ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ԵԱՏՄ երիտասարդական օրակարգի ձևավորման նպատակով առաջարկներ է ներկայացրել

Մայիսի 26, 2022
Միջազգային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Բիշքեկում մասնակցում է Եվրասիական տնտեսական համաժողովին:

Ելույթ ունենալով «Ռազմավարություն - 2025. Երիտասարդության հայացքը ԵԱՏՄ-ի զարգացման վերաբերյալ» խորագրով քննարկման ժամանակ` նա շեշտել է, որ վերջին տարիներին երիտասարդների հետ աշխատանքը հաստատապես մտել է միջազգային խոշոր կազմակերպությունների օրակարգ, ինչպես նաև փաստել է, որ ԵԱՏՄ-ն ևս այդ ուղղությամբ քայլեր է կատարում։

«Երիտասարդների նոր գաղափարները, եռանդն ու յուրօրինակ մոտեցումները, անշուշտ, մեծ նշանակություն ունեն համագործակցության և ինտեգրացիոն նախագծերի հետագա զարգացման համար։ Տնտեսական զարգացումը՝ որպես Եվրասիական տնտեսական միության մինչև 2025 թվականի ռազմավարության առանցքային ուղղություն, ներառում է նպատակային աջակցության ճկուն մեխանիզմների մշակման գաղափարը, որին ակտիվորեն կարող են ներգրավվել երիտասարդները։ Եվրասիական տնտեսական միության շրջանակում երիտասարդական քաղաքականության ոլորտի համագործակցության ամրապնդումը կարող է դառնալ տարածաշրջանային ինտեգրման կարևոր և անբաժանելի մասը»,- նշել է նա։

Ա․ Մարտիրոսյանը համոզմունք է հայտնել, որ երիտասարդների համար բիզնես հմտությունների (հատկապես միջին և փոքր բիզնեսի) զարգացմանը միտված նոր հնարավորությունների և պայմանների ընդլայնումը կհանգեցնի ԵԱՏՄ երկրների տնտեսության բարելավմանը և խթանմանը։

Երիտասարդությունը՝ որպես սոցիալական խումբ, ամենուր ունի ընդհանրական խնդիրներ, որոնց համար, ըստ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի, կարող են մշակվել ընդհանրական լուծումներ ԵԱՏՄ համագործակցության շրջանակում։

Այս տեսանկյունից Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է ԵԱՏՄ շրջանակում երիտասարդական քաղաքականության միտվածությունը` երիտասարդների ներուժի իրացման, մարդկային կապիտալի զարգացման, կրթության, միասնական աշխատաշուկայում ինտեգրվելու և բազմաթիվ այլ հարցերի ուղղությամբ։

«Պետք է մեծ ջանքեր գործադրվեն և ներդրումներ արվեն կրթության, գիտության, նորարարության, բարձր տեխնոլոգիաների և երիտասարդության համար գրավիչ այլ ոլորտներում»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը։

ԱՊՀ-ի և այլ միջազգային կազմակերպությունների երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում համագործակցության փորձի հիման վրա ԵԱՏՄ երիտասարդական օրակարգի ձևավորման համար նա ներկայացրել է մի շարք առաջարկներ, որոնք վերաբերում են ոչ ֆորմալ ուսուցմամբ կրթության մատչելիության ընդլայնմանը, նորարարությունն ու ստեղծարարությունը խրախուսող հեղինակավոր մրցույթների կազմակերպմանը, ընդհանուր հետաքրքրություն ներկայացնող նախագծերի իրականացմանը (օրինակ՝ Հայրենական մեծ պատերազմին նվիրված միջոցառումներ)։

Փոխնախարարի առաջարկներում կարևորվել են նաև գիտելիքը և միջմշակութային երկխոսությանը նպաստող ֆորումների, փառատոների և այլ միջոցառումների անցկացումը։

Ամփոփելով խոսքը՝ Արթուր Մարտիրոսյանը շեշտել է, որ երիտասարդության հետ արդյունավետ երկխոսությունն առաջնային է երիտասարդության քաղաքականության մշակման տեսանկյունից։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: