Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը հրապարակել է 2022-23 ուսումնական տարվա բուհերի ընդունելության միասնական քննությունների անցկացման նպատակով ձևավորված քննական կենտրոնների ցանկը:
Հայաստանի Հանրապետությունում ձևավորվել են 41 քննական կենտրոններ, որոնցից 14-ը կգործեն մայրաքաղաք Երևանում, 27-ը՝ մարզերում: Արցախում կգործի 8 քննական կենտրոն:
Քննական կենտրոնների ցանկը` ստորև.
Երևան
Թիվ 11 հիմնական դպրոց
Թիվ 14 հիմնական դպրոց
Թիվ 57 հիմնական դպրոց
Թիվ 189 ավագ դպրոց
Թիվ 190 ավագ դպրոց
Թիվ 170 ավագ դպրոց
Թիվ 29 ավագ դպրոց
Թիվ 155 հիմնական դպրոց
Թիվ 118 ավագ դպրոց
Թիվ 135 հիմնական դպրոց
Թիվ 62 ավագ դպրոց
Թիվ 168 հիմնական դպրոց
Թիվ 200 հիմնական դպրոց
Թիվ 88 հիմնական դպրոց
Արագածոտնի մարզ
Աշտարակի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Աշտարակի թիվ 1 հիմնական դպրոց
Արարատի մարզ
Արտաշատի թիվ 1 հիմնական դպրոց
Արտաշատի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Արմավիրի մարզ
Արմավիրի թիվ 1 ավագ դպրոց
Արմավիրի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Արմավիրի թիվ 10 հիմնական դպրոց
Գեղարքունիքի մարզ
Գավառի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Գավառի թիվ 8 միջնակարգ դպրոց
Գավառի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց
Լոռու մարզ
Վանաձորի թիվ 5 ավագ դպրոց
Վանաձորի թիվ 16 հիմնական դպրոց
Վանաձորի թիվ 24 միջնակարգ դպրոց
Կոտայքի մարզ
Չարենցավանի թիվ 1 ավագ դպրոց
Չարենցավանի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Շիրակի մարզ
Գյումրու թիվ 10 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 11 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 21 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 3 հիմնական դպրոց
Սյունիքի մարզ
Գորիսի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Կապանի թիվ 6 հիմնական դպրոց
Վայոց ձորի մարզ
Եղեգնաձորի ավագ դպրոց
Տավուշի մարզ
Իջևանի ավագ դպրոց
Իջևանի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Իջևանի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ