Հայաստանի ծանրամարտի հավաքականն Ալբանիայի մայրաքաղաք Տիրանայում ավարտված Եվրոպայի առաջնությունում երկամարտի 7 մեդալ է նվաճել՝ 2 ոսկե, 3 արծաթե և 2 բրոնզե:
Հայաստանի ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականի գլխավոր մարզիչ Փաշիկ Ալավերդյանը լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ամփոփել է արդյունքներն ու խոսել առաջիկա անելիքների մասին. «Բոլորի պարագայում էլ միշտ ավելին եմ սպասում: Եթե գոհ եղա արդյունքներից, ուրեմն այլևս անելիք չունեմ: Դեռ շատ անելիքներ ունենք: Այս առաջնության արդյունքներից բավարարված եմ»:
Ալավերդյանն անդրադարձել է նաև այն տղաներին, ովքեր տարբեր պատճառներով չեն մասնակցել Եվրոպայի առաջնությանը. «Սիմոն Մարտիրոսյանը վնասվածքներ ուներ: Ճիշտ է՝ բավականաչափ բուժումներ ենք արել, բայց այս առաջնությանը չէր հասցնի պայքարել մեդալների համար: Նա մեր առաջատար ծանրորդներից է ու մեր գլխավոր հույսերից մեկը:
Հակոբ Մկրտչյանը Հայաստանի առաջնության ժամանակ, առանց ինձ տեղյակ պահելու, քաշն իջեցրել էր 89 կգ, այն դեպքում, երբ մարզումների ժամանակ մինչև 99-100 կգ էր հասնում: Ես հույս ունեի, որ 96 կգ քաշային կարգում նա ամեն ինչ կարող է անել: Ամեն դեպքում, ես ընդունում եմ, որ Հակոբի պես տղային չէր կարելի տանը թողնել ու Եվրոպայի առաջնության տանել անփորձ տղայի, որը զրո ստացավ: Դա մեր մարզչական սխալն էր: Ընդունում եմ:
Եթե Հակոբն ուզում է ծանրաձող բարձրացնել, պետք է փոխի քաշն ու 96 կգ քաշում հանդես գա: 89 կգ քաշային կարգում այնպիսի իտալացի ծանրորդ կա, որ 4 քաշային կարգի հաղթեց իր արդյունքով: Նրա հետ մրցակցելն իրատեսական չէ»:
Փաշիկ Ալավերդյանն անդրադարձել է նաև Հռիփսիմե Խուրշուդյանի ելույթներին, ով, 6 տարվա դադարից հետո վերադառնալով մրցահարթակ, 5-րդ տեղն է զբաղեցրել Եվրոպայի առաջնությունում. «Մեծ սպորտը թողնելուց հետո վերադառնալը շատ դժվար է: Դեռ չեմ տեսել այնպիսի մարզիկի, որը վերադառնալուց հետո մեծ արդյունքների է հասել: Տա Աստված, Հռիփսիմեն մեզ հակառակն ապացուցի: Նրա մարզական կարիերան մեր աչքի առաջ է անցել, ու մենք միշտ նրա կողքին ենք եղել»:
Գլխավոր մարզչի խոսքով՝ Հայաստանի ծանրամարտի հավաքականը հուլիսից կսկսի նախապատրաստվել տարեվերջին Կոլումբիայի մայրաքաղաք Բոգոտայում կայանալիք աշխարհի առաջնությանը. «Աշխարհի առաջնությանը, կարծում եմ, կարող ենք մասնակցել 6-7 ծանրորդով: Կարևորը լավ որակ և արդյունք ապահովելն է: Ինչ վերաբերում է նախապատրաստական փուլին, ապա չեմ ցանկանում երկար դադարներ ունենալ: Մեկ ամիս հանգիստ կտանք տղաներին, իսկ նախապատրաստական հավաքները կսկսենք հուլիսի կեսերից»:
Փաշիկ Ալավերդյանը խոսել է նաև 2023 թվականին Երևանում կայանալիք Եվրոպայի ծանրամարտի առաջնության մասին. «Շատ հաճելի է, որ հաջորդ տարի Եվրոպայի առաջնությունն անցկացվելու է Հայաստանում: Առաջնությունից հետո մեր մարզադպրոցները կապահովվեն մարզագույքով, ինչը ևս շատ կարևոր է:
Ինչ վերաբերում է մարզական կողմին, ապա ես շատ կցանկանամ, որ տնային Եվրոպայի առաջնությունում մեր հավաքականը կարողանա շատ մեդալներ նվաճել: Մեկ-երկու ոսկե մեդալը, իհարկե, բավարար չի լինի: Ես մաքսիմալիստ եմ»:
Հիշեցնենք՝ Հայաստանի տղամարդկանց հավաքականի կազմում Եվրոպայի չեմպիոն են հռչակվել 81 կգ քաշային Ռաֆայել Հարությունյանը և 96 կգ քաշային Դավիթ Հովհաննիսյանը:
Երկամարտում արծաթե մեդալակիրներ են դարձել Արա Աղանյանը (96 կգ), Սամվել Գասպարյանը (102 կգ) և Վարազդատ Լալայանը (+109 կգ): Եվրոպայի առաջնության բրոնզե մեդալներն էլ նվաճել են Արսեն Մարտիրոսյանը (109 կգ) և գերծանր քաշային Գոռ Մինասյանը:
Հայաստանի տղամարդկանց հավաքականը Եվրոպայի առաջնության թիմային հաշվարկով զբաղեցրել է երկրորդ հորիզոնականը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ