ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արթուր Մարտիրոսյան. «Վստահ եմ՝ մեր երիտասարդները կդառնան իրենց համայնքների, իրենց իրականության փոխակերպման առաջամարտիկները»

Մայիսի 12, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկա է գտնվել «Երիտասարդական գրականագիտական մրցույթ» ծրագրի ամփոփիչ մրցանակաբաշխությանը:

Մրցույթն անցկացրել է «Գրական կայարան» գրական, մշակութային ՀԿ-ն՝ «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամի և Շվեդիայի կառավարության աջակցությամբ իրականացվող «Աջակցություն քաղաքացիական հասարակությանը՝ հանուն բարեփոխումների վրա ներգործության» ծրագրի շրջանակում։

Ծրագրի նպատակը երիտասարդների շրջանում գրաքննադատական հմտությունների զարգացումն է՝ ժամանակակից հայ գրողների ստեղծագործությունների վերաբերյալ գրախոսություններ գրելու միջոցով։

Մրցույթի շրջանակում հանրապետության չորս մարզերում (Լոռի, Տավուշ, Գեղարքունիք և Վայոց ձոր) և Երևան քաղաքում իրականացվել են մեկօրյա դասընթացներ, որոնց ընթացքում գրականագետներ Արթուր Անդրանիկյանը և Կարեն Մանուչարյանը երիտասարդներին ներկայացրել են քննադատական ընթերցանության ու գրախոսություններ գրելու հիմնական առանձնահատկությունները։ Դասընթացներից հետո 31 մասնակից իրենց նախընտրած ստեղծագործության վերաբերյալ գրել են գրախոսություններ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է մասնակիցներին և միջոցառման համար շնորհակալություն հայտնել կազմակերպիչներին՝ շեշտելով, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը՝ որպես երիտասարդության պետական քաղաքականությունը համակարգող լիազոր մարմին, կարևորում է երիտասարդների շրջանում քննադատական, վերլուծական կարողությունների զարգացումը, նրանց ինքնիրացման հնարավորությունների ընդլայնումը, քաղաքացիական կրթության խթանմանն ուղղված ծրագրերը:

«Այս մրցույթը, գրական, գրականագիտական միջոցառում լինելուց բացի, շատ լավ միջոց է նաև երիտասարդների շրջանում քննադատական և վերլուծական մտածողությունը զարգացնելու առումով: Ակտիվ քաղաքացիության դրսևորման առաջին խնդիրը քննադատական մտածողություն ունենալն է, ապա՝ մասնակցային գործընթացի մասին մեթոդաբանական իմացությունը, ճիշտ խնդիրների թիրախավորումը՝ ուղղված համայնքի, միջավայրի վերափոխմանը: Եվ այս միջոցառումը յուրօրինակ ձև է խնդիրները հասցեագրելու և հատկապես մեր մարզաբնակ երիտասարդների որակներն ու կարողությունները զարգացնելու համար: Վստահ եմ՝ մեր երիտասարդները կդառնան իրենց համայնքների, իրենց իրականության փոխակերպման առաջամարտիկները»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Գրախոսական աշխատանքները գնահատել է մասնագիտական հանձնաժողովը. 12 մասնակից արժանացել է դրամական և խրախուսական մրցանակների: ԿԳՄՍ փոխնախարարի մասնակցությամբ հաղթողներին հանձնվել են նաև վկայականներ:

Մրցանակակիրները ևս շնորհակալություն են հայտնել մրցույթի անցկացման համար՝ նշելով, որ հաղթանակը պարտավորեցնող է, և իրենց աշխատանքը կլինի շարունակական:

Նշենք, որ հաղթած գրախոսական աշխատանքները կտպագրվեն ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրով ֆինանսավորվող «Կայարան» հանդեսում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: