ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արթուր Մարտիրոսյան. «Պետք է նպաստել երիտասարդների ինքնակազմակերպմանը՝ հանրային մասնակցության ընդլայնման համար»

Ապրիլի 27, 2022
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր մասնակցել է բուհերում ուսանողական ինքնակազմակերպվող խմբերի ձևավորման մեթոդաբանությանն ուղղված քննարկմանը, որին ներկա են եղել նախարարության երիտասարդական, ինչպես նաև բարձրագույն և հետբուհական կրթության քաղաքականությունը համակարգող վարչությունների ներկայացուցիչները։

Շուրջ հարյուր ուսանողների և բուհական վարչական աշխատակիցների մասնակցությամբ քննարկումը ԿԳՄՍ նախարարության հետ համագործակցությամբ կազմակերպել էին «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամը, «Ռեստարտ» գիտակրթական բարեգործական հիմնադրամը և Հետազոտական ռեսուրսների կովկասյան կենտրոն-Հայաստան հիմնադրամը՝ Եվրոպական միության կողմից ֆինանսավորվող «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդների․ ուսանողական ժողովրդավարություն հիմա» ծրագրի շրջանակում:

Ողջունելով քննարկման մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է թեմայի արդիականությունը՝ նշելով, որ ուսանողության ինքնակազմակերպումը չի կարող տեղի ունենալ բացառապես մեկ բուհ-մեկ ուսանողական խորհուրդ ձևաչափի շրջանակում․ «Ուսանողության հետաքրքրությունները, կարիքները, նախասիրությունները տարբեր են, և կարևոր է, որ ուսանողները ինքնակազմակերպվեն այդ խնդիրների ու հետաքրքրությունների շուրջ։ Բացի ընդհանուր հետաքրքրություններն ու նախասիրությունները բավարարելուց՝ ինքնակազմակերպված խմբերը կարող են էականորեն բարձրացնել որոշումների կայացմանը ուսանողության, երիտասարդության մասնակցության մակարդակը, առանձին ուսանողի և ուսանողության շահերի պաշտպանությունից սկսած՝ ներգրավվել պատկան մարմինների և այլ դերակատարների հետ աշխատանքում՝ նպաստելու հանրային կյանքի տարբեր ոլորտներում առկա տարատեսակ խնդիրների լուծմանը»,-նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ վստահություն հայտնելով, որ այս հարցում ԿԳՄՍ նախարարության, քաղաքացիական հասարակության և ուսանողության դիրքորոշումը նույնական է: Նախարարի տեղակալը կարևորել է նման քննարկումների կազմակերպումը՝ ուսանողների ինքնակազմակերպման եղանակով, ինչպես նաև հանրային երկխոսության միջոցով ճիշտ լուծումներ գտնելու և մեթոդաբանություն մշակելու առումով:

Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ բարձրագույն կրթության և երիտասարդության քաղաքականության հիմքում հստակ ամրագրված է, որ պետությունը պետք է անի հնարավորը՝ հանրային որոշումների ընդունմանը երիտասարդների մասնակցության հնարավորությունների ընդլայնման համար:

Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել բոլոր գործընկերներին՝ շեշտելով, որ այս գործընթացը պետք է իրականացվի համատեղ ուժերով. «Բոլորս պետք է նախանձախնդիր լինենք մեր երկրի, բուհի, համայնքի խնդիրների լուծմանը մասնակից լինելու համար: Ժողովրդավարությունը հենվում է ակտիվ քաղաքացիության վրա, որը դրսևորվում է տարբեր, այս դեպքում՝ բուհական մակարդակում»,-նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ հույս հայտնելով, որ քննարկման արդյունքում կնախանշվեն կոնկրետ լուծումներ:

Քննարկման մասնակիցներին ողջունել են նաև Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Ֆրանկ Հեսսը և «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամի գլխավոր տնօրեն Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանը:

Ողջույնի խոսքերին հաջորդել են պանելային քննարկումները, որոնց ընթացքում ներկայացվել են «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդների․ ուսանողական ժողովրդավարություն հիմա» ծրագրի աշխատանքները, ինչպես նաև «Արտաուսումնական ուսանողական գործունեության միջազգային փորձն ու առանձնահատկությունները Հայաստանում» հետազոտության արդյունքները:

Այնուհետև տեղի է ունեցել խմբային աշխատանք, որի ընթացքում քննարկվել են հետևյալ թեմաները՝ ուսանողական միավորումների ձևավորման կարգը և սկզբունքները, ֆոնդահայթայթում․ արտաքին և ներքին ֆինանսավորում, որոշումների կայացման մասնակցայնություն, ուսանողական միավորումների գործունեության սկզբունքները և շրջանակը, ուսանողների անդամակցության շարժառիթները և այլն։

Քննարկման արդյունքներն ամփոփել են ԿԳՄՍՆ Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը և «Եվրասիա համագործակցություն» հիմնադրամի ծրագրի տնօրեն Իզաբելլա Սարգսյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան