ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հեռավար ուսուցում Սիսիանի ավագ դպրոցից

Փետրվարի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Կրթական գործընթացի շարունակականության ու արդյունավետության բարձրացման համար ԿԳ նախարարության կողմից ստեղծվել է մենթոր /փոխանցող/ դպրոցների ցանց և հեռավար ուսուցման համակարգերի գործածմամբ ՀՀ դպրոցներում կազմակերպվում է ուսուցում, որը նպատակ ունի ակտիվացնել միջդպրոցական համագործակցությունը, լրացնել մանկավարժական կադրերի բացը սահմանամերձ կամ փոքր դպրոցներում, աջակցել ուսուցիչների մասնագիտական կարողությունների բարձրացմանը և ապահովել հավասարապես որակյալ  կրթություն ՀՀ մարզերի բոլոր սովորողների համար:

Փետրվարի 16-ին Սիսիանի ավագ դպրոցը որպես մենթոր դպրոց «ֆիզիկա» առարկայից հեռավար ուսուցում կազմակերպեց Աճանան և Հարթաշեն գյուղերի միջնակարգ դպրոցների 10-րդ դասարաններում և փետրվարի 17-ին՝ «ինֆորմատիկա» առարկայից Մեղրու հ.2 դպրոցի 10-րդ դասարանում:

Ֆիզիկայի դասի թեման էր «Մարմինների հավասարակշռության տեսակները», իսկ դասի նպատակներն էին՝

  • ծանոթանալ մարմնի հավասարակշռության տեսակներին,
  • ձևավորել կարողություններ մարմնի հավասարակշռության պայմանները ուսումնասիրելու
  • ներկայացնել, բացահայտել ստատիկայի կիրառական նշանակությունը

Կարևորելով սովորողների տեսական գիտելիքների իմացությունը՝ ուսուցչուհին տարբեր հարցերի միջոցով օգնեց սովորողներին կիրառել հավասարակշռության պայմանները ծանոթ իրավիճակներում: Դասի ընթացքում կատարվեցին բազմաթիվ փորձեր, որոնք խթանեցին սովորողների հմտությունների զարգացումը և մեծ հետաքրքրություն առաջացրին «ֆիզիկա» առարկայի նկատմամբ:

Ինֆորմատիկա առարկայի թեման էր «Համակարգչի հիմնական սարքերի տեխնիկական բնութագրերը»:

Ուսուցչուհին նախ ծանոթացավ սովորողների հետ: Այնուհետև սկզբում նախ հարցուպատասխանի մեթոդի միջոցով կրկնեցին 10-րդ դասարանի տվյալ թեմայի հետ առնչվող հարցերը, ապա խորացրեց սովորողներիի գիտելիքներն այդ թեմայից: Վերջում պայմանավորվածություն ձեռք բերվեց հաջորդ դասի համար, ընտրվեց թեման, օրը և ժամը:

Երկու դասերի ընթացքում էլ եղան որոշ տեխնիկական թերություններ՝ կապված համացանցի կապի հետ, սակայն դասը չընդհատվեց:

 

Սիսիանի ավագ դպրոցի ուսուցչուհիներ՝  ֆիզիկա - Բելա Ջիվանշիրյան և ինֆորմատիկա - Աիդա Համբարձումյան
Աճանանի միջն. դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Սվետլանա  Գրիգորյան
Հարթաշենի միջն. դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ Նվեր Պողոսյան
Մեղրու հ.2 միջն. դպրոցի դպրոցի ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Արուսյակ Սարգսյան

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…