ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Շողակաթ համայնքի միջնակարգ դպրոցում տեղադրվել է արևային կայան` ՀՀ-ում Լիտվայի դեսպանության աջակցությամբ:
Շուրջ 20 ԿՎտ հզորությամբ կայանը կբավարարի ուսումնական հաստատության էներգետիկ պահանջարկը և դեռ հավելյալ օգուտներ կապահովի դպրոցի համար:
Կայանի բացմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՀՀ-ում Լիտվայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ինգա Ստանիտե-Տոլոչկիենեն, ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը, ԿԳՄՍ նախարարության, մարզպետարանի, ինչպես նաև «Solet Technics» և «OHM ENERGY» ընկերությունների ներկայացուցիչներ:
Ողջույնի խոսքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն արևային կայանի բացման առիթով շնորհավորել է դպրոցի աշակերտներին, մանկավարժներին և ընդգծել, որ դպրոցում էներգախնայող սարքավորումների տեղադրումն ապագային միտված քայլ է:
«Արևային կայանի գաղափարը կարևոր քայլ է հատկապես էկոլոգիական կրթության և կանաչ տնտեսության զարգացման ուղղությամբ: Կլիմայի վերափոխման, գլոբալ տաքացման պայմաններում էկոլոգիական կրթության զարգացումն առաջնային խնդիր է: Արևային կայանի տեղադրումն այս դպրոցի երեխաների համար շրջակա միջավայրի պահպանության ուղղությամբ խորհելու լրացուցիչ առիթ կհանդիսանա: Միաժամանակ արևային կայանը խորհրդանշական է հայ-լիտվական բարեկամական հարաբերությունների համար՝ որպես օրեցօր ամրապնդվող համագործակցության առհավատչյա»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նրա խոսքով` հայ-լիտվական երկկողմ հարաբերությունները նկատելի զարգացում են ապրել ինչպես կրթության, այնպես էլ մշակույթի և երիտասարդության ասպարեզներում:
ՀՀ-ում Լիտվայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ինգա Ստանիտե-Տոլոչկիենեն էլ փաստել է, որ արդեն երկրորդ տարին է, ինչ Լիտվայի կառավարության աջակցությամբ Հայաստանի տարբեր բնակավայրերում իրականացվում են կանաչ տնտեսության զարգացմանը միտված ծրագրեր:
«Այն գումարները, որոնք կտնտեսվեն էներգետիկ ծախսերի կրճատման շնորհիվ, կարող են ներդրվել նորարարության նախագծերի իրականացման նպատակով: Արևային կայաններն առաջին հերթին օգտակար են շրջակա միջավայրի պահպանության համար: Կանաչ տնտեսության զարգացումը հեղափոխական ալիք է, որը մեզ մոտ` Լիտվայում, վաղուց է սկսվել: Մենք այս ասպարեզում որոշակի արդյունքի արդեն հասել ենք: Քանի որ Հայաստանն արևային ջերմ երկիր է, վստահաբար կարող ենք ասել` արևային էներգետիկան հենց ձեր երկրի համար է և կարող է նպաստել էներգետիկ անվտանգության բարձրացմանը»,- նշել է ՀՀ-ում Լիտվայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ինգա Ստանիտե-Տոլոչկիենեն:
Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը համագործակցության համար շնորհակալություն է հայտնել Լիտվայի դեսպանին և շեշտել, որ մարզի համար լիտվական փորձի տեղայնացումը կարևոր նշանակություն ունի:
«Պատրաստ ենք քննարկել և իրականացնել համատեղ այլ ծրագրեր` տարբեր ուղղություններով: Հատկապես այլընտրանքային էներգետիկայի կիրառումը մեզ համար առաջնային կարևորություն ունի, քանի որ այն նպաստում է բնապահպանական վիճակի բարելավմանը, ինչը մեր գերակա խնդիրներից է»,- շեշտել է մարզպետը:
Նշենք, որ Լիտվայի դեսպանատան աջակցությամբ այս տարի տեղադրվում են 8 արևային կայաններ ՀՀ տարբեր մարզերի դպրոցներում, նախակրթարաններում և երիտասարդական կենտրոններում:
Գալիք տարի դեսպանատան աջակցությամբ տեղադրվելիք արևային կայանների թիվը կհասնի 19-ի: Կայանի տեղադրման հիմնական ֆինանսավորումն իրականացնում է լիտվական կողմը, հայկական կողմն ապահովում է համաֆինանսավորում 15-20 տոկոսի չափով:
ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Շողակաթ համայնքի միջնակարգ դպրոցում տեղադրված արևային կայանի ծրագրի արժեքը շուրջ 32 հազար եվրո է: Դպրոցի տնօրեն Միլենա Օսեպյանի տեղեկացմամբ` տարեկան կտրվածքով գազի և էլեկտրականության համար դպրոցը ծախսում է մոտ 1,5 մլն դրամ: Դպրոցը մինչ այժմ ջեռուցվել է գազի վառարաններով, ջեռուցվել են միայն դասասենյակները:
Կայանը տեղադրած «OHM ENERGY» ընկերության կոմերցիոն տնօրեն Գևորգ Հախնազարյանը վստահեցնում է, որ արևային կայանի արտադրական թողունակությունը դպրոցում էլեկտրական վառարաններով ջեռուցման անցնելու հնարավորություն կտա` հրաժարվելով գազի վառարաններից:
Հավելենք, որ Շողակաթ համայնքի միջնակարգ դպրոցում սովորում է 86 երեխա` ներառյալ նախակրթարանի սաները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան