ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աշխատակազմը համապետական շաբաթօրյակի շրջանակում մաքրման աշխատանքներ է իրականացրել «Հավերժության ժապավեն» և «Արձագանք» արձանների հարակից տարածքներում։
2021 թվականին ՀՀ կառավարության որոշմամբ և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության պատվիրակությամբ պետական միջոցներով իրականացվել են վերոնշյալ քանդակների վերականգնման և տարածքների բարեկարգման աշխատանքները։
Շաբաթօրյակի շրջանակում նախարար Վահրամ Դումանյանը ծանոթացել է վերականգնված արձանների ու բարեկարգված տարածքների աշխատանքներին։ Շաբաթօրյակին մասնակցել են նաև նախարարի տեղակալներ Արա Խզմալյանը, Արթուր Մարտիրոսյանը, Կարեն Գիլոյանը, Ալֆրեդ Քոչարյանը և գլխավոր քարտուղար Գագիկ Սաֆարյանը։
«Ինչպես հայտնի է, ի թիվս մի շարք հուշարձանների, այս արձանները ևս Կառավարության հատուկ ուշադրության կենտրոնում են։ Դրանց վերականգնման աշխատանքներն արդեն իսկ ավարտվել են, և մնացել է անել միայն տարածքի բարեկարգման վերջին շտկումները։ Շաբաթօրյակի համար ընտրեցինք հենց այս տարածքները՝ նաև հանրությանը մեր հուշարձանների նկատմամբ խնամքի ու հոգատարության օրինակ ծառայելու համար»,- ասել է նախարար Վահրամ Դումանյանը՝ հավելելով, որ յուրաքանչյուր հուշարձան կարևոր է և գտնվում է պետության հոգածության ներքո։
Ի լրումն նախարարի խոսքի՝ փոխնախարար Ալֆրեդ Քոչարյանը նշել է, որ սա նաև անուղղակի հաղորդագրություն է հանրությանը՝ իրազեկելու, թե ինչ մեծ նշանակություն ունեն հուշարձանները և դրանց պահպանությունը բոլոր առումներով։
«Հավերժության ժապավեն» և «Արձագանք» մոնումենտալ քանդակները գտնվում են Երևան-Սևան մայրուղուն հարակից հատվածում։ Դրանք ժամանակի ընթացքում բազմիցս վանդալիզմի զոհ են դարձել, վերականգնվել են, կրկին ենթարկվել վանդալիզմի ու կրել վնասներ կլիմայի փոփոխության հետևանքով։
Նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, անդրադառնալով արձանների վերականգնման և հենց դրանց տարածքում իրականացվող մաքրման աշխատանքների կարևորությանը, ասել է․ «Սա ամենաբանուկ մայրուղին է ոչ միայն տեղացիներիս, այլև օտարազգի զբոսաշրջիկների համար, և այն, ինչ երևում էր այս վայրում, ոտնահարում էր մեր ազգային արժանապատվությունը։ Դա օտարների շրջանում ձևավորում էր կարծիք արժեքների հանդեպ մեր հանրության վերաբերմունքի մասին։ Մեր՝ այստեղ լինելը ինքներս մեր հանդեպ վերաբերմունքի տրամաբանական շարունակությունն է»։
Փոխնախարարը հույս է հայտնել, որ հանրային պատասխանատվությունը շրջակա միջավայրի հանդեպ կլինի ոչ թե շաբաթօրյակից շաբաթօրյակ, այլ մեր առօրյայի մաս կկազմի։
ԿԳՄՍ նախարարության աշխատակիցներից շատերը շաբաթօրյակին մասնակցել են իրենց երեխաների հետ։ Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, կարևորելով այդ հանգամանքը, նշել է, որ դեռ վաղ տարիքից սովորելով սիրել ու հոգ տանել հայրենիքի մասին, հանրային բարօրության գիտակցմամբ կկարողանանք մեր գեղեցիկ հայրենիքը դարձնել աշխարհի ամենալավ պետություններից մեկը։
ՀՀ Կոտայքի մարզի տարածքում գտնվող քանդակները Կառավարության ֆինանսական աջակցությամբ հիմնավորապես վերականգնվել են, տարածքները՝ բարեկարգվել, ապահովվել լուսավորությամբ, իսկ շաբաթօրյակի շրջանակում տարածքի մաքրմամբ ամբողջացվել են հանրային վայրերի և հուշարձանների կարևորությունն ընդգծող աշխատանքները։
Նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի գնահատմամբ՝ հանրային վայրերը մաքուր պահելով՝ մաքուր ենք պահում մեր կյանքն ու առօրյան, ինչն առաջին հերթին հաճույք է, իսկ դրանով հաճախ զբաղվելը՝ մարզումներին փոխարինելու լավ միջոց։
Նշենք, որ «Ճանապարհաշինարարներ» կամ «Հավերժության ժապավեն» մոնումենտալ քանդակի հեղինակն է Դավիթ Բեջանյանը, իսկ «Արձագանք»-ը հեղինակել է քանդակագործ Խաչատուր Հակոբյանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: