ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Կարեն Թռչունյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը մեկնել են Ղրղզստանի Հանրապետություն:
Նրանք մասնակցել են Եվրասիական տնտեսական համաժողովին, որը տեղի է ունեցել 2022 թվականի մայիսի 26-ին Ղրղզստանի Հանրապետության մայրաքաղաք Բիշքեկում:
Միջոցառմանը մասնակցել են Եվրասիական տնտեսական միության անդամ երկրների ղեկավարների, պետական գերատեսչությունների, միջազգային, գիտակրթական, տնտեսական կառույցների, ինչպես նաև երրորդ երկրների ներկայացուցիչներ:
Համաժողովի շրջանակում տեղի են ունեցել պլենար-քննարկումներ, որտեղ ելույթներով հանդես են եկել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Կարեն Թռչունյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը ելույթ է ունեցել «Ցանցային ձևերի զարգացման փոխազդեցությունը բարձրագույն կրթության ծրագրերի իրականացման գործընթացում» քննարկման ժամանակ: Նա անդրադարձել է ՀՀ-ում ընթացող բարձրագույն կրթության համակարգի բարեփոխումներին, որոնց հիմքում թվային ժամանակաշրջանի նորարարական պահանջներն են դրված:
«Հայաստանի` մինչև 2030 թվականի զարգացման տեսլականում երկրի կայուն առաջընթացի համար մարդկային կապիտալի զարգացման տեսանկյունից բարձրագույն կրթությունն առաջնահերթություն է դիտվում: Ոլորտում առկա խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ է համակարգի ամբողջական և էական փոփոխություն, որի հիմքում օրենսդրական նոր չափանիշների ներդրումն ու լիարժեք իրագործումն են դրվելու»,- նշել է Կարեն Թռչունյանը:
Բարձրագույն կրթության ոլորտի արդյունավետ զարգացման տեսանկյունից նախարարի տեղակալը կարևորել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի և «Հայաստանի Հանրապետության մինչև 2030 թվականը կրթության պետական ծրագրի» նախագծերը, որոնցով սահմանվում են բարձրագույն կրթության ոլորտի պետական քաղաքականության սկզբունքները, կազմակերպական, իրավական, ֆինանսական և տնտեսական հիմքերը։
«Օրենքների նախագծերը հնարավորություն են ընձեռում բուհերին մշակել համատեղ կրթական ծրագրեր (այդ թվում՝ օտարերկրյա բուհերի հետ)` շնորհելով բարձրագույն կրթության միասնական որակավորում»,- փաստել է Կ. Թռչունյանը:
Նա նաև ընդգծել է, որ բարեփոխումների համատեքստում նպատակային են համարվում բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հավատարմագրման և լիցենզավորման չափանիշների վերանայումը, նոր պահանջների սահմանումը, բարձրագույն կրթության ոլորտում հետազոտական բաղադրիչի ավելացումը, բարձրագույն կրթական ծրագրերի հավատարմագրումը, սովորողների շարժունության խթանումը, աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան կրթական ծրագրերի բովանդակության և կառուցվածքի վերանայումը, համատեղ կրթական ծրագրերի մշակմամբ կրկնակի դիպլոմների շնորհումը և այլն:
Հիշեցնենք, որ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ելույթ է ունեցել «Ռազմավարություն - 2025. Երիտասարդության հայացքը ԵԱՏՄ-ի զարգացման վերաբերյալ» խորագրով քննարկմանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան