ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ով նաև ԱՊՀ մասնակից պետությունների երիտասարդության հարցերով խորհրդի անդամ է, մասնակցել է ԱՊՀ երիտասարդության խորհրդի նիստին:
Առցանց ձևաչափով անցկացված նիստին մասնակցել են Ռուսաստանից, Բելառուսից, Ղրղզստանից, Ուզբեկստանից, Ղազախստանից, Տաջիկստանից, Ադրբեջանից և Մոլդովայից ներկայացուցիչներ:
Նիստի ընթացքում քննարկվել է ընթացիկ տարիներին ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի գործունեության ծրագիրը, որի համատեքստում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է երիտասարդության քաղաքականության մեջ կամավորականության խթանման կարևորությունը:
«Երիտասարդների շրջանում կամավորական շարժման զարգացումը պետական երիտասարդական քաղաքականության առանցքային խնդիրներից է»,- նշել է նա` հավելելով, որ ՀՀ-ում այդ ուղղությամբ օրենսդրական բարելավման աշխատանքներ են ընթանում, որին, բացի պետական կառույցներից, մասնակցում են երիտասարդական կազմակերպությունները։
Նախարարի տեղակալը նշել է, որ երիտասարդական կամավորական աշխատանքների նկատմամբ պետական մոտեցում է ցուցաբերվում, մասնավորապես` ամեն տարի դեկտեմբերի 5-ին նշվում է «Կամավորի միջազգային օրը», երիտասարդների շրջանում կամավորության գաղափարի տարածման և զարգացման նպատակով պետական դրամաշնորհի մրցույթ են անցկացվում:
ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի նիստի մասնակիցներն անդրադարձել են «100 գաղափար ԱՊՀ համար» միջազգային երիտասարդական մրցույթին, որը 2021 թվականին անցկացվել էր Հայաստանի երիտասարդական մայրաքաղաք Կապանում, իսկ հաջորդը 2023 թվականին տեղի կունենա Բելառուսում: ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի նիստի քննարկման ժամանակ ցուցադրվել է 2021 թվականի հոկտեմբերին Կապանում տեղի ունեցած «100 գաղափար ԱՊՀ համար» միջազգային երիտասարդական մրցույթի մասին պատմող տեսանյութը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ «100 գաղափար ԱՊՀ համար» միջազգային հաջորդ մրցույթին Հայաստանը ներկայացնելու է 2021 և 2022 թվականներին «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթում հաղթող ճանաչված մասնակիցներին:
Խորհուրդն ամփոփել է նախորդ նիստում ընդունված որոշումների իրականացման ուղղությամբ կատարված աշխատանքները, հստակեցրել հաջորդ ժամանակահատվածի անելիքները։
Նշենք, որ ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի նիստի նախագահող երկիրը Տաջիկստանն էր: 2022 թվականի հաջորդ նիստը տեղի կունենա Ղազախստանում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան