ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

7-12-րդ դասարանների աշակերտների միջև սպարտակիադայի ծրագրով կայացել են աթլետիկական հնգամարտի և ֆուտզալի մրցումները

Մայիսի 23, 2022
Սպորտային լուրեր

2022 թվականի մայիսի 18-ին և 19-ին ավարտվել են ՀՀ մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների 7-12-րդ դասարանների աշակերտների միջև «Սպարտակիադա» մարզական միջոցառման ծրագրով աթլետիկական հնգամարտի և ֆուտզալի հանրապետական եզրափակիչ 4-րդ փուլի մրցումները:

Հնգամարտի մրցումներն անցկացվել են «Հայաստան» մարզական հասարակական կազմակերպության մարզադաշտում:

Հնգամարտի մրցումներում թիմային հաշվարկով առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Շիրակի մարզի թիմը՝ 871 միավորով, երկրորդ տեղում 694 միավորով Լոռու մարզի թիմն է, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Արցախի Հանրապետության թիմը:

Աղջիկների անհատական պայքարում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Լուիզա Դիլոյանը (Շիրակի մարզ), երկրորդ տեղում Լոռու մարզից Մերի Մկրտչյանն է (Լոռու մարզ), իսկ երրորդ տեղում՝ Լիա Դավթյանը (Արցախի Հանրապետություն):

Տղաների անհատական պայքարում էլ առաջին տեղը զբաղեցրել է Արմեն Աբգարյանը (Սյունիքի մարզ), երկրորդ տեղը՝ Գառնիկ Սարգսյանը (Շիրակի մարզ), իսկ երրորդ տեղը՝ Էդգար Բունիաթյանը (Գեղարքունիքի մարզ):

Ֆուտզալի հանրապետական եզրափակիչ փուլի մրցումներին, որոնք անցկացվել են Երևանի պետական համալսարանի մարզադահլիճում, մասնակցել են Շիրակի, Լոռու, Կոտայքի, Սյունիքի մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության՝ միջմարզային նախընտրական փուլի արգելքը հաղթահարած դպրոցական թիմերը:

Ֆուտզալի մրցումներում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Երևանի Մ. Քաջունու անվան թիվ 54 ավագ դպրոցի թիմը, երկրորդ տեղում Կոտայքի մարզի Չարենցավանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան ավագ դպրոցի թիմն է, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Շիրակի մարզի Արթիկի պետական քոլեջի թիմը:

1-ից 3-րդ տեղեր զբաղեցրած դպրոցները պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հավաստագրերով և գավաթներով, իսկ մարզիկ-մարզուհիները՝ հավաստագրերով և մեդալներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…