ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը Եվրոպայի բռնցքամարտի առաջնությանն ընդառաջ կազմակերպված «Բռնցքամարտի հայկական ժառանգությունը» խորագրով մրցույթի հաղթողներին պարգևատրել է շնորհակալագրերով, խրախուսական նվերներով և առաջնության տոմսերով:
Միջոցառմանը ներկա է գտնվել նաև նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:
Մրցույթը նախատեսված էր 10-ից 25 տարեկան պատանիների և երիտասարդների համար: Մրցույթի նպատակն էր նպաստել բռնցքամարտ մարզաձևում հայ անվանի մարզիկների և նրանց նվաճումների հանրահռչակմանն ու ճանաչելիության բարձրացմանը, հասարակության շրջանում բռնցքամարտի նկատմամբ հետաքրքրության խթանմանը:
Նախարար Վահրամ Դումանյանը ողջույնի խոսքում նշել է. «Շնորհավորում եմ հաղթողներին: Սա մրցույթ-մարզանք էր, ինչի շնորհիվ հնարավորություն ունեցանք թարմացնելու մեր անվանի բռնցքամարտիկների նվաճումներին առնչվող հիշողությունը: Ձեր այս փոքրիկ հաղթանակն ու դրա հետ կապված դրական էներգիան փոխանցենք մեր հավաքականին՝ հաջողություն մաղթելով նրանց»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է մրցույթի միջոցով նոր գիտելիքներ և աշխարհայացքի նոր շերտ ստանալու երևույթը, քանի որ դրա շնորհիվ մասնակիցներն անպայման ստացել են այնպիսի տեղեկատվություն, որ գուցե չգիտեին կամ նախկինում այդ մասին չէին մտածել, բռնցքամարտով չէին հետաքրքրվել. «Սա նաև ձեզ կուղղորդի, որ շատ ավելի ուշադիր լինեք ու տեսնեք՝ այդ ոլորտում ինչ է կատարվում, մարդիկ ինչ հաջողություններ են ունենում և ինչ դժվարությունների միջով են անցնում, որպեսզի իրենց հաղթանակներն ամրագրեն: Այս պարագայում, երբ մենք պատրաստվում ենք հյուրընկալել Եվրոպայի բռնցքամարտի առաջնությունը, կարծում եմ՝ սա շատ ավելի կարևոր է, քանի որ դա իսկապես շատ մեծ իրադարձություն է մեր կյանքում»:
Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև Երևանում սպասվելիք մարզական մեծ իրադարձությանն ու դրա կարևորությանը. «Դա, բացի սպորտ լինելուց, կարծում եմ՝ նաև մեծ իրադարձություն է ցանկացած երկրի կյանքում: 30-ից ավելի երկրներից մարզիկներ ու պատվիրակություններ են մեզ այցելելու: Հուսով եմ՝ կօգտվեք տոմսերից, ներկա կլինեք Եվրոպայի առաջնությանն ու կաջակցեք մեր թիմին: Վստահ եմ՝ անկախ նրանից՝ սպորտով հետաքրքրված եք, թե՝ ոչ, նմանօրինակ մեծամասշտաբ իրադարձությանը ներկա գտնվելով՝ հետաքրքիր և անմոռանալի ակնթարթներ կապրեք»:
Մրցույթի հաղթող մասնակիցներից Աննա Ավետյանն առաջինն էր պատասխանել հայ լեգենդար բռնցքամարտիկ, Մելբուռնի 1956 թվականի օլիմպիական խաղերի չեմպիոն Վլադիմիր Ենգիբարյանի մասին հարցին: Աննան Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի առաջին կուրսի ուսանողուհի է: Ասում է՝ հստակ է իմացել պատասխանն ու վստահ էր, որ ճիշտ է պատասխանել, իսկ մեր հավաքականին հաջողություն և մեդալային հավաքածու է մաղթում Եվրոպայի առաջնությունում. «Ապագա մարզական լրագրող եմ ու ինչ-որ չափով տեղեկացված եմ նաև բռնցքամարտից: Բավականին հետաքրքիր հարցեր էին ընտրված: Ինչ վերաբերում է մեր հավաքականին, ապա միանշանակ հաջողություն եմ մաղթում մեր թիմին: Թող հենց մեր երկրում մեր դրոշը բարձր պահեն»:
Հիշեցնենք, որ բռնցքամարտի Եվրոպայի առաջնությունը կկայանա մայիսի 21-30-ը Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: