ Ալավերդյանը խոսել է նաև 2023 թվականին Երևանում կայանալիք Եվրոպայի ծանրամարտի առաջնության մասին. «Շատ հաճելի է, որ հաջորդ տարի Եվրոպայի առաջնությունն անցկացվելու է Հայաստանում: Առաջնությունից հետո մեր մարզադպրոցները կապահովվեն մարզագույքով, ինչը ևս շատ կարևոր է:

Ինչ վերաբերում է մարզական կողմին, ապա ես շատ կցանկանամ, որ տնային Եվրոպայի առաջնությունում մեր հավաքականը կարողանա շատ մեդալներ նվաճել: Մեկ-երկու ոսկե մեդալը, իհարկե, բավարար չի լինի: Ես մաքսիմալիստ եմ»:

Հիշեցնենք՝ Հայաստանի տղամարդկանց հավաքականի կազմում Եվրոպայի չեմպիոն են հռչակվել 81 կգ քաշային Ռաֆայել Հարությունյանը և 96 կգ քաշային Դավիթ Հովհաննիսյանը:

Երկամարտում արծաթե մեդալակիրներ են դարձել Արա Աղանյանը (96 կգ), Սամվել Գասպարյանը (102 կգ) և Վարազդատ Լալայանը (+109 կգ): Եվրոպայի առաջնության բրոնզե մեդալներն էլ նվաճել են Արսեն Մարտիրոսյանը (109 կգ) և գերծանր քաշային Գոռ Մինասյանը:

Հայաստանի տղամարդկանց հավաքականը Եվրոպայի առաջնության թիմային հաշվարկով զբաղեցրել է երկրորդ հորիզոնականը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: