ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մարդկային կապիտալի զարգացման տեսանկյունից բարձրագույն կրթությունն առաջնահերթություն է». Կարեն Թռչունյան

Մայիսի 26, 2022
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Կարեն Թռչունյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը մեկնել են Ղրղզստանի Հանրապետություն:

Նրանք մասնակցել են Եվրասիական տնտեսական համաժողովին, որը տեղի է ունեցել 2022 թվականի մայիսի 26-ին Ղրղզստանի Հանրապետության մայրաքաղաք Բիշքեկում:

Միջոցառմանը մասնակցել են Եվրասիական տնտեսական միության անդամ երկրների ղեկավարների, պետական գերատեսչությունների, միջազգային, գիտակրթական, տնտեսական կառույցների, ինչպես նաև երրորդ երկրների ներկայացուցիչներ:

Համաժողովի շրջանակում տեղի են ունեցել պլենար-քննարկումներ, որտեղ ելույթներով հանդես են եկել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Կարեն Թռչունյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը:

Նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը ելույթ է ունեցել «Ցանցային ձևերի զարգացման փոխազդեցությունը բարձրագույն կրթության ծրագրերի իրականացման գործընթացում» քննարկման ժամանակ: Նա անդրադարձել է ՀՀ-ում ընթացող բարձրագույն կրթության համակարգի բարեփոխումներին, որոնց հիմքում թվային ժամանակաշրջանի նորարարական պահանջներն են դրված:

«Հայաստանի` մինչև 2030 թվականի զարգացման տեսլականում երկրի կայուն առաջընթացի համար մարդկային կապիտալի զարգացման տեսանկյունից բարձրագույն կրթությունն առաջնահերթություն է դիտվում: Ոլորտում առկա խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ է համակարգի ամբողջական և էական փոփոխություն, որի հիմքում օրենսդրական նոր չափանիշների ներդրումն ու լիարժեք իրագործումն են դրվելու»,- նշել է Կարեն Թռչունյանը:

Բարձրագույն կրթության ոլորտի արդյունավետ զարգացման տեսանկյունից նախարարի տեղակալը կարևորել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի և «Հայաստանի Հանրապետության մինչև 2030 թվականը կրթության պետական ծրագրի» նախագծերը, որոնցով սահմանվում են բարձրագույն կրթության ոլորտի պետական քաղաքականության սկզբունքները, կազմակերպական, իրավական, ֆինանսական և տնտեսական հիմքերը։

«Օրենքների նախագծերը հնարավորություն են ընձեռում բուհերին մշակել համատեղ կրթական ծրագրեր (այդ թվում՝ օտարերկրյա բուհերի հետ)` շնորհելով բարձրագույն կրթության միասնական որակավորում»,- փաստել է Կ. Թռչունյանը:

Նա նաև ընդգծել է, որ բարեփոխումների համատեքստում նպատակային են համարվում բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հավատարմագրման և լիցենզավորման չափանիշների վերանայումը, նոր պահանջների սահմանումը, բարձրագույն կրթության ոլորտում հետազոտական բաղադրիչի ավելացումը, բարձրագույն կրթական ծրագրերի հավատարմագրումը, սովորողների շարժունության խթանումը, աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան կրթական ծրագրերի բովանդակության և կառուցվածքի վերանայումը, համատեղ կրթական ծրագրերի մշակմամբ կրկնակի դիպլոմների շնորհումը և այլն:

Հիշեցնենք, որ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ելույթ է ունեցել «Ռազմավարություն - 2025. Երիտասարդության հայացքը ԵԱՏՄ-ի զարգացման վերաբերյալ» խորագրով քննարկմանը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: