ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Կարեն Թռչունյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը մեկնել են Ղրղզստանի Հանրապետություն:
Նրանք մասնակցել են Եվրասիական տնտեսական համաժողովին, որը տեղի է ունեցել 2022 թվականի մայիսի 26-ին Ղրղզստանի Հանրապետության մայրաքաղաք Բիշքեկում:
Միջոցառմանը մասնակցել են Եվրասիական տնտեսական միության անդամ երկրների ղեկավարների, պետական գերատեսչությունների, միջազգային, գիտակրթական, տնտեսական կառույցների, ինչպես նաև երրորդ երկրների ներկայացուցիչներ:
Համաժողովի շրջանակում տեղի են ունեցել պլենար-քննարկումներ, որտեղ ելույթներով հանդես են եկել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Կարեն Թռչունյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը ելույթ է ունեցել «Ցանցային ձևերի զարգացման փոխազդեցությունը բարձրագույն կրթության ծրագրերի իրականացման գործընթացում» քննարկման ժամանակ: Նա անդրադարձել է ՀՀ-ում ընթացող բարձրագույն կրթության համակարգի բարեփոխումներին, որոնց հիմքում թվային ժամանակաշրջանի նորարարական պահանջներն են դրված:
«Հայաստանի` մինչև 2030 թվականի զարգացման տեսլականում երկրի կայուն առաջընթացի համար մարդկային կապիտալի զարգացման տեսանկյունից բարձրագույն կրթությունն առաջնահերթություն է դիտվում: Ոլորտում առկա խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ է համակարգի ամբողջական և էական փոփոխություն, որի հիմքում օրենսդրական նոր չափանիշների ներդրումն ու լիարժեք իրագործումն են դրվելու»,- նշել է Կարեն Թռչունյանը:
Բարձրագույն կրթության ոլորտի արդյունավետ զարգացման տեսանկյունից նախարարի տեղակալը կարևորել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի և «Հայաստանի Հանրապետության մինչև 2030 թվականը կրթության պետական ծրագրի» նախագծերը, որոնցով սահմանվում են բարձրագույն կրթության ոլորտի պետական քաղաքականության սկզբունքները, կազմակերպական, իրավական, ֆինանսական և տնտեսական հիմքերը։
«Օրենքների նախագծերը հնարավորություն են ընձեռում բուհերին մշակել համատեղ կրթական ծրագրեր (այդ թվում՝ օտարերկրյա բուհերի հետ)` շնորհելով բարձրագույն կրթության միասնական որակավորում»,- փաստել է Կ. Թռչունյանը:
Նա նաև ընդգծել է, որ բարեփոխումների համատեքստում նպատակային են համարվում բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հավատարմագրման և լիցենզավորման չափանիշների վերանայումը, նոր պահանջների սահմանումը, բարձրագույն կրթության ոլորտում հետազոտական բաղադրիչի ավելացումը, բարձրագույն կրթական ծրագրերի հավատարմագրումը, սովորողների շարժունության խթանումը, աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան կրթական ծրագրերի բովանդակության և կառուցվածքի վերանայումը, համատեղ կրթական ծրագրերի մշակմամբ կրկնակի դիպլոմների շնորհումը և այլն:
Հիշեցնենք, որ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ելույթ է ունեցել «Ռազմավարություն - 2025. Երիտասարդության հայացքը ԵԱՏՄ-ի զարգացման վերաբերյալ» խորագրով քննարկմանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ