«Աշակերտական/ուսանողական ընկերություն կրթական մոդելի ներդրումը Հայաստանում» խորագրով համաժողովն այսօր մեկտեղել էր ՀՀ պետական մարմինների, միջազգային կազմակերպությունների, կրթական հաստատությունների և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներին:
Միջոցառումը կազմակերպել էին «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամը և «Բիզնես և կրթություն» ասոցիացիան՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ՝ գերմանական «ՄԿՈՒ համագործակցություն Հարավային Կովկասում» ծրագրի շրջանակում:
Միջոցառմանը մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ով շրջել է ուսումնական հաստատությունների տաղավարներով, որոնցում ներկայացված էին աշակերտական/ուսանողական ընկերությունների աշխատանքները:
Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել ներկաներին տարիներ շարունակ իրականացված մեծ աշխատանքի և արձանագրված արդյունքների համար. «Աշակերտական/ուսանողական ընկերությունները ծառայում են մի քանի նպատակի. դրանք մասնագիտական կողմնորոշման հնարավորություն են ընձեռում, և սովորողը հստակ հասկանում է՝ ինչ է նշանակում աշխատել և զբաղվել որևէ մասնագիտությամբ: Սա էլ իր հերթին նպաստում է այն բազիսային հմտությունների ձևավորմանը, որոնք ցանկացած մասնագիտության պարագայում անհրաժեշտ են»:
Հաջորդ կարևոր հմտությունը, ըստ Ժաննա Անդրեասյանի, այս ընկերությունների՝ սովորողներին ինքնուրույն մտածելու, որոշակի գործունեություն կազմակերպելու և արդյունքի հասնելու հնարավորության ընձեռելն է: Նրա հավաստմամբ՝ այդ արդյունքն այն հանրօգուտ ու պահանջված աշխատանքն է, որն ուղղված է որևէ խնդրի լուծմանը և նպաստում է մեր հասարակության զարգացմանը:
Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է, որ համագործակցությունը կայանում է մասնավոր ոլորտի ակտիվ ներգրավվածությամբ. «Այս գործում մեծ է ԿԳՄՍ նախարարության անելիքը, այն է՝ այս կարևոր փորձառությունը բերել ինստիտուցիոնալ դաշտ և ստեղծել համակարգի գործունեության բնականոն պայմաններ: Դրա համար առաջին հերթին անհրաժեշտ է, որպեսզի օրենսդրական դաշտը և քաղաքականությունը լինեն նպաստավոր նման ընկերությունների գործունեության համար»:
Նրա խոսքով՝ ներկայում քննարկվում է «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության մասին» նոր օրենքի նախագիծը, որում վստահաբար կգտնվեն արդյունավետ ձևեր՝ վերոնշյալ փորձառությունն օրենսդրական առումով խթանելու համար:
Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել նաև «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամին՝ տարբեր ծրագրերի շրջանակում կայուն ու շարունակական համագործակցության համար, որոնք նպաստել են ոլորտի զարգացմանը. «Կարևորում եմ, որ այսօր համատեղ ներկայացված են ՄԿՈՒ հաստատությունները և դպրոցները. մենք կհաջողենք միայն այն պարագայում, երբ կրթության դաշտը դիտարկենք իբրև մեկ ընդհանուր տարածք: Վստահ եմ, որ այստեղ ներկա աշակերտներն արդեն պատկերացնում են իրենց կրթության շարունակականությունը, որի մեջ ՄԿՈՒ հաստատություններն իրենց կայուն տեղն են ունենալու»:
Համաժողովի մասնակիցներին ողջունել են նաև «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամի նախագահ Մարինե Ժամկոչյանը և «ՄԿՈՒ համագործակցություն Հարավային Կովկասում» ծրագրի ղեկավար Ուտե Ֆոկը՝ անդրադառնալով մասնագիտական կողմնորոշման, ՄԿՈՒ-մասնավոր հատված համագործակցության, որակյալ կադրերի ապահովման և այլ հարցերի:
Համաժողովին ներկայացվել են գերմանական հաջողված փորձի վրա հիմնված աշակերտական/ուսանողական ընկերության հիմնադրման և տեղայնացման գործընթացները, գերմանական «Դպրոց-Տնտեսություն» ձևաչափով իրականացված մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված միջոցառումները և այլն:
Նշվել է, որ աշակերտական/ուսանողական ընկերությունները հանդիսանում են ծրագրով իրականացվող բազմաթիվ մոդելների համախմբում, որն ուսանողներին հնարավորություն է ընձեռում ծանոթանալու տնտեսության և բիզնեսի իրական ընթացքին, սեփական փորձով մասնակից լինելու տնտեսական գործընթացների զարգացմանը։ Ընկերությունների ուսանողները կրթական հաստատություններում ապահով և իրական պայմաններում ձեռք են բերում համապատասխան փորձառություն:
Համաժողովին ներկայացվել է նաև ծրագրի գործունեության մեկ այլ կարևոր բաղադրիչ՝ սոցիալական երկխոսությանը և մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված միջոցառումները՝ որպես ՄԿՈՒ կրթության հիմնարար և առաջնային քայլ, որոնք նպաստում են ոչ միայն աշխատաշուկայի պահանջների բավարարմանը, այլև որակյալ կադրերի պատրաստմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
1. Մեդիագրագիտություն · Ի՞նչ է նշանակում լինել մեդիագրագետ: Ինչպես ստանալ, սպառել և տարածել տեղեկատվությունը: Ինչպես զատել արժանահավատ և սուտ տեղեկությունները: Ինչու է անհրաժեշտ կասկածել ցանկացած տեսակի տեղեկատվության հավաստիությանը: Ինչպես չդառնալ…
Հարգելի ուսուցիչներ և ծնողներ, սիրելի երեխաներ․ «Հայաստանի օպերատորների միություն» ՀԿ-ն Հեռահաղորդակցության միջազգային միության (ITU) հետ համատեղ Հայաստանում անցկացնում է Երեխաների առցանց անվտանգությանը նվիրված ծրագիր: Ծրագրի շրջանակներում ստեղծված «Համացանցի ռեսուրսների անվտանգ…
«Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)» թեմայով դասընթաց: Դասընթացավար՝ Լուսինե Մանուկյան (lusine@ktak.am) Մեկնարկ՝ 01.05.23 ավարտ՝ 07.05.2023թ Դասընթացին միանալու և նյութերին ծանոթանալու համար՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84&fbclid=IwAR2O
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ
Այսօր ՀՀ-ում ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական զարգացման համատեքստում կարևորագույն մարտահրավերներից մեկը համընդհանուր ներառական կրթական համակարգի ներդրումն է։ Ցավոք, ուսուցիչներից շատերը ներառական կրթությունն ընկալում են նեղ իմաստով, այն է` միայն հաշմանդամություն կամ այս կամ այն ֆունկցիայի խանգարում ունեցող երեխաների կրթությունը հանրակրթական դպրոցներում․․․Այս դասընթացի շրջանակներում նախատեսվում է կրթական բազմազան կարիքներ ունեցող երեխաների արդյունավետ ուսումնառության ապահովման և ներառող դասավանդման իրականացման համար անհրաժեշտ կարողունակությունների ձևավորում և զարգացում, մասնավորապես. ● Ծանոթանալ Համընդհանուր ներառական կրթության քաղաքականությանը, սկզբունքներին և օրենսդրական հիմքերին● Ճանաչել, տարբերակել և գնահատել աշակերտների կրթական կարիքները, հստակեցնել և մշակել այդ կարիքների՝ ժամանակին և արդյունավետ լուծման համար անհրաժեշտ ռազմավարություններ ●Պլանավորել, հարմարեցնել, անհատականացնել ուսումնառության գործընթացը` օգտագործելով կրթական բազմազան կարիքներից բխող դասավանդման մոտեցումներ և մեթոդներ, մասնավորապես՝ ուսումնառության համընդհանուր ձևավորումը (ՈՒՀՁ)։ ● Կազմել օրվա դասի պլան հինգ քայլով՝ «Կենտրոնների տեղափոխման » մոդելով Դասընթացավարներ՝ Արմենուհի Աբրահամյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, անգլերենի ուսուցչուհի Մարինե Զարոյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, դասվար