Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը հրապարակել է 2022-23 ուսումնական տարվա բուհերի ընդունելության միասնական քննությունների անցկացման նպատակով ձևավորված քննական կենտրոնների ցանկը:
Հայաստանի Հանրապետությունում ձևավորվել են 41 քննական կենտրոններ, որոնցից 14-ը կգործեն մայրաքաղաք Երևանում, 27-ը՝ մարզերում: Արցախում կգործի 8 քննական կենտրոն:
Քննական կենտրոնների ցանկը` ստորև.
Երևան
Թիվ 11 հիմնական դպրոց
Թիվ 14 հիմնական դպրոց
Թիվ 57 հիմնական դպրոց
Թիվ 189 ավագ դպրոց
Թիվ 190 ավագ դպրոց
Թիվ 170 ավագ դպրոց
Թիվ 29 ավագ դպրոց
Թիվ 155 հիմնական դպրոց
Թիվ 118 ավագ դպրոց
Թիվ 135 հիմնական դպրոց
Թիվ 62 ավագ դպրոց
Թիվ 168 հիմնական դպրոց
Թիվ 200 հիմնական դպրոց
Թիվ 88 հիմնական դպրոց
Արագածոտնի մարզ
Աշտարակի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Աշտարակի թիվ 1 հիմնական դպրոց
Արարատի մարզ
Արտաշատի թիվ 1 հիմնական դպրոց
Արտաշատի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Արմավիրի մարզ
Արմավիրի թիվ 1 ավագ դպրոց
Արմավիրի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Արմավիրի թիվ 10 հիմնական դպրոց
Գեղարքունիքի մարզ
Գավառի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Գավառի թիվ 8 միջնակարգ դպրոց
Գավառի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց
Լոռու մարզ
Վանաձորի թիվ 5 ավագ դպրոց
Վանաձորի թիվ 16 հիմնական դպրոց
Վանաձորի թիվ 24 միջնակարգ դպրոց
Կոտայքի մարզ
Չարենցավանի թիվ 1 ավագ դպրոց
Չարենցավանի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Շիրակի մարզ
Գյումրու թիվ 10 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 11 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 21 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 3 հիմնական դպրոց
Սյունիքի մարզ
Գորիսի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Կապանի թիվ 6 հիմնական դպրոց
Վայոց ձորի մարզ
Եղեգնաձորի ավագ դպրոց
Տավուշի մարզ
Իջևանի ավագ դպրոց
Իջևանի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Իջևանի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան