ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկումներ՝ ներառական ծրագրերի արդյունավետության բարձրացման վերաբերյալ

Մայիսի 2, 2022
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանն ընդունել է Ընտրական համակարգի միջազգային հաստատության («ԱՅ ԷՖ Ի ԷՍ»-IFES) հայաստանյան գրասենյակի ներկայացուցիչներին՝ տնօրեն Ժերոմ Լեյրոյի գլխավորությամբ:

Հանդիպմանը ներկայացվել են նշյալ կազմակերպության առաքելությունն ու իրականացված աշխատանքները, որոնց նպատակն է քաղաքացիական հասարակության ձևավորումը: Ծրագրերն իրականացվել են ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ՄԶԳ՝ USAID) ֆինանսական աջակցությամբ և կշարունակվեն մինչև 2025 թ.:

Ողջունելով հյուրերին՝ նախարարի տեղակալ Ա. Խզմալյանը կարևորել է երկկողմանի համագործակցությունը, որը միտված է ԿԳՄՍ նախարարության ներառական ծրագրերի արդյունավետության բարձրացմանն ու մշակութային հաստատությունները հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար առավել մատչելի ու հասանելի դարձնելու գործընթացի ապահովմանը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ ներառական քաղա­քականությունը Կառավարության առաջնահերթություններից է:

Հանդիպմանը ներկա էր նաև «Մատչելիության և քաղաքական ներառում» ծրագրի պատասխանատու Արուսյակ Տերչանյանը, որը ներկայացրել է կատարված աշխատանքները, որոնք միտված են խթանելու հաշմանդամություն ունեցող անձանց քաղաքական ներգրավ­վա­ծությունը: Նա ծանոթացրել է 2019-2020 թթ. Երևանում և ՀՀ բոլոր մարզերում իրականաց­ված «Ընտրատեղամասերի մատչելիությունը» հետազոտության արդյունքներին և ստեղծված տվյալների բազային, ինչպես նաև հանրային շենքերի մատչելիության բարելավմանն ուղղված առաջարկություններին ու գործիքներին:

Ներկայացված տվյալների բազան ներառում է մշակութային հաստատությունների հասանելիության վերաբերյալ մանրամասն տեղեկատվություն, որը կարող է օգտակար գործիք լինել մշակութային հաստատությունները հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար առավել հասանելի դարձնելու գործընթացն ապահովելու հարցում: Ըստ պատասխանատուի՝ առանձին ցանկում ներառված 374 մշակութային հաստատություններից 71-ը կարելի է համարել մատչելի:

Հանդիպման ավարտին փոխնախարար Արա Խզմալյանն առաջարկել է առաջիկայում խորհրդատվական աջակցություն ցուցաբերել մշակութային հաստատությունների ղեկավարներին, դասընթացային ձևաչափով ներկայացնել առկա խնդիրների լուծման քայլերը՝ մատչելիության չափանիշների վերաբերյալ մշակելով գործողությունների գրագետ ճանապարհային քարտեզ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…