ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է «Աշակերտական/ուսանողական ընկերություն կրթական մոդելի ներդրումը Հայաստանում» խորագրով համաժողովը

Մայիսի 11, 2022
Լուրեր կազմակերպություններից

«Աշակերտական/ուսանողական ընկերություն կրթական մոդելի ներդրումը Հայաստանում» խորագրով համաժողովն այսօր մեկտեղել էր ՀՀ պետական մարմինների, միջազգային կազմակերպությունների, կրթական հաստատությունների և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներին:

Միջոցառումը կազմակերպել էին «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամը և «Բիզնես և կրթություն» ասոցիացիան՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ՝ գերմանական «ՄԿՈՒ համագործակցություն Հարավային Կովկասում» ծրագրի շրջանակում:

Միջոցառմանը մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ով շրջել է ուսումնական հաստատությունների տաղավարներով, որոնցում ներկայացված էին աշակերտական/ուսանողական ընկերությունների աշխատանքները:

Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել ներկաներին տարիներ շարունակ իրականացված մեծ աշխատանքի և արձանագրված արդյունքների համար. «Աշակերտական/ուսանողական ընկերությունները ծառայում են մի քանի նպատակի. դրանք մասնագիտական կողմնորոշման հնարավորություն են ընձեռում, և սովորողը հստակ հասկանում է՝ ինչ է նշանակում աշխատել և զբաղվել որևէ մասնագիտությամբ: Սա էլ իր հերթին նպաստում է այն բազիսային հմտությունների ձևավորմանը, որոնք ցանկացած մասնագիտության պարագայում անհրաժեշտ են»:

Հաջորդ կարևոր հմտությունը, ըստ Ժաննա Անդրեասյանի, այս ընկերությունների՝ սովորողներին ինքնուրույն մտածելու, որոշակի գործունեություն կազմակերպելու և արդյունքի հասնելու հնարավորության ընձեռելն է: Նրա հավաստմամբ՝ այդ արդյունքն այն հանրօգուտ ու պահանջված աշխատանքն է, որն ուղղված է որևէ խնդրի լուծմանը և նպաստում է մեր հասարակության զարգացմանը:

Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է, որ համագործակցությունը կայանում է մասնավոր ոլորտի ակտիվ ներգրավվածությամբ. «Այս գործում մեծ է ԿԳՄՍ նախարարության անելիքը, այն է՝ այս կարևոր փորձառությունը բերել ինստիտուցիոնալ դաշտ և ստեղծել համակարգի գործունեության բնականոն պայմաններ: Դրա համար առաջին հերթին անհրաժեշտ է, որպեսզի օրենսդրական դաշտը և քաղաքականությունը լինեն նպաստավոր նման ընկերությունների գործունեության համար»:

Նրա խոսքով՝ ներկայում քննարկվում է «Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության մասին» նոր օրենքի նախագիծը, որում վստահաբար կգտնվեն արդյունավետ ձևեր՝ վերոնշյալ փորձառությունն օրենսդրական առումով խթանելու համար:

Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել նաև «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամին՝ տարբեր ծրագրերի շրջանակում կայուն ու շարունակական համագործակցության համար, որոնք նպաստել են ոլորտի զարգացմանը. «Կարևորում եմ, որ այսօր համատեղ ներկայացված են ՄԿՈՒ հաստատությունները և դպրոցները. մենք կհաջողենք միայն այն պարագայում, երբ կրթության դաշտը դիտարկենք իբրև մեկ ընդհանուր տարածք: Վստահ եմ, որ այստեղ ներկա աշակերտներն արդեն պատկերացնում են իրենց կրթության շարունակականությունը, որի մեջ ՄԿՈՒ հաստատություններն իրենց կայուն տեղն են ունենալու»:

Համաժողովի մասնակիցներին ողջունել են նաև «Բիզնես և կրթություն գործընկերություն» հիմնադրամի նախագահ Մարինե Ժամկոչյանը և «ՄԿՈՒ համագործակցություն Հարավային Կովկասում» ծրագրի ղեկավար Ուտե Ֆոկը՝ անդրադառնալով մասնագիտական կողմնորոշման, ՄԿՈՒ-մասնավոր հատված համագործակցության, որակյալ կադրերի ապահովման և այլ հարցերի:

Համաժողովին ներկայացվել են գերմանական հաջողված փորձի վրա հիմնված աշակերտական/ուսանողական ընկերության հիմնադրման և տեղայնացման գործընթացները, գերմանական «Դպրոց-Տնտեսություն» ձևաչափով իրականացված մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված միջոցառումները և այլն:

Նշվել է, որ աշակերտական/ուսանողական ընկերությունները հանդիսանում են ծրագրով իրականացվող բազմաթիվ մոդելների համախմբում, որն ուսանողներին հնարավորություն է ընձեռում ծանոթանալու տնտեսության և բիզնեսի իրական ընթացքին, սեփական փորձով մասնակից լինելու տնտեսական գործընթացների զարգացմանը։ Ընկերությունների ուսանողները կրթական հաստատություններում ապահով և իրական պայմաններում ձեռք են բերում համապատասխան փորձառություն:

Համաժողովին ներկայացվել է նաև ծրագրի գործունեության մեկ այլ կարևոր բաղադրիչ՝ սոցիալական երկխոսությանը և մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված միջոցառումները՝ որպես ՄԿՈՒ կրթության հիմնարար և առաջնային քայլ, որոնք նպաստում են ոչ միայն աշխատաշուկայի պահանջների բավարարմանը, այլև որակյալ կադրերի պատրաստմանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Քրիստոնեության հռչակումը Հայաստանում որպես պետական կրոն

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Հայաստանն աշխարհում քրիստոնեությունը պետականորեն ընդունած առաջին երկիրն է: Մեծ խորհուրդ ունի այս իրողությունը, և՛ պարգև է այն հայոց ազգին, և՛ պատասխանատվության կոչող թանկ պատգամ: Լինենք արժանի: Ճանաչենք մեր հավատի պատմությունն…

  • Google Jamboard

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    Հարգելի մասնակիցներ, հեռավար ուսուցման հարթակում https://dlc.armedu.am/ ստեղծվել է դասավանդողների մասնագիտական և ՏՀՏ հմտությունների զարգացմանն ուղղված առցանց դասընթացը https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=78 : Դասընթացի վերաբերյալ Ձեր դիտարկումնեը կարող եք կատարել այստեղ և մասնակցել քննարկումներին:

  • Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)

    Թեմայի հեղինակ՝ Lusman

    «Գիտելիքների ստուգման ինտերակտիվ թեստերի ստեղծում (Liveworksheets)» թեմայով դասընթաց: Դասընթացավար՝ Լուսինե Մանուկյան (lusine@ktak.am) Մեկնարկը մայիսի 16-ից 22-ը Դասընթացին միանալու և նյութերին ծանոթանալու համար՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=84&fbclid=IwAR2OXZoERcZe

  • Հայոց եկեղեցու պատմության ուսումնասիրության հարցեր

    Թեմայի հեղինակ՝ Արսենյան

    Հայոց եկեղեցու պատմության ուսումնասիրությունը նպատակ ունի աշակերտներին ոչ միայն կրոնական գիտելիքներ տալու, այլ նաև արժևորելու քրիստոնեության դերը մարդու կյանքում, բարոյական արժեքներով ապրելու մղելու նրանց: Չափազանց մեծ է նրա դերը մարդկային…

  • Ինտերակտիվ բովանդակությամբ դասերի ստեղծում "Nearpod"

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    «Ինտերակտիվ բովանդակությամբ դասերի ստեղծում "Nearpod"» թեմայով դասընթացը կմեկնարկենք մայիսի 10-ից: Իսկ Առցանց հանդիպումը կիրականացնենք Զում տեսահանդիպման գործիքի օգնությամբ, որի մուտքային հղումը կգտնեք դասընթացի ներսում: Տեսահանդիպումը մայիսի 12--ին՝ 16:00 Դասընթացի հետ…