ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկա է գտնվել «Երիտասարդական գրականագիտական մրցույթ» ծրագրի ամփոփիչ մրցանակաբաշխությանը:
Մրցույթն անցկացրել է «Գրական կայարան» գրական, մշակութային ՀԿ-ն՝ «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամի և Շվեդիայի կառավարության աջակցությամբ իրականացվող «Աջակցություն քաղաքացիական հասարակությանը՝ հանուն բարեփոխումների վրա ներգործության» ծրագրի շրջանակում։
Ծրագրի նպատակը երիտասարդների շրջանում գրաքննադատական հմտությունների զարգացումն է՝ ժամանակակից հայ գրողների ստեղծագործությունների վերաբերյալ գրախոսություններ գրելու միջոցով։
Մրցույթի շրջանակում հանրապետության չորս մարզերում (Լոռի, Տավուշ, Գեղարքունիք և Վայոց ձոր) և Երևան քաղաքում իրականացվել են մեկօրյա դասընթացներ, որոնց ընթացքում գրականագետներ Արթուր Անդրանիկյանը և Կարեն Մանուչարյանը երիտասարդներին ներկայացրել են քննադատական ընթերցանության ու գրախոսություններ գրելու հիմնական առանձնահատկությունները։ Դասընթացներից հետո 31 մասնակից իրենց նախընտրած ստեղծագործության վերաբերյալ գրել են գրախոսություններ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է մասնակիցներին և միջոցառման համար շնորհակալություն հայտնել կազմակերպիչներին՝ շեշտելով, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը՝ որպես երիտասարդության պետական քաղաքականությունը համակարգող լիազոր մարմին, կարևորում է երիտասարդների շրջանում քննադատական, վերլուծական կարողությունների զարգացումը, նրանց ինքնիրացման հնարավորությունների ընդլայնումը, քաղաքացիական կրթության խթանմանն ուղղված ծրագրերը:
«Այս մրցույթը, գրական, գրականագիտական միջոցառում լինելուց բացի, շատ լավ միջոց է նաև երիտասարդների շրջանում քննադատական և վերլուծական մտածողությունը զարգացնելու առումով: Ակտիվ քաղաքացիության դրսևորման առաջին խնդիրը քննադատական մտածողություն ունենալն է, ապա՝ մասնակցային գործընթացի մասին մեթոդաբանական իմացությունը, ճիշտ խնդիրների թիրախավորումը՝ ուղղված համայնքի, միջավայրի վերափոխմանը: Եվ այս միջոցառումը յուրօրինակ ձև է խնդիրները հասցեագրելու և հատկապես մեր մարզաբնակ երիտասարդների որակներն ու կարողությունները զարգացնելու համար: Վստահ եմ՝ մեր երիտասարդները կդառնան իրենց համայնքների, իրենց իրականության փոխակերպման առաջամարտիկները»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Գրախոսական աշխատանքները գնահատել է մասնագիտական հանձնաժողովը. 12 մասնակից արժանացել է դրամական և խրախուսական մրցանակների: ԿԳՄՍ փոխնախարարի մասնակցությամբ հաղթողներին հանձնվել են նաև վկայականներ:
Մրցանակակիրները ևս շնորհակալություն են հայտնել մրցույթի անցկացման համար՝ նշելով, որ հաղթանակը պարտավորեցնող է, և իրենց աշխատանքը կլինի շարունակական:
Նշենք, որ հաղթած գրախոսական աշխատանքները կտպագրվեն ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրով ֆինանսավորվող «Կայարան» հանդեսում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում, դասավանդում եմ ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում, դասավանդում եմ ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում, դասավանդում եմ ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան