ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է Սիրիայի Արաբական Հանրապետության Ժողովրդական ժողովի Սիրիա-Հայաստան բարեկամական խմբի ղեկավար Լյուսի Իսկանյանի գլխավորած պատվիրակությանը: Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Պատվիրակության կազմում ընդգրկված էին պատգամավորական բարեկամական խմբի փոխնախագահ Տալալ ալ-Խալիլը, խմբի զեկուցող Յասեր ալ-Սալամաhը, Ժողովրդական ժողովի հասարակայնության հետ կապերի վարչության վարչական հարցերով պատասխանատու Մանազել Հասանը, ՀՀ-ում Սիրիայի դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Ալատհբա Ահմադ Հասսանը և այլք:
Ողջունելով պատգամավորական բարեկամական խմբի անդամներին՝ Վահրամ Դումանյանը շեշտել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը համակարգում է տարբեր ոլորտներ, և այդ համատեքստում անհրաժեշտ է դիտարկել համագործակցության ծրագրերի իրականացման հնարավորությունը կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության բնագավառներում: Նախարարը փաստել է, որ Սիրիայում գործում է հայկական հրաշալի համայնք, որը բացառիկ նշանակություն ունի մեր երկրի համար՝ հանդիսանալով յուրօրինակ կամուրջ:
Վահրամ Դումանյանը կարևորել է Սիրիայի հետ բարեկամական հարաբերությունների զարգացումը՝ առաջարկելով դիտարկել երկու երկրների միջև համագործակցության հուշագրի ստորագրման հնարավորությունը՝ վերջինիս հաղորդելով նոր բովանդակություն և չափելի արդյունքներ:
Սիրիա-Հայաստան բարեկամական խմբի ղեկավար Լյուսի Իսկանյանն իր հերթին նշել է, որ խոստումնալից երիտասարդներն են ցանկացած երկրի հույսը և շարժիչ ուժը՝ գոհունակությամբ փաստելով, որ Հայաստանում մեծ ուշադրություն են դարձնում նրանց հիմնախնդիրներին: Նրա խոսքով՝ չնայած պատերազմով պայմանավորված մարտահրավերներին՝ Սիրիայում գործող գիտակրթական հաստատությունները երբեք չեն դադարեցրել իրենց գործունեությունը: Լյուսի Իսկանյանն առաջարկել է թարմացնել երկու երկրների միջև եղած համաձայնագիրը՝ մասնավորապես փոխադարձության սկզբունքով ուսանողական կրթաթոշակների տրամադրման հարցով:
Վահրամ Դումանյանը՝ փաստելով, որ ՀՀ բուհերում հիմնականում սովորում են սիրիահայ երիտասարդներ, հույս է հայտնել, որ մեր երկրի բուհերը գրավիչ կլինեն նաև ազգությամբ սիրիացի ուսանողների համար, ինչն առավել կամրապնդի երկու պետությունների միջև կապերը: Նախարարի խոսքով՝ երկու երկրներն էլ անցել են պատերազմի միջով. «Պատերազմները և մարդկային դաժանությունները ճիշտ կրթության բացակայության հետևանք են: Ամենահզոր զենքը կրթությունն ու մշակույթն են, որոնցով պետք է ներկայանալ աշխարհին»:
Հանդիպմանը կողմերն անդրադարձել են նաև ուսանողների փոխանակման և երիտասարդների միջև շփումների ակտիվացման կարևորությանը: Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել, որ աշխատանքային խմբերը կմշակեն երկու երկրների միջև համագործակցության մասին հուշագրի նախագիծ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ